quote:
Dittoquote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En nogmaals getweet. We gaan ze gek maken
Welnee, dat was al lang vóórdat hij de vorige keer mee deed op het Songfestival en dat werkte toen ook niet tegen hem. Sterker nog, ging hartstikke goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef N.icka het volgende:
Die man zijn naam is bezoedeld, daar gaat dé tros zijn vingers niet aan branden
Ach, das oud nieuwsquote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef N.icka het volgende:
Die man zijn naam is bezoedeld, daar gaat dé tros zijn vingers niet aan branden
Net gedaan!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe jij het, of ik, of allebei?
Ik doe het ook in elk geval
dacht dat dat er na was?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, dat was al vóórdat hij de vorige keer mee deed op het Songfestival en dat werkte toen ook niet tegen hem. Is ook al lang allemaal ingetrokken
dat dan weer welquote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet eens wat er aan de ahnd was met Franklin. En als de TROS Yolanthe ook kan aanhouden als presentatrice, dan kunnen ze Franklin ook wel aan.
Stel zeikwijven hadden hem 'aangeklaagd' op z'n werk.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet eens wat er aan de ahnd was met Franklin. En als de TROS Yolanthe ook kan aanhouden als presentatrice, dan kunnen ze Franklin ook wel aan.
Die is geen TROS... gaat nooit gebeurenquote:
Hopen dat het gaat zijn zoals de eerste keerquote:
beetje a la Martijn Krabbe/ Tessaquote:Op zondag 15 mei 2011 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel zeikwijven hadden hem 'aangeklaagd' op z'n werk.
Zal wel een beetje billenknijperij zijn geweest, enfin, hij werd bekend en dus werd ie aangeklaagd.
Dat zeg je nou, maar toch zouden Franklin en Glennis ook prima samen kunnenquote:
We halen hem vast overquote:Op zondag 15 mei 2011 18:07 schreef yvonne het volgende:
Beetje jammerhttps://twitter.com/#!/franklinbrown/status/68784153067393024
TROS.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou eigenlijk nog net iets liever willen dat 3FM of BNN er zich er mee gaat bemoeien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |