Jeetje, best wel zwaar dan, je moet toch maar met die spanning om kunnen gaan elke wedstrijd.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heeft op jonge leeftijd een hartaanval gehad en voetbalt sinds dien met een pacemaker.
Nee, doe maar nietquote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb de neiging om een logo van Ajax te maken met daarbij 3 gele sterren die vroeger op iemand zijn trui zaten.
Maar dat doe ik niet want dan ben ik weer een week weg.![]()
Je snapt het niet héquote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Enschede heeft de beker hoor. Dus ze hebben wel wat.
Faalhaas.
Dat doen alleen kansloze klapjosties die een gebrek aan creativiteit hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb de neiging om een logo van Ajax te maken met daarbij 3 gele sterren die vroeger op iemand zijn trui zaten.
Maar dat doe ik niet want dan ben ik weer een week weg.![]()
Ben ik weer weg.quote:
Wel hoor.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doen alleen kansloze klapjosties die een gebrek aan creativiteit hebben.
Op AT5 is het net afgelopen, dat programma met Ivo Niehe.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef Swomp het volgende:
is er nog ergens wat op tv te zien ? op at5 ofzo ?
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent de loser schlemiel van de dag, zoiets...
Serieus? Wat in en in slecht van haar danquote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent de loser van de dag, zoiets...
Dat is natuurlijk ook niet zo aardig van haar he?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent de loser van de dag, zoiets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |