Ik denk vooral signaalwoorden, soorten argumenten/redeneringen, drogredenen, tekstsoorten, alineaverbanden.quote:
Lukt je wel, zulke cijfers zijn wel te halen als je enigszins hebt geleerd/geoefend toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
5,8 voor Duits bij mij is wel voor een 7 en dus een compensatiepunt
Economie inderdaad het lastigst
Ja ik hoop het! Ik kan het wel halen inderdaad, maar toch heb ik een beetje spanningquote:Op zondag 15 mei 2011 20:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Lukt je wel, zulke cijfers zijn wel te halen als je enigszins hebt geleerd/geoefend toch?
prima mattiequote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah mattie kun jij niet mijn examen gaan maken?
Ik snap het nietquote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
Als je een zin in je samenvatting hebt staan, maar het is niet helemaal geciteerd zoals in de tekst staat. En het is 2 punten waard. 1 punt of 0 punten?
Vaak staan er in het correctiemodel toch de juiste antwoorden achter een puntje? (daarachter dan hoeveelheid punten die je kan verdienen).quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
Als je een zin in je samenvatting hebt staan, maar het is niet helemaal geciteerd zoals in de tekst staat. En het is 2 punten waard. 1 punt of 0 punten?
0, want fout.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
Ik heb dit in mijn samenvatting staan:quote:
Mooi op tijd.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef AchmedJan het volgende:
Ik denk dat ik toch te weinig bezig ben geweest met M&O
Nu maar ff examen maken, morgen nog wat samenvattingen lezen en nog wat examenopgaven maken...
druk met werken en zuipenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Internepper het volgende:
[..]
Goedenavond. Had je een ban of wat?
20.7 maximumscore 4quote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dit in mijn samenvatting staan:
De overheid moet in zaken van het geloof geen positie kiezen, maar iets van zich laten horen wanneer grondrechten in het geding komen.
En dit staat in de tekst:
De overheid moet in zaken van het geloof geen positie kiezen, maar – en dat zou een andere noodzakelijke beleidslijn zijn- pas van zich laten horen wanneer grondrechten zoals de vrijheid van meningsuiting of het non-discriminatie beginsel zoals geformuleerd in artikel 1 van de Grondwet, in het geding komen.
En het antwoord is:
De overheid zou pas van zich moeten laten horen als de grondrechten zoals de vrijheid van meningsuiting en het non-discriminatiebeginsel in het geding zijn
Dus niet helemaal overgeschreven, maar wel voor de helft.
Is het 1 punt waard, of toch 0?
Mja, toch is het fout zei TJV?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
20.7 maximumscore 4
(uiteindelijke consequenties)
• (Uiteindelijke) consequenties: 1
• artikel 6 van de Grondwet kan worden afgeschaft 1
• de overheid zou pas van zich moeten laten horen als de grondrechten
zoals de vrijheid van meningsuiting en het non-discriminatiebeginsel in
het geding zijn 2
Dit zegt het correctiemodel. Maar je mag idd geen zinnen letterlijk uit de tekst overnemen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |