Er is nog nooit iemand van een 1-0 achterstand teruggekomen, dus ja...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef Pino112 het volgende:
Mensen die nu al denken dat Ajax kampioen is.
heb je toevallig digitenne? daar zit ook een radio opquote:Op zondag 15 mei 2011 14:55 schreef Mikkie het volgende:
Snotvertyfus. Niks doet het hier. Geen stream video of radio. En ik heb geen normale radio.
Fail
Ban?quote:
98e?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Twente maakt een goal in de 98 minuut door en penalty van een schwalbe van Ruiz terwijl het ook al buitenspel was.
Waarschijnlijk gooit hij die penalty ook nog gewoon de goal in ipv schieten.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Twente maakt een goal in de 98 minuut door en penalty van een schwalbe van Ruiz terwijl het ook al buitenspel was.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gooit hij die penalty ook nog gewoon de goal in ipv schieten.
ik zie het vink nog wel doen!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gooit hij die penalty ook nog gewoon de goal in ipv schieten.
gast rot opquote:
Die zijn altijd de mooiste. Die reporters gaan altijd helemaal losquote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef Michael-H het volgende:
Die spaanse ESPN![]()
Goallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll............
Alleen daarom wil ik al dat Twente wint. Anders moet ik nu maandenlang aanhoren van al die Ajacieden dat ze zo goed zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |