tja...nu is het alleen langgggggggg zo leuk niet als gisteravondquote:
zonder login? ik kan dat niet??quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
Heb ook even gekeken zonder login, maar wat een drukte daar![]()
Ik hou het wel bij FOK!
He Bongiebabe!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
Heb ook even gekeken zonder login, maar wat een drukte daar![]()
Ik hou het wel bij FOK!
o jeetje heeft ie last van lulitis?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Stability het volgende:
die franssie loopt zich op te geilen op jo
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef Candyfreak het volgende:
[13:53] sst_joanna: ik hoop dat er een RL soap komt rond mn kleding lijn!
Inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Stability het volgende:
die franssie loopt zich op te geilen op jo
Ik lees ook half mee zonder login, iBenny gaf net een link, staat er alleen bovenin zo'n schermpje dat je via twitter in moet loggen, maar je kunt wel meelezen.quote:
Je ziet wel een Twitter login scherm maar op de achtergrond kan je toch meelezen (gedeeltelijk)quote:
Hoi PDquote:Op zondag 15 mei 2011 14:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
He Bongiebabe!
Ik las gister dat jij mario speelt, welke?
ja dat kan wel...maar ik zie nu wel dat ik als ik iets tiep , dat mn naam er in ieder geval niet bijstaat...gisteravond wel ...nu staat er ME voorquote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je ziet wel een Twitter login scherm maar op de achtergrond kan je toch meelezen (gedeeltelijk)
[..]
Hoi PD
Op de Wii speel(de) ik voornamelijk Mario Galaxy (beide delen)
Aha, zo gaaf dat je al die oude spellen gewoon kunt downloaden voor de Wii.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je ziet wel een Twitter login scherm maar op de achtergrond kan je toch meelezen (gedeeltelijk)
[..]
Hoi PD
Op de Wii speel(de) ik voornamelijk Mario Galaxy (beide delen)
nou mijn handtekening krijgt ze niet! Die is veel meer waard dan zij ooit kan betalen!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Blackprinces het volgende:
die djon blijft maar mekkeren over een handtekening van iedereen, zie ik wel 6 keer per dag voorbij komen
Nee, meetypen kan niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat kan wel...maar ik zie nu wel dat ik als ik iets tiep , dat mn naam er in ieder geval niet bijstaat...gisteravond wel ...nu staat er ME voor
Nog groter!?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
De manier waarop ze naar de cam zit gericht... dan lijkt het idd alsof ze een extra groot voorhoofd heeft
zo echt he?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
De manier waarop ze naar de cam zit gericht... dan lijkt het idd alsof ze een extra groot voorhoofd heeft
Je bedoelt zeker de NES versie? Die kan je idd downen via het Winkelkanaal, ik speel meer hedendaagse games, dus de Wii game van Marioquote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, zo gaaf dat je al die oude spellen gewoon kunt downloaden voor de Wii.
AAAHHHH wat doe je met me?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
watch your steps !!!
komt ie:
[ link | afbeelding ]
Onze favoriet!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
watch your steps !!!
komt ie:
[ link | afbeelding ]
hij loenst en kuiltje in kin zit verkeerde plek en hij heeft zich slecht geschoren,..... beetje onguur type!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
watch your steps !!!
komt ie:
[ link | afbeelding ]
sorry...het moest ff....HOMER the simpsonsquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
watch your steps !!!
komt ie:
[ link | afbeelding ]
speel nu Dark Dimensions lol!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker de NES versie? Die kan je idd downen via het Winkelkanaal, ik speel meer hedendaagse games, dus de Wii game van Mario
Mario Cart iddquote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker de NES versie? Die kan je idd downen via het Winkelkanaal, ik speel meer hedendaagse games, dus de Wii game van Mario
Heb jij eigenlijk ook een Wii dan?quote:
Ik had nog wel zo'n leuke vraag gesteld .quote:
Neen, maar mijn vriend wel!quote:
ik zag het ja hahahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo'n leuke vraag gesteld .
Wat was je vraag? Ik had je vraag namelijk niet zien langskomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo'n leuke vraag gesteld .
Okejquote:
Of d'r moeder naast tiet- en lipvergrotingen ook abortussen doet.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:12 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat was je vraag? Ik had je vraag namelijk niet zien langskomen.
ze vroeg of mamajo ook abortussen deedquote:Op zondag 15 mei 2011 14:12 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat was je vraag? Ik had je vraag namelijk niet zien langskomen.
Ah.. das aardig van je. Voorlopig heb ik nog geen vragen, maar ik hou het in gedachten!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej
Mocht je vragen of problemen hebben kan je dat altijd aan mij kwijt, weet bijna alles van het Wii systeem
OMG die heb ik gewoon gemistquote:Op zondag 15 mei 2011 14:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of d'r moeder naast tiet- en lipvergrotingen ook abortussen doet.
Middagquote:Op zondag 15 mei 2011 14:13 schreef sjampoeh het volgende:
goeiemiddag, o my wat een drukte daaro
zag djoon net voorbij komen, die kon het niet meer volgen geloof ik.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of d'r moeder naast tiet- en lipvergrotingen ook abortussen doet.
Geen dank!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah.. das aardig van je. Voorlopig heb ik nog geen vragen, maar ik hou het in gedachten!Tnx!
Dat hoofdquote:Op zondag 15 mei 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
tjonge kijk die roppiej (franssiej) toch eens zitten
haha kweet niet, hij zit in zn neus en oren te peuterenquote:
Net goedquote:Op zondag 15 mei 2011 14:19 schreef Flow3r het volgende:
zonder inlog mag je even (half) meelezen maar dan word je er toch uitgeknikkerd
Je kan altijd even een Twitter account aanmaken mocht je die niet hebben, is zo gebeurdquote:Op zondag 15 mei 2011 14:19 schreef Flow3r het volgende:
zonder inlog mag je even (half) meelezen maar dan word je er toch uitgeknikkerd
nahquote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan altijd even een Twitter account aanmaken mocht je die niet hebben, is zo gebeurd
jochie?? ik dacht dat het een vrouw wasquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:24 schreef Stability het volgende:
[..]
jochie?? ik dacht dat het een vrouw was
Okej, vraag me wel af of er Admins online zijn om de chat in goede banen te leiden mochten er mensen over de schreef gaan?quote:
Denk het nietquote:Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, vraag me wel af of er Admins online zijn om de chat in goede banen te leiden mochten er mensen over de schreef gaan?
Geen idee, maar vind t niks om kids en volwassenen samen in een chat te hebben als t over sst gaat.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, vraag me wel af of er Admins online zijn om de chat in goede banen te leiden mochten er mensen over de schreef gaan?
ja vanavond laat , op zeker !quote:Op zondag 15 mei 2011 14:27 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb het weer uit gezet hoor, kijk vanaaf wel ff weer, ff lachen
Vreemd...meestal is diegene die het kanaal (de founder) aanmaakt tevens ook admin en kan hij/zij mensen de toegang ontzeggen.quote:
het is een grote rotzooi daar, dat weet ik welquote:Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd...meestal is diegene die het kanaal (de founder) aanmaakt tevens ook admin en kan hij/zij mensen de toegang ontzeggen.
Dit kanaal lijkt officieël aangemaakt te zijn door SST zelf toch?
Dat heb ik idd begrepen uit de posts hier jaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef Stability het volgende:
[..]
het is een grote rotzooi daar, dat weet ik wel
Dat twente moge winnen!quote:
dat zei ik gisteren daar ook nog. die sharon daar is 16 en zit daar op haar slaapkamer te webcammen. moest mijn dochter niet zijn zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geen idee, maar vind t niks om kids en volwassenen samen in een chat te hebben als t over sst gaat.
echt hoor, als je lachen wilt, moet je hem vanavond aanzetten, en hier ook zijn op deze chat erbijquote:Op zondag 15 mei 2011 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd begrepen uit de posts hier ja
Vooral gisteravond/nacht
Hopelijk is het vanavond weer net zo druk als gisteren, maar wie weet als ik tijd heb kom ik even meekijken hierquote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef Stability het volgende:
[..]
echt hoor, als je lachen wilt, moet je hem vanavond aanzetten, en hier ook zijn op deze chat erbij
ja moet je echt doen ! ik kijk nooit tv, game wel , maar ga dat pas weer na mn vakantie doen eind juni ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hopelijk is het vanavond weer net zo druk als gisteren, maar wie weet als ik tijd heb kom ik even meekijken hierNormaal zit ik dan meestal TV te kijken of te gamen
kweet niet? ben ff aan het photoshoppen , word een geintjequote:
hahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zit nog steeds te kijken daar.....ik ben echt nie goedddd
Ik ook. Ik snap mezelf ook niet dat ik daar nog kijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zit nog steeds te kijken daar.....ik ben echt nie goedddd
Wij hebben hulp nodigquote:Op zondag 15 mei 2011 14:37 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap mezelf ook niet dat ik daar nog kijk.
Middagquote:Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
goedemiddag![]()
Las dat Knagsje een date had geregeld op de chat![]()
En Stab, wat heb je een leuke huisstruis.
nah die mis ik niet...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef Stability het volgende:
waar is Je_Psychiater als je hem nodig hebt
ja gisteravond hahaha echt om je dood te lachenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
goedemiddag![]()
Las dat Knagsje een date had geregeld op de chat![]()
En Stab, wat heb je een leuke huisstruis.
Ik zit naar een stel kids te kijken....ik ben echt nie goedddquote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gisteren kwam ik zo in de chat zonder Twitter, nu lukt het niet meer. Misschien maar beter van niet ook.
Je mist niet veel denk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gisteren kwam ik zo in de chat zonder Twitter, nu lukt het niet meer. Misschien maar beter van niet ook.
Ja ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee...ik ga m uitzettenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef Stability het volgende:
ik heb hem maar ff uitgezet...eigenbelang zakmaarzeggen
ach die twitteraccount waar ik nu steeds mee zit verdwijnt straks ook gewoon in mn prullenbak hoor, dus maakt me niet uit eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je mist niet veel denk ik
Heb net even ingelogged en meegekeken via een anoniem twitteraccount, hoef niet zo nodig met mijn username op twitter die ik normaal gebruik
een jaar of tien geleden, had je "paltalk" daar kon je een eigen room aanmaken, en als je wat betaalde, had je ook bewegende beelden, dan kreeg je een blauwe naam...en alle blauwe konden bewegend beeld zien...kon je ook muziek draaien en kletsen enzo..ik weet alleen niet of dat nog bestaat..je moest het dan installerenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Blackprinces het volgende:
Is er niet iets anders ofzo met cam en chat maar dan alleen volwassene die we kunnen volgen
Maar de mijne nietquote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ach die twitteraccount waar ik nu steeds mee zit verdwijnt straks ook gewoon in mn prullenbak hoor, dus maakt me niet uit eigenlijk
Oww? Idee voor alleen fokkers?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
je kan zelf ook een aanmaken lol
http://tinychat.com/057on
jaaaaaa hahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:46 schreef Candyfreak het volgende:
Jammer dat we die chat niet eerder hebben ontdekt.
dat is wel leuk ja, maar dan moet ie ook echt privee voor ons blijven natuurlijkquote:
Ja kloptquote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
je kan zelf ook een aanmaken lol
http://tinychat.com/057on
Ja psiesquote:Op zondag 15 mei 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is wel leuk ja, maar dan moet ie ook echt privee voor ons blijven natuurlijk
ow okequote:Op zondag 15 mei 2011 14:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen verdwijnt het kanaal weer wanneer de laatste gebruiker weggaat, dus de naam blijft niet bestaan
ja, dan durf ik ook wel op de cam , maar echt niet voor het hele internet , ben echt niet gekquote:
je had toch geen cam?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dan durf ik ook wel op de cam , maar echt niet voor het hele internet , ben echt niet gek
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dan durf ik ook wel op de cam , maar echt niet voor het hele internet , ben echt niet gek
nee, maar die kan ik dan toch kopen?quote:
We zouden dan een pakkende kanaalnaam moeten hebben zoals http://tinychat.com/sstrehab om maar een voorbeeld te noemenquote:
Of Onlyfokkersquote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We zouden dan een pakkende kanaalnaam moeten hebben zoals http://tinychat.com/sstrehab om maar een voorbeeld te noemen
waarom niet? als het tussen ons groepje blijft is het toch niet zo erg?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
owww
Ik ga echt niet on cam, no way
Of gewoon hier SC'en natuurlijkquote:
Ik ook niet. Maar ik laat amper privé dingen van mezelf los. Geen foto's geen cam dan ookquote:Op zondag 15 mei 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
[..]
waarom niet? als het tussen ons groepje blijft is het toch niet zo erg?
ik schaam me echt niet voor mezelf hoor
nee ik ook niet, maar tussen bekenden maakt het me niet uitquote:Op zondag 15 mei 2011 14:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik laat amper privé dingen van mezelf los. Geen foto's geen cam dan ook
zelfs dan doe ik het niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar tussen bekenden maakt het me niet uit
Dan moet de link dus niet hier gepost worden maar via DM/PM aan de users hier, anders heb je altijd kans dat er mensen opkomen die normaal niet hier zitten maar wel het kanaal te weten komenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:51 schreef Stability het volgende:
ik zou het alleen doen, als ik zeker wist dat er geen anderen die we niet kennen opkomen
Mijn pc is ook een oud gebakkie, maar ben indd blij dat ik er nog wat mee kanquote:Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
Zou het niet erg vinden op cam met een beperkt groepje. Maar ik heb geen cam, het is bij mij allemaal niet zo geavanceerd. Ben blij dat mijn ouwe laptopje het nog doet en ik eindelijk na maanden weer fatsoenlijk internet heb.
Ja, dat dusquote:Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moet de link dus niet hier gepost worden maar via DM/PM aan de users hier, anders heb je altijd kans dat er mensen opkomen die normaal niet hier zitten maar wel het kanaal te weten komen
en dat moet je nou van je af kunnen zetten....doen wat je zelf leuk vindt, en lak aan de mensen hebben die je zo aanvallen...daar moet je je neus gewoon voor ophalen, ze zijn zelf geen haar beter dan jijquote:Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zelfs dan doe ik het niet.
Ben een keer met site mensen uit geweest, was super leuk. Paar maanden later haat en nijd en een hoop ellende gehad.
Ik ben sindsdien erg gesloten wat dit aangaat
via een link ofzo ja, een uitnodigingquote:Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moet de link dus niet hier gepost worden maar via DM/PM aan de users hier, anders heb je altijd kans dat er mensen opkomen die normaal niet hier zitten maar wel het kanaal te weten komen
heb wel eens gezegd he dat ik me harder voordoe dan ik ben eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
[..]
en dat moet je nou van je af kunnen zetten....doen wat je zelf leuk vindt, en lak aan de mensen hebben die je zo aanvallen...daar moet je je neus gewoon voor ophalen, ze zijn zelf geen haar beter dan jij
nou, ik heb er echt lak aan , wat een ander over me denkt..quote:Op zondag 15 mei 2011 14:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heb wel eens gezegd he dat ik me harder voordoe dan ik ben eigenlijk
Er is gescoordquote:Op zondag 15 mei 2011 14:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik heb nu geen voetbal op tv, mijn zoon moet wachten op Studio sport vanavond. Hoor ik me ineens een hoop gekrijs en geschreeuw en gejuich door de straat.
ik trek me altijd van alles veel te veel aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:55 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, ik heb er echt lak aan , wat een ander over me denkt..
er was een spreuk.....doe wat je niet laten kan, de mensen kletsen toch
ja, dat dacht ik al. Maar zal niet verraden in welke stad ik woon, dan weet iedereen meteen welk cluppie gescoord heeft.quote:
ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik al. Maar zal niet verraden in welke stad ik woon, dan weet iedereen meteen welk cluppie gescoord heeft.
nee, ik nooit, ik heb een muis aan mn pc...kan daar alle kanten mee op...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik trek me altijd van alles veel te veel aan.
en krijg er dan ook echt last van.
Vandaar dan maar helemaal mezelf afschermen, is alleen maar zelfbescherming van me
tuurlijk wel, alleen niet met voetbalquote:
Dat ken ik wel hoor. Best moeilijk om me dingen niet aan te trekken. Maar leer het steeds beter, al blijf ik het soms moeilijk vinden voor mezelf op te komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik trek me altijd van alles veel te veel aan.
en krijg er dan ook echt last van.
Vandaar dan maar helemaal mezelf afschermen, is alleen maar zelfbescherming van me
nou ja bij mij stond er wel meer op t spel toen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik nooit, ik heb een muis aan mn pc...kan daar alle kanten mee op...
als ze naar tegen me gaan doen, ok....dan antwoord ik ff en dan ga ik weer verder met waar ik mee bezig was...ik ga me echt niet moe maken om internet ruzies
Pfieuw, gelukkig!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef Stability het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen niet met voetbal
ja das niet leuk.. maar ja, ik ben heel makkelijk wat dat aangaat hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ja bij mij stond er wel meer op t spel toen.
maar goed lang verhaal...lamaa
Vodka?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat ken ik wel hoor. Best moeilijk om me dingen niet aan te trekken. Maar leer het steeds beter, al blijf ik het soms moeilijk vinden voor mezelf op te komen.
Ach, komt wel goed schatjes
Ik wou vragen of je ook wouquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd aan de wodka zit![]()
Proost!
wat is die andere?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb een twitteraccount met sjampoeh, volg je me ff terug. ga ik die ander op slot gooien
Ik heb besloten niet aan dat Twitter te beginnen. Vind het niet echt leuk geloof ik dus dan doe ik het niet. Heb al facebook en dat is genoeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb een twitteraccount met sjampoeh, volg je me ff terug. ga ik die ander op slot gooien
Ik follow je nuquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef sjampoeh het volgende:
Ik volg je nuquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef sjampoeh het volgende:
en hier staat mijn man's gezicht op onweerquote:Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Echt allemaal blije mensen hier in de straat die uit de ramen lopen te juichen.
Latersssquote:Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef BONG4002 het volgende:
Jep, ik moet zo gaan dus misschien kom ik vanavond nog even langs en anders wens ik jullie nog heel veel plezier in de Rehab!
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef BONG4002 het volgende:
Jep, ik moet zo gaan dus misschien kom ik vanavond nog even langs en anders wens ik jullie nog heel veel plezier in de Rehab!
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:05 schreef sjampoeh het volgende:
lau:
@Lieke1968 ja 2de idd. Dank je wel! Opzich was ik wel mezelf hoor! Alleen als ik me verveel word ik saai idd en dat gebeurde daar regelmatig
about 5 hours ago via Twitter for iPhone in reply to Lieke1968
uhuh sure
Ik gun je een vrolijke man, maar ik heb liever een zoon die niet sjaggie is vanavondquote:Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en hier staat mijn man's gezicht op onweer
vechten erom??quote:Op zondag 15 mei 2011 15:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik gun je een vrolijke man, maar ik heb liever een zoon die niet sjaggie is vanavond
flauwertquote:Op zondag 15 mei 2011 15:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat moeten die 22 man maar uitvechten wie van ons straks met de gebakken peren zit.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:05 schreef sjampoeh het volgende:
lau:
@Lieke1968 ja 2de idd. Dank je wel! Opzich was ik wel mezelf hoor! Alleen als ik me verveel word ik saai idd en dat gebeurde daar regelmatig
about 5 hours ago via Twitter for iPhone in reply to Lieke1968
uhuh sure
hallo !! nog gevallen van je fietsie? of ging het goed?quote:
ik heb zijwieltjes hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 15:09 schreef Stability het volgende:
[..]
hallo !! nog gevallen van je fietsie? of ging het goed?
Vind het wel leuk af en toe, zeker omdat mijn zoon het zo fanatiek volgt is het leuk om een beetje bij te blijven. Maar ben er niet meer of minder vrolijk om als Ajax, of het NL elftal wint of verliest.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
flauwert![]()
mij boeit voetbal echt niks meer (was wel erg fanatiek ooit)
ja heb ik ook, veel veiliger he? en helmpie opquote:
OOk zo'n vlaggetje?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heb ik ook, veel veiliger he? en helmpie op
een speciaal hamsterfiets je jaquote:Op zondag 15 mei 2011 15:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heb ik ook, veel veiliger he? en helmpie op
en sliertjes aan me stuurtjequote:Op zondag 15 mei 2011 15:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en van die rateltjes in de wielen...
Ja, vet cool!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en van die rateltjes in de wielen...
hoop dat ze laatste wordt, dat gaapmokkelquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wou vragen of je ook wou
SST_Laura SST Laura
Zo bijna klaar voor de Miss verkiezing!! Aan het opmaken met 40 andere meiden! Familie, vrienden en @SST_Alexander zitten er ook #sstnl
de deuren hangen ongelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef Stability het volgende:
voor de liefhebbers :
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef Stability het volgende:
voor de liefhebbers :
[ link | afbeelding ]
Whoehahahahaaa pis bijna in mijn broekquote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef Stability het volgende:
voor de liefhebbers :
[ link | afbeelding ]
Stab toch, die moet je spoileren!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef Stability het volgende:
voor de liefhebbers :
[ link | afbeelding ]
Lol!!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef Stability het volgende:
voor de liefhebbers :
[ link | afbeelding ]
voor de liefhebbers :
[ link | afbeelding ]
nie zeiken he ! anders hang je ze ff recht ! je bent toch een echte man?quote:
vanaaf ff op de cam knag , incl helmpie ?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef knagsje het volgende:
![]()
Ja klaar nu anders ga ik hakkuhhhhhhhhhhhhhh
![]()
Grapje, hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:14 schreef Stability het volgende:
[..]
nie zeiken he ! anders hang je ze ff recht ! je bent toch een echte man?
daarom heb ik er deurtjes voor gezetquote:
voor de liefhebbers :
[ link | afbeelding ]
Daaagquote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
oh, mn kleinzoontje belde me met zielig stemmetje...of ik wou komen....daar kan ik dus geen nee opzeggen ...dus tot vanavond mensen, en hou het gezellig he>?? ik ben weggiestan nu
doegieeeee![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
oh, mn kleinzoontje belde me met zielig stemmetje...of ik wou komen....daar kan ik dus geen nee opzeggen ...dus tot vanavond mensen, en hou het gezellig he>?? ik ben weggiestan nu
doegieeeee![]()
![]()
![]()
tot vanaafquote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
doegieeeee![]()
![]()
![]()
veel plezierquote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
doegieeeee![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mis de vlag, de rateltjes en slingers aan het stuur
Byeequote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
doegieeeee![]()
![]()
![]()
kweet alleen niet tot hoe laat hoor......maar ik ben van de partij ! zeker wetenquote:
nja kon ff niks leukers vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
alleen das een caafje maar hij is leuk
TOT STRAKS!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
doegieeeee![]()
![]()
![]()
ken ik ook..quote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef MargrietV het volgende:
lol en dit zong mijn grootmoeder altijd mee.... hahaha!
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ken ik ook..
wat herrie van mij horen??
erg he??quote:Op zondag 15 mei 2011 15:28 schreef bamby het volgende:
Keek daarstraks nog even op tiny chat, wat een kinderen daar zeg
zeggg!!!quote:
kinderclub he....moet je vanavond weer gaanquote:Op zondag 15 mei 2011 15:28 schreef bamby het volgende:
dit ken ik niet...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef MargrietV het volgende:
nou ik ga nog een ,,, persoonlijk ervaring posten, Deze man heb ik in zijn laatste dagen meegemaakt... Hij ontsnapte steeds en dan konden we hem weer in het DoelenHotel halen, waar hij zijn borreltje had besteld....
Erg he?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:28 schreef bamby het volgende:
Nou zeker gisteravond was het wel even grappig, maar snap niet dat mensen zo op een openbare site gaan zittenquote:
nou zelfs dat kan ik wel begrijpen maar ik begrijp niet dat volwassene en kids in 1 chat samen gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Nou zeker gisteravond was het wel even grappig, maar snap niet dat mensen zo op een openbare site gaan zitten
Ja vanavond kijk ik wel weer even, is er al antwoord of ze daar vanaf begin sst zitten,, of hebben ze die vraag nog steeds niet begrepenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
kinderclub he....moet je vanavond weer gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |