quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Geo3kant het volgende:
Hierbij gefeliciteerd meneer de Boeren een cadeau voor u!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want feyenoord is niet volledig te zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Is het erg als ik als Feyenoordfan deze wedstrijd kijk ipv Feyenoord-NEC?
Kom gewoon uit de kast. Ajax is toch veel mooier......quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Nee hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Niles-Crane het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als iemand het op deze manier gaat volgen, vermoord ik hem...
Nee hoor, zie je toch een mooie potquote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Há!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Moody het volgende:
Toch grappig hoe overtuigd iedereen binnen en buiten Ajax over zichzelf zijn.
Waar basseren ze dat op? Op al die successen van de afgelopen jaren?
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Helemaal nietquote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Niles-Crane het volgende:
vast wel via FirstRowSportsquote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee want feyenoord is niet volledig te zien.
Feyenoord heeft toch niets meer te halen.. Tenzij er een wonder gebeurd.quote:
Radiostream? Teletekst?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef Cubeforc3 het volgende:
Is er een manier om de wedstrijd vanuit het buitenland te volgen?
Live wedstrijden via internet streams #41quote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef Cubeforc3 het volgende:
Sopcast ofquote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef Cubeforc3 het volgende:
Twente leeft heel erg in de regio, bijna iedere tukker is voor twente. Of het nu goed gaat of niet. Of je nu wel of niet naar het stadion gaat.quote:
Nu ineens wel ja, als ze niks winnen boeit het niemandquote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef June. het volgende:
[..]
Twente leeft heel erg in de regio, bijna iedere tukker is voor twente. Of het nu goed gaat of niet.
Jep, en zo geldt het ook voor Amsterdam, Rotterdam en Utrechtquote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef June. het volgende:
[..]
Twente leeft heel erg in de regio, bijna iedere tukker is voor twente. Of het nu goed gaat of niet.
quote:Iwan van Duren: Nu al 40000 mensen in centrum Enschede. Politie vraagt mensen naar Hengelo uit te wijken. #ajatwe
En bij de 1-0 en de 2-0 van Ajax was Twente weer stil.......gaaaaaaaaaaaap.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Vanaf de 2-2 in de bekerfinale hoorde ik geen Ajacied meer hoor. Waar waren ze?
Dan is er niet zoveel te vieren, maar dat wil niet zeggen dat het niet leeftquote:Op zondag 15 mei 2011 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu ineens wel ja, als ze niks winnen boeit het niemand
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik had een vraag, net toen de spelers van ajax hun intrede maakte begon iedereen te aplaudiseren, daarna werd er een (amsterdams?) nummer ingezet, welk liedje was dat?
Mvg,
EZA
Dat zegt allemaal niets bij zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef -tape- het volgende:
34x winst Ajax, 7x gelijkspel en 3x winst Twente in Amsterdam.
Eensquote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef BrandX het volgende:
Keb er zin an! Dat het maar net zo'n mooie pot mag worden als vorige week, maar dan nu met het kwartje de andere kant op gevallen.
Dat zegt in dit geval niet zoveel.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef -tape- het volgende:
VOL EROP KLAPPEN AJAX, VOL EROPquote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef -tape- het volgende:
Net zo sportief als de Twente of PSV fans wanneer zij verliezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef Moody het volgende:
We zullen zien hoe goed en sportief de fans van Ajax zijn, mochten ze geen kampioen worden.
Ben benieuwd....
Denk dat, na het janken, de pleuris uit gaat brekenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net zo sportief als de Twente of PSV fans wanneer zij verliezen.
Blijf gewoon enorm tof figuur!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:12 schreef Arcee het volgende:
Frank en Ronald zijn haast een betere imitatie van zichzelf dan Evers.
Wil dat stadion wel horen als Twente de schaal omhoog tilt...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Denk dat, na het janken, de pleuris uit gaat breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |