Denk je?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welnee joh, Ajax is de club met veruit de meeste fans.
Wat een verstand heeft de beste manquote:Op zondag 15 mei 2011 16:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval één huisje in Twente waar ook feest gevierd wordt, bij mijn broer thuis
Ik zie geen tranen hoor.quote:
Waarom?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef beantherio het volgende:
Feyenoord kan trots zijn. Hebben ze nu hun zin daar in Rotterdam?
Oei, je kon de druk niet aan dus je hebt maar wat drugs genomen waardoor je malle taal uitslaat?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef Morendo het volgende:
Ach, Twente is een sympathieke, regionale club. Al die grootspraak van de laatste tijd past jullie niet en maakt jullie juist een tikkeltje onsympathiek. Maar goed, uiteindelijk zull;en Twente-fans dit ook een terecht resultaat vinden. Daar ben ik van overtuigd.
quote:
Jankerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef beantherio het volgende:
Feyenoord kan trots zijn. Hebben ze nu hun zin daar in Rotterdam?
quote:
Inderdaad, vooral die Janssen. Misselijk hoe hij zich ook gedroeg aan het einde van de wedstrijd. Zag ik Ajax vorige week niet doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef Morendo het volgende:
Ach, Twente is een sympathieke, regionale club. Al die grootspraak van de laatste tijd past jullie niet en maakt jullie juist een tikkeltje onsympathiek. Maar goed, uiteindelijk zull;en Twente-fans dit ook een terecht resultaat vinden. Daar ben ik van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |