Potverdikke jongenquote:
M&O is voor pussy's:') als je goed leest komt het goedquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Internepper het volgende:
[..]
Potverdikke jongen.
Ben nu ook M&O examen 2010-II aan het maken. Als dit voldoende is hoef ik mooi niet te leren voor M&O.
Nou, ik weet niet hoor, maar tot nu toe heb ik in al m'n samenvattingen vrijwel bijna alles overgenomen uit de tekst hoor. En het is ook goed gerekend bij mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik blijf het erg raar te vinden van dat letterlijk overnemen.
Als er nou staat.
De haas, die erg ziek was, stond op het punt te overlijden.
Als je dan zegt: De zieke haas stond op het punt te overlijden. Is dat dan letterlijk overgenomen of niet?
Bij twijfel 1 punt is het normaal, maarja, ik zou er dus denk ik een punt voor toekennen als ik leraar was, maar dat ben ik nietquote:
Ik ook, ik gebruik gewoon woorden uit de tekst. En ik zie het probleem ook niet want als je een samenvatting krijgt met zinnen uit de tekst dan is dat toch juist extra goed?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoor, maar tot nu toe heb ik in al m'n samenvattingen vrijwel bijna alles overgenomen uit de tekst hoor. En het is ook goed gerekend bij mij.
geloof me, k heb lang geleerd. Maar bij het maken van het examen zie ik toch dat ik niet alles beheer. Maarja ik mag een 4,2 halen dusssquote:
Dat mag iig. Ons werd juist aangeraden dat te doen, omdat je dan minder gauw fouten maakt. En ook delen uit de opdracht zelf van wat erin moet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoor, maar tot nu toe heb ik in al m'n samenvattingen vrijwel bijna alles overgenomen uit de tekst hoor. En het is ook goed gerekend bij mij.
Van die punten die je in je samenvatting moet verwerken, tot vragen ombouwen en het antwoord erachter (dus (bijna) overnemen uit de tekst).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |