Hij stond er al.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je moet dat stuk tekst echt al gecopy paste hebben gehad
Vergeet reserve batterijen voor je GR niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Verras het volgende:
TO = TK zit dus niet bij het examen economie dus.
Alhoewel het wel makkelijk is, maar ik ga verder met M&O nu en straks even wat eten. Wat nemen jullie morgen mee trouwens voor M&O examen qua spullen en eten?
Check! Gisteren nog nieuw pakje gekocht voordat de winkel sloot!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet reserve batterijen voor je GR niet.
Ik heb in mijn havo/vwo-tijd 0x een passer gebruikt.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ohja, moet ook nog een passer kopen :l, en nieuwe batterijen ja
Oja, nog maar 0 keer tegengekomen tijdens het maken van examens.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die vage parabolen die je krijgt als je de aftand tussen 2 dingen gelijk wilt houden
Had ik maar een tijdmachine...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Etsu het volgende:
Over 24 uur staan de antwoorden op het internet.
Kun je zien hoe hard je gefaald hebt!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Etsu het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Kun je zien hoe hard je gefaald hebt!
Gaan jullie na elk examen die antwoorden op internet checken?
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef robinmos het volgende:
mag je een kussentje meenemen de zaal in denken jullie??? voor op je stoel
We mogen op kladpapier schrijven, en dan na afloop van t examen dat papier meenemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga sowieso de hele bende nog een keer voor mezelf opschrijven (tenzij ik echt bigtime tijdnood heb, maar dat gaat morgen iig niet gebeuren), zodat ik zelf alles al kan uitrekenen
Ja dat bedoelde ik, alleen ik legde het een beetje brak uitquote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
We mogen op kladpapier schrijven, en dan na afloop van t examen dat papier meenemen.
Maar ik stop altijd stiekem in m'n woordenboek, en dan de zaal uit lopen. Hoef ik niet te wachten.
Waarom zou dat een vorm van fraude zijn?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, alleen ik legde het een beetje brak uit. Dat met dat woordenboek, dat ga ik maar niet proberen, hehe
Ik weet het niet. Ik denk alleen dat je er problemen mee kán krijgen... en daar heb ik geen zin in, om zoiets kleinsquote:
Dan ga ik maar verstandig zijn en wachten denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk alleen dat je er problemen mee kán krijgen... en daar heb ik geen zin in, om zoiets kleins
Rare gedachtequote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Etsu het volgende:
Verstandigquote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga ik maar verstandig zijn en wachten denk ik.
Pas aan het einde van de zitting kun je je spullen ophalenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met je eigen papier meenemen naar buiten? Mag dat altijd? Toch niet de eerste 30 minuten?
Dat lijkt me sowieso niet. Waarom zou je onder de examens als je naar de wc moet papier mee moeten nemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met je eigen papier meenemen naar buiten? Mag dat altijd? Toch niet de eerste 30 minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste 30 minuten mag je niet eens weg.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
Problemen hebben met concentreren is kut.
Inderdaad, baal nog steeds van dit kutseizoen en kan zo niet leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.040
Ik bedoel buiten als naar huisquote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso niet. Waarom zou je onder de examens als je naar de wc moet papier mee moeten nemen.
En ze hebben plannen om de CE's in juni ofzo te laten plaatsvinden. Dan is het nog warmer dan nu, dus heb al medelijden met de toekomstige generaties.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef Internepper het volgende:
[..]
Inderdaad, baal nog steeds van dit kutseizoen en kan zo niet leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |