Zeg je ook alleen maar omdat je een turk bent in je gestolen m3quote:Op zondag 15 mei 2011 14:40 schreef amenth het volgende:
zonder geert zou europa stuk gezelliger zijn
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef Untiteld het volgende:
TS heeft nogsteeds geen pics van mijn zusje.
Omdat hij een turk is en niet nog verder van de samenleving wil staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je een turk bent in je gestolen m3.
Ze spreken het in Amerika uit als Kiert Welders.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef computerprobleem het volgende:
Geert... kom op man, die naam alleen al. Je wilt toch niet door zo'n iemand vertegenwoordigd worden? Komen de leiders bijeen en is het de beurt aan Nederland om te spreken.
''Here comes the president of the Netherlands, Geert (hoe zou een Amerikaan dat uitspreken of een Chinees?) Wilddeers.''
Zie je zijn kop op het podium verschijnen en wordt dat met 10 mega beeldschermen getoond aan de andere leiders. Iedereen barst dan in lachen uit.
Dat bedoel ik. En dat i.c.m. zijn kop, dan dalen de aandelen e.d. in Nederland meteen met 500%.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze spreken het in Amerika uit als Kiert Welders.
Hitler ging ook om met buitenlanders.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
Ik ben helemaal geen racist ik ga om met buitenlandershij heeft gewoon een paar goeie punten.
Wil je serieus Geert vergelijken met Hitler? Tfoee a mattiequote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hitler ging ook om met buitenlanders.
Beter lezenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
[..]
Wil je serieus Geert vergelijken met Hitler? Tfoee a mattie
Heulen met de vijand. Van twee walletjes eten en dan opkijken wanneer iedereen vreemd staat te kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
Ik ben helemaal geen racist ik ga om met buitenlandershij heeft gewoon een paar goeie punten.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef computerprobleem het volgende:
Een vraagje:
Ik doe allemaal mensen na met deze smile '':')''
maar waar is het goed voor? Wat voor emotie moet ik mij daarbij voorstellen in het echt?
En wat betekent ''fipo'' ?
Fipo = First postquote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef computerprobleem het volgende:
Een vraagje:
Ik doe allemaal mensen na met deze smile '':')''
maar waar is het goed voor? Wat voor emotie moet ik mij daarbij voorstellen in het echt?
En wat betekent ''fipo'' ?
Doe ik dat? Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
[..]
Wil je serieus Geert vergelijken met Hitler? Tfoee a mattie
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Heulen met de vijand. Van twee walletjes eten en dan opkijken wanneer iedereen vreemd staat te kijken.
En kan ik die smile na elke post plaatsen? Dus na deze post bijvoorbeeld?quote:
Ook in POL gaat dit op!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:38 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
Mensen hier in KLB die bash topics aanmaken over onze volksheld Geert.
Ga over iemand anders zeuren maar niet over deze baas.
Klacht: Geert bash topics
Antiklacht: Geert
troll, i will not feed ya.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En kan ik die smile na elke post plaatsen? Dus na deze post bijvoorbeeld?
Of doe ik dan iets verkeerds?
Ik zeg dit alleen maar omdat mensen denken als je een racist bent elke buitenlander haat vandaar.:')quote:Op zondag 15 mei 2011 14:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Doe ik dat? Nee.
Jij suggereert dat jij geen racist kan zijn omdat je met buitenlanders omgaat.
Adolf Hitler was een Oostenrijker (kreeg later wel de Duitse nationaliteit, maar goed) en ging dus om met buitenlanders, in eerste instantie waren dit de Duitsers en daarna weer de Oostenrijkers. En er waren genoeg andere Europeanen, mensen uit Oostbloklanden etc. die met hem om gingen. Is hij daardoor geen racist? Nee dus.
En VOOR de pvv bestond, welke partij had toen die 'kroon' ?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef mymoodfentje het volgende:
PVV is voor hypokrieten, die partij bestaat uit een mix van links en rechtse zakkenvullers die gewoon het volk vertellen wat het wil horen zodat zij lekker hun eigen zakken blijven vullen
De kerkquote:Op zondag 15 mei 2011 14:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En VOOR de pvv bestond, welke partij had toen die 'kroon' ?
cee dee aaaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En VOOR de pvv bestond, welke partij had toen die 'kroon' ?
Sorry dat ik een vraag stel hoor..quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sorry dat ik een vraag stel hoor..
Dankje wel voor deze bijdragequote:Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef porsche1 het volgende:
Je hoeft me maar te bellen, en ik steek hem in je belly.
http://stemgeenpvda.blogsome.com/2011/02/27/pvda-liegt-leugens/ ergere afbeeldingen dan die 'grijs gedrukte' van GW met pen eigenlijk.quote:
Hebben we het nu over die half-indo met zijn oost europese importbruidquote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
EN hoe meer pvv bashen, hoe meer zetels voor de pvv, dus eigenlijk is ie blij!quote:
QFTquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:11 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
Bedankt dat jullie mij gevoerd hebben.
Krabbel maar terug, pauperjanus.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:11 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
Bedankt dat jullie mij gevoerd hebben.
Natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
[..]
Hhahahahahahaahahahahahahahahhahahahahahahahahhaha____! Je kan het gewoon niet hebben :")
Dit heb je, bij deze, goed beargumenteerd ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meneer Wilders is een ongefundeerde pauper.
Nee, zijn holle retoriek is voor paupers.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meneer Wilders is een ongefundeerde pauper.
Gezellig, een ouderwetse troll!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:38 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
Mensen hier in KLB die bash topics aanmaken over onze volksheld Geert.
Ga over iemand anders zeuren maar niet over deze baas.
Klacht: Geert bash topics
Antiklacht: Geert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |