tja...nu is het alleen langgggggggg zo leuk niet als gisteravondquote:
zonder login? ik kan dat niet??quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
Heb ook even gekeken zonder login, maar wat een drukte daar![]()
Ik hou het wel bij FOK!
He Bongiebabe!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
Heb ook even gekeken zonder login, maar wat een drukte daar![]()
Ik hou het wel bij FOK!
o jeetje heeft ie last van lulitis?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Stability het volgende:
die franssie loopt zich op te geilen op jo
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef Candyfreak het volgende:
[13:53] sst_joanna: ik hoop dat er een RL soap komt rond mn kleding lijn!
Inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Stability het volgende:
die franssie loopt zich op te geilen op jo
Ik lees ook half mee zonder login, iBenny gaf net een link, staat er alleen bovenin zo'n schermpje dat je via twitter in moet loggen, maar je kunt wel meelezen.quote:
Je ziet wel een Twitter login scherm maar op de achtergrond kan je toch meelezen (gedeeltelijk)quote:
Hoi PDquote:Op zondag 15 mei 2011 14:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
He Bongiebabe!
Ik las gister dat jij mario speelt, welke?
ja dat kan wel...maar ik zie nu wel dat ik als ik iets tiep , dat mn naam er in ieder geval niet bijstaat...gisteravond wel ...nu staat er ME voorquote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je ziet wel een Twitter login scherm maar op de achtergrond kan je toch meelezen (gedeeltelijk)
[..]
Hoi PD
Op de Wii speel(de) ik voornamelijk Mario Galaxy (beide delen)
Aha, zo gaaf dat je al die oude spellen gewoon kunt downloaden voor de Wii.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je ziet wel een Twitter login scherm maar op de achtergrond kan je toch meelezen (gedeeltelijk)
[..]
Hoi PD
Op de Wii speel(de) ik voornamelijk Mario Galaxy (beide delen)
nou mijn handtekening krijgt ze niet! Die is veel meer waard dan zij ooit kan betalen!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Blackprinces het volgende:
die djon blijft maar mekkeren over een handtekening van iedereen, zie ik wel 6 keer per dag voorbij komen
Nee, meetypen kan niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat kan wel...maar ik zie nu wel dat ik als ik iets tiep , dat mn naam er in ieder geval niet bijstaat...gisteravond wel ...nu staat er ME voor
Nog groter!?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
De manier waarop ze naar de cam zit gericht... dan lijkt het idd alsof ze een extra groot voorhoofd heeft
zo echt he?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
De manier waarop ze naar de cam zit gericht... dan lijkt het idd alsof ze een extra groot voorhoofd heeft
Je bedoelt zeker de NES versie? Die kan je idd downen via het Winkelkanaal, ik speel meer hedendaagse games, dus de Wii game van Marioquote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, zo gaaf dat je al die oude spellen gewoon kunt downloaden voor de Wii.
AAAHHHH wat doe je met me?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
watch your steps !!!
komt ie:
[ link | afbeelding ]
Onze favoriet!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
watch your steps !!!
komt ie:
[ link | afbeelding ]
hij loenst en kuiltje in kin zit verkeerde plek en hij heeft zich slecht geschoren,..... beetje onguur type!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
watch your steps !!!
komt ie:
[ link | afbeelding ]
sorry...het moest ff....HOMER the simpsonsquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
watch your steps !!!
komt ie:
[ link | afbeelding ]
speel nu Dark Dimensions lol!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker de NES versie? Die kan je idd downen via het Winkelkanaal, ik speel meer hedendaagse games, dus de Wii game van Mario
Mario Cart iddquote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker de NES versie? Die kan je idd downen via het Winkelkanaal, ik speel meer hedendaagse games, dus de Wii game van Mario
Heb jij eigenlijk ook een Wii dan?quote:
Ik had nog wel zo'n leuke vraag gesteld .quote:
Neen, maar mijn vriend wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |