Dat is zo. Als Ajax wint, viert Amsterdam feest. Als Twente wint, viert de rest van Nederland feest.quote:
Dan spelen ze tegen nummer 2 (Ook weer Ajax dusquote:Op zondag 15 mei 2011 16:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe zit dat eignelijk als Twente had gewonnen? Ze kunnen niet tegen zichzelf spelen he
Ik geloof dat Ajax 4 miljoen supporters heeftquote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is zo. Als Ajax wint, viert Amsterdam feest. Als Twente wint, viert de rest van Nederland feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Nietes, hier ook in Schiedam en Rotterdam feest!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is zo. Als Ajax wint, viert Amsterdam feest. Als Twente wint, viert de rest van Nederland feest.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef BB-King het volgende:
Ronald is jarig toch... niet Frank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Welnee joh, Ajax is de club met veruit de meeste fans.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval één huisje in Twente waar ook feest gevierd wordt, bij mijn broer thuisquote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nietes, hier ook in Schiedam en Rotterdam feest!
Inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welnee joh, Ajax is de club met veruit de meeste fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |