Gefrustreerd?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik wil jullie allemaal succes wensen met de examens.
Ik ga dat niet doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:43 schreef Daev het volgende:
Gaan jullie antwoorden kijken? Ik ben bang dat ik dan helemaal gek word.
ditquote:
die toets ben je zo mee klaar, ga geen eten daarvoor meenemenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef TJV het volgende:
Ik heb nu ook wel zoiets van 'het komt nu wel erg dichtbij..'. Wat nemen jullie morgen mee naar Nederlands? Een pen, woordenboek en wat te vreten?
Gekke shit man je doet het goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 2009-II gemaakt, heb voor tekstverklaren 23/30.
Dus da's wel nice.
Samenvatten heb ik tot nu toe alleen aangestreept, ga nu in word een samenvatting in elkaar flansen en dan nakijken.![]()
Tot zo.
Bij mij met deze cijfersquote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik begin nu wel een beetje gespannen te zijn man
Maar als ik deze week gewoon een 4,5 voor NL, een 4,1 voor M&O en een 5,1 voor Eco en een 5,8 voor Duits haal dan ben ik al bijna klaar. Dan kan ik eigenlijk niet meer in 1 keer zakken + dan hoef ik de 2e week niet zo hard meer![]()
Ik zie op tegen Wiskunde en vooral Geschiedenis
Termen? Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef Alopex het volgende:
Niks gedaan aan Nederlands, denk ook niet dat het veel nut zal hebben. Misschien straks of morgenochtend nog even wat termen doornemen.
Examenbundel is de baas.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gekke shit man je doet het goed!
Als ik me echt concentreer gaat het ook een stuk beter, net als dat op papier het beter gaat dan op de laptop
5,8 voor Duits bij mij is wel voor een 7 en dus een compensatiepuntquote:Op zondag 15 mei 2011 20:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bij mij met deze cijfers
5,4 voor nederlands
4,4 voor m&o
4,7 eco
4,8 duits
economie wordt het lastigst maar het is te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |