Was iemand in [SUPER COPA] FC Barcelona - Real Madrid #3: Klaar voor de terugmatch die om een stream vroeg, dus heb ik die hier geplaatst, het schijnt dat je links naar voetbal streams hier moet plaatsenquote:
helemaal goed, maar dacht meld er voor de zekerheid even bij dat het pas 23.00quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was iemand in [SUPER COPA] FC Barcelona - Real Madrid #3: Klaar voor de terugmatch die om een stream vroeg, dus heb ik die hier geplaatst, het schijnt dat je links naar voetbal streams hier moet plaatsen
Sport1 op tv? ik kijk live via website van Sport1, kwaliteitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef chufi het volgende:
Er zijn er genoeg, maar ook allemaal erg gewenst dus succes met streamen /// Ik kijk live
Waar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef Stevenzenl het volgende:
Kan ik ook niet vinden, wel EXC - GRA yeuuuuuy!
Veetle tv plugin idd, heb je op rojadirecta ook, kan geen kwaad volgens mij. Heb hem toen straks ook geïnstalleerd nadat ik gevraagd had aan die spanjaarden daar of het kwaad konquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja moet je allemaal software installeren, ga ik nie doen.
Deze dus http://www.streams4all.com/myflash.phpquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wordt er tegenwoordig niet eens meer een wedstrijd van Twente gestreamed? :/. Lekker is dat.
100804 op sopcastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |