Oh maar da's best lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ken je dat gevoel? een wit bammetje met bruine basterdsuiker lol
hahaha maakt niet uit toch? ik geef er niks om hoor, als ze dat doenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef Blackprinces het volgende:
Bah voel me net een hunter nu, veel te veel lapo gehad vandaag.
Ik hou me mond na post 299
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha maakt niet uit toch? ik geef er niks om hoor, als ze dat doen
je kan je overal wel druk om gaan maken toch? lekker relaxt blijven..net als alex
Boven de gootsteen eten...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en die basterdsuiker lijkt altijd te leven, krioelt zich suf!
ik volgens mij ook....kweet niet zeker, ik zie hem nooit tiepen in ieder geval , maar ja, hij is druk met logeren bij iedereen he?quote:
Zie indd maar weinig tweets van m.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik volgens mij ook....kweet niet zeker, ik zie hem nooit tiepen in ieder geval , maar ja, hij is druk met logeren bij iedereen he?
internet is duur he !!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zie indd maar weinig tweets van m.
Nou ja ik had ook niet anders verwacht
ja maar da's dan ook het enige wat hij tweet, voor de rest zie je niks van mquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Volg me ook op @VargaAlexander #sstnl
18 minutes ago Favorite Retweet Reply
Lol hij is er
kzal hem nog een keer toevoegen..voor de zekerheidquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Volg me ook op @VargaAlexander #sstnl
18 minutes ago Favorite Retweet Reply
Lol hij is er
Tuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef MargrietV het volgende:
in Berlijn heb ik gratis internet op de kamer, misschien een verslagje sturen?
weet je zeker dat je dat wil?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
[..]
kzal hem nog een keer toevoegen..voor de zekerheid
gaat van de week ff naar de belwinkel, heb telefoon met alles erop en eraan en ze moeten het maar eens voordoen, Word gek van die boekjes erbij, wil het zien!quote:
Precies, en anders laat je madelief in hun kuiten bijtenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gaat van de week ff naar de belwinkel, heb telefoon met alles erop en eraan en ze moeten het maar eens voordoen, Word gek van die boekjes erbij, wil het zien!
je hebt op youtube misschien ook demo filmpjes van bepaalde telefoonsquote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gaat van de week ff naar de belwinkel, heb telefoon met alles erop en eraan en ze moeten het maar eens voordoen, Word gek van die boekjes erbij, wil het zien!
nou die beginnen meteen met haar te paaien met een hondenkoekje,.... Zo zijn ze wel in de Frederik Hendriklaan .... nou een Madelief laat zich dan zo omkopen!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, en anders laat je madelief in hun kuiten bijten
van die Samsung?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:40 schreef Stability het volgende:
[..]
je hebt op youtube misschien ook demo filmpjes van bepaalde telefoons
Dan trek je ze over de toonbank heen net zolang tot ze het je voordoenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou die beginnen meteen met haar te paaien met een hondenkoekje,.... Zo zijn ze wel in de Frederik Hendriklaan .... nou een Madelief laat zich dan zo omkopen!
moet je dat ff intiepen op youtube...zoiets: demo, samsung (type)quote:
oh die kim...........mevrouw microfoon had ze beter kunnen heten epklepzeikerquote:
Het was lachen gieren en brullen hier gisterquote:Op zondag 15 mei 2011 12:43 schreef Ytsmi het volgende:
Goedemiddag![]()
Zo jullie hebben je nog bets vermaakt het gisteren laat hahhahhahah
Middagquote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Wat heb ik gister gelachen zeg, jammer dat ik het niet eerder wist.
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef Ytsmi het volgende:
ja heb het begin meegemaakt was echt te erg voor woorden wat een randdebielen zeg pffff
Dat is hier ook wel eens en dan dat geluid erbij, dan denk ik echt stort hij nou neer.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
zooooooooo dr kwam ff een vliegtuig langsvliegen !!! ik denk hij komt gewoon echt binnen hier . zo laag!!
gewoon deuren tegen elkaar openzetten vliegt ie zo door (geintje)quote:Op zondag 15 mei 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
zooooooooo dr kwam ff een vliegtuig langsvliegen !!! ik denk hij komt gewoon echt binnen hier . zo laag!!
noodlanding incoming?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:43 schreef Stability het volgende:
[..]
oh die kim...........mevrouw microfoon had ze beter kunnen heten epklepzeiker
ja dat je zo met je kop op cam gaat zitten he *proest*quote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef Stability het volgende:
ik heb me echt kapot gelachen gisteren tjonge jonge, dat die gasten niet in de gaten hebben dat ze giga voor lul zitten ??? niet te geloven.
tjaquote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef Stability het volgende:
ik heb me echt kapot gelachen gisteren tjonge jonge, dat die gasten niet in de gaten hebben dat ze giga voor lul zitten ??? niet te geloven.
aaaaah dies liefquote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef knagsje het volgende:
mijn huismuis me poepiedrollie hahahahaha
[ link | afbeelding ]
owwwwwwwwww wat een schatje, een proelie, een droppie een druiffiequote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo! die is zeker niet ondervoed!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ach liefquote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ben fan van DJ-Kio hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja dat je zo met je kop op cam gaat zitten he *proest*
ik ga echt niet chatten daarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:47 schreef Stability het volgende:
eigenlijk zouden wij het ook moeten doen hahahahaa dan snapt niemand dat we zo keihard aan het lachen zijn
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
mijn huisdier vind muisjes heel lekker, knagsje
[ link | afbeelding ]
Die wil ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
hij loenst charmantquote:Op zondag 15 mei 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou erg hè vooral die Kim heeft het gelijk over een meet met de bewoners. Zijn ze lekker bij zo een stalker achter hun aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vond die lui stalkers. Gelukkig heb ik geen nachtmerries van ze gehad.
Feestje op tv?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:50 schreef Diamonds28 het volgende:
hallooooootjes:D lekker aan het chatten geslagen;) haha
zo lekker ff winkelen en vanavond feestjuh op tv kijken hahaha
het lijkt POW nieuws wel.....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:50 schreef shomila het volgende:
[..]
Nou erg hè vooral die Kim heeft het gelijk over een meet met de bewoners. Zijn ze lekker bij zo een stalker achter hun aan.
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Nou uh Ruud zette een foto neer knalde gelijk achter over in me stoel.
kan je nagaan....wij zaten er de halve nacht mee hahaha en hij had niks in de gatenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Nou uh Ruud zette een foto neer knalde gelijk achter over in me stoel.
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:52 schreef Ytsmi het volgende:
O got ze moesten is weten hoe we hebben zitten lache om ze hahhahahha
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:52 schreef Ytsmi het volgende:
O got ze moesten is weten hoe we hebben zitten lache om ze hahhahahha
Ik gun mezelf wel eens een lekker vers wit boterhammetje met roomboter en hagelslag...zoooo zaligquote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef MargrietV het volgende:
Jeetje, zit mijn lippen nog eens af te likken, wat was dat bammetje lekker! Wist echt niet meer, dat dat zo lekker is!
dierenbeul !!! zal ik dat met jou eens doen?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
zwemles voor mijn muis![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
je hebt hem wel van de beste accomodatie voorzien, betaalt hij huur?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Ytsmi het volgende:
Luitjesniet teveel ouwehoeren he ik ben er van tussen tot latersssss
lolquote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
we kunnen niks belovenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Ytsmi het volgende:
dat is de eenden voederbak...en mous wilde ook even snoepen hequote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Stability het volgende:
[..]
dierenbeul !!! zal ik dat met jou eens doen?
Latersquote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Ytsmi het volgende:
have funnnnquote:Op zondag 15 mei 2011 12:55 schreef Diamonds28 het volgende:
dus ik is ook wegtoedelsssssssssssssssss
ik eet zelden iets zoets,maar een paar maal per jaar wel! en jouw bammetje komt dan ook erin voor!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik gun mezelf wel eens een lekker vers wit boterhammetje met roomboter en hagelslag...zoooo zalig
ja ja, je wilde hem gewoon zwemles geven he? deed mn opa vroeger ook op de boerderij als ie jonge katjes had ....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is de eenden voederbak...en mous wilde ook even snoepen he
Het is dat ik het niet in huis heb nu, maar ik zit wel tequote:Op zondag 15 mei 2011 12:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik eet zelden iets zoets,maar een paar maal per jaar wel! en jouw bammetje komt dan ook erin voor!
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ja, je wilde hem gewoon zwemles geven he? deed mn opa vroeger ook op de boerderij als ie jonge katjes had ....![]()
![]()
![]()
ja zielig he? kheb er nog traumas vanquote:
Laterquote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Ytsmi het volgende:
snap ikquote:Op zondag 15 mei 2011 12:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zielig he? kheb er nog traumas van
ik doe dieren nooit kwaad hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 12:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ja, je wilde hem gewoon zwemles geven he? deed mn opa vroeger ook op de boerderij als ie jonge katjes had ....![]()
![]()
![]()
gelukkig maar,quote:
lol... je weet ben niet een van de jongste en als mijn moeder zag,,,, dat er niks meer was voor op de bammetjes,... dan deed ze suiker vermengen met cacoapoeder.... en lekker dat dat was!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is dat ik het niet in huis heb nu, maar ik zit wel te
Oh dat heb ik wel in huis, da's een ideequote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol... je weet ben niet een van de jongste en als mijn moeder zag,,,, dat er niks meer was voor op de bammetjes,... dan deed ze suiker vermengen met cacoapoeder.... en lekker dat dat was!
ik heb respect voor beiden .... mensen zijn soms raar , dat wel, maar daar kunnenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor dieren dan voor mensen soms
Vind mensen maar raar. Ik had gewoon een parkiet ofzo moeten zijn...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb respect voor beiden .... mensen zijn soms raar , dat wel, maar daar kunnen
ze ook niks aan doen, t zit in de genen he
die tip vergeet je echt niet meer!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel in huis, da's een idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef Candyfreak het volgende:
Welke is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...of een struiskat...zijn er niet veel vanquote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vind mensen maar raar. Ik had gewoon een parkiet ofzo moeten zijn...
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef Candyfreak het volgende:
roppiej???? dat is franssjie !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
...of een struiskat...zijn er niet veel van
zou die familie zijn van de DODO?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
...of een struiskat...zijn er niet veel van
Ik heb alles uitgevinkt dat er niks wordt getweetquote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef Blackprinces het volgende:
Zie jullie allemaal wel inloggen daar hoor via twitter
Ben jij er ook?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb alles uitgevinkt dat er niks wordt getweet
ja en van garfield zn grijze oomquote:
haha ja zo slim was ik gisterenavond gelukkig ookquote:Op zondag 15 mei 2011 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb alles uitgevinkt dat er niks wordt getweet
zondag was toch haar vrije nietsdoen dag..... moet ze niet gauw voor de spiegel gaan liggen en op grottenonderzoek gaan,quote:Op zondag 15 mei 2011 13:05 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Doing a video chat with 43 other people - click the link to join --> http://tinychat.com/secretstory?tw
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Omg
Als ze haar cam aanzet kan ze zichzelf ook bewonderenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zondag was toch haar vrije nietsdoen dag..... moet ze niet gauw voor de spiegel gaan liggen en op grottenonderzoek gaan,
ja dat schreef ik daar al...volle bak hier, lijkt kidsclub welquote:
stel het haar voor,.... kunnen we haar adviseren of ze een lipcorrectie nodig heeft.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als ze haar cam aanzet kan ze zichzelf ook bewonderen
LS is er ook hahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat schreef ik daar al...volle bak hier, lijkt kidsclub wel
Veel plezierquote:Op zondag 15 mei 2011 13:10 schreef shomila het volgende:
Ben er dalijk weer, moet naar een verjaardag.
preciesquote:Op zondag 15 mei 2011 13:10 schreef Stability het volgende:
tjonge..echt kidsclub..kan je nagaan he..wat het publiek voor sst was, het verklaart een hoop bij me
Inderdaad. En fransiej is ook wegquote:Op zondag 15 mei 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
we kunnen beter vanavond laat weer kijken, er is niks aan nu
denk t ook, en het is ook niet leuk om rake opmerkingen te maken als er kids zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
klopt , ik ga vanavond weerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
denk t ook, en het is ook niet leuk om rake opmerkingen te maken als er kids zijn.
tenminste ik zou zoiets niet doen
preciesquote:Op zondag 15 mei 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
laterssssquote:Op zondag 15 mei 2011 13:15 schreef knagsje het volgende:
ik ga weer ff lekker fietsen nu...laterssssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef Candyfreak het volgende:
Die SachaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laterssquote:Op zondag 15 mei 2011 13:15 schreef knagsje het volgende:
ik ga weer ff lekker fietsen nu...laterssssss
aan de telefoon ook , met mamajo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat schreef ik daar al...volle bak hier, lijkt kidsclub wel
hahaha jezus al die koters...allemaal jo fansquote:
Ik klikte..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je blijft zitten als jo er isquote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Candyfreak het volgende:
Philip schijnt ook te komenDan ga ik denk ik ook van de chat af.
ik ging er als een speer vandoor net...kheb haar gelukkig niet hoeven zien..quote:
Haha sorry, eerstquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef TjetMaster het volgende:
\Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te voorbarig hoor !!
zag net wel cap ervanquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ging er als een speer vandoor net...kheb haar gelukkig niet hoeven zien..
dat was al genoeg...en het praatte of bewoog niet he, das al een voordeelquote:
preciesssquote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Stability het volgende:
[..]
dat was al genoeg...en het praatte of bewoog niet he, das al een voordeel
79 kilo liefde....quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
die arme (veel te dikke ) buddha ...........verplicht op schoot, verplicht kroelen
haha die gasten zitten er echt 18 uur per etmaal op die cam , en ze heeft kleine kinderen zei ze gisteravondquote:
huh? ik had haar een jaar of 16 ingeschatquote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
[..]
haha die gasten zitten er echt 18 uur per etmaal op die cam , en ze heeft kleine kinderen zei ze gisteravond
Ja, dat mens is ziek! Die zit nu met der kleine dochtertje op de cam.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
[..]
haha die gasten zitten er echt 18 uur per etmaal op die cam , en ze heeft kleine kinderen zei ze gisteravond
nou ja, wij zitten ook behoorlijk wat uurtjes hierquote:Op zondag 15 mei 2011 13:27 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja, dat mens is ziek! Die zit nu met der kleine dochtertje op de cam.
nee, toen ze al uren aan het ouwehoeren was op die mic...vroeg ik of ze haar klep eindelijk eens dicht wilde houden en dan for god's sake maar een muziekje op moesten zetten..toen zei ze, ja, maar mn kinderen liggen te slapen, dan worden ze wakker....2 uur later ging ze wel muziek draaienquote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
huh? ik had haar een jaar of 16 ingeschat
ja maar niet zo achterlijk op een cam voor het hele internetquote:Op zondag 15 mei 2011 13:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ja, wij zitten ook behoorlijk wat uurtjes hier![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, toen ze al uren aan het ouwehoeren was op die mic...vroeg ik of ze haar klep eindelijk eens dicht wilde houden en dan for god's sake maar een muziekje op moesten zetten..toen zei ze, ja, maar mn kinderen liggen te slapen, dan worden ze wakker....2 uur later ging ze wel muziek draaien
ik ook , ik ga niet !quote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik weiger toch echt weer in te loggen
stel dat ik cam zou hebben en mic zou ik het best leuk vinden om bijv op fok dat te doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar niet zo achterlijk op een cam voor het hele internet
hahahah gelukkig dan maar ....(mn toekomstige man)quote:
he? heb ik nou weer wat gemist???quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahah gelukkig dan maar ....(mn toekomstige man)
Ik hou t wel privéquote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahah gelukkig dan maar ....(mn toekomstige man)
een gesloten groep zeg maar, alleen wij , dan zou ik er ook geen moeite mee hebben,quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
stel dat ik cam zou hebben en mic zou ik het best leuk vinden om bijv op fok dat te doen.
maar ik ga niet chatten waar kids bij zijn.
voor ik het weet schrijf ik dat ik jo een smerige snol vind ofzo lezen hun t ook
Heb ik ook niet en wil ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef Stability het volgende:
[..]
een gesloten groep zeg maar, alleen wij , dan zou ik er ook geen moeite mee hebben,
maar echt niet voor heel het internet ! ik heb en wil trouwens helemaal geen cam
gelijk heb je pffff ze sporen toch niet?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
lees toch echt iets over trouwplannen
LS zou liever hier zitten denk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 13:32 schreef Stability het volgende:
[..]
gelijk heb je pffff ze sporen toch niet?
ik moest wel lachen dat LS er op kwam, haha die ging er gewoon zo tussenzitten
gaat Knagsje vreemd?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
[alexmode] grappie[alexmode off]quote:Op zondag 15 mei 2011 13:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja die moet geloof ik wachten tot de 23 stequote:
das een hamster he...die maakt het niet uit met wie ...quote:
yupquote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die moet geloof ik wachten tot de 23 ste
Je doet t jezelf aanquote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Candyfreak het volgende:
Philip is er nu ook zonder cam. Waar ben ik beland!
kom er nou uit, voor het te laat is !!!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Candyfreak het volgende:
Philip is er nu ook zonder cam. Waar ben ik beland!
geen idee? ik moet ook inloggen als ik erin wil...maar het zou bij mij geen zin hebben anoniem in te loggen....ik kan me toch niet inhoudenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef TjetMaster het volgende:
Kan je daar niet als gast meelezen/kijken? Ik moet me steeds inloggen
hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
[..]
geen idee? ik moet ook inloggen als ik erin wil...maar het zou bij mij geen zin hebben anoniem in te loggen....ik kan me toch niet inhouden
die sst cam chat...je lacht je dood (savonds laat dan he ) nu niet, allemaal kidsquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Middag! Waar hangen jullie tegenwoordig nú weer uit!?
die zijn aan het gluren op een onbestendige puppySSTTwitter Chat,....denkt na en denkt zal ik maar een spelletje gaan spelen lol....quote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
ja ik zou mezelf meteen verraden met mn chatstylequote:
gister waren er gewoon gasten indd, maar ik moet me ook inloggen als ik erop wilquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef TjetMaster het volgende:
Kan je daar niet als gast meelezen/kijken? Ik moet me steeds inloggen
omdat we twitter hebben denk ik?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gister waren er gewoon gasten indd, maar ik moet me ook inloggen als ik erop wil
Middagquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Stom! Waarom moeten wij wel inloggen? Discriminatie!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gister waren er gewoon gasten indd, maar ik moet me ook inloggen als ik erop wil
ja !! we moeten meteen aangifte gaan doenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Stom! Waarom moeten wij wel inloggen? Discriminatie!
ach..ze heeft dan de aandacht he..dat is wat ze wil, iedereen moet zien hoe mooi ze isquote:Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef Blackprinces het volgende:
Als het zo druk is daar zal Jo het ook niet kunnen bijbenen dan
dan kan jij misschien als gast inloggenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
middag lieve mensen![]()
![]()
![]()
ik heb geen twitter, kan dus niet meelezen daaro
Oh wee!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
[..]
dan kan jij misschien als gast inloggen
Middagquote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
middag lieve mensen![]()
![]()
![]()
nah, kzou niet weten hoe?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
[..]
dan kan jij misschien als gast inloggen
http://tinychat.com/secretstoryquote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Flow3r het volgende:
middag lieve mensen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://tinychat.com/secretstory
Zo zou je ook zonder Twitter kunnen inloggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:45 schreef Stability het volgende:
roppiej neemt de boel ook in de zeik !! dat is franssiej !! eh....HOMER
nop, ik krijg ditquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://tinychat.com/secretstory
Zo zou je ook zonder Twitter kunnen inloggen
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een pen door zijn nek en hij kan zo meespelen in een Frankenstein film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
moeten ze niet met buddha over het strand wandelen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
![]()
[13:46] sst_philip: verslavend dit... haha
Geen idee, geluid staat uit hierquote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie is die vrouw die er doorheen zit te tetteren?
antwoord...ik ik ik ik ikquote:Op zondag 15 mei 2011 13:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahaha, daar vraagt iemand; joan ben jij geholpen door je moeder...
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahaha, daar vraagt iemand; joan ben jij geholpen door je moeder...
Nou ja zeg, die tetterende vrouw zei heel iets anders!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef Blackprinces het volgende:
SST_Philip Philip
Wat leuk dat tinychat! Ik kom snel weer eens kijken daar! Maar nu eerst voetbal kijken! :-)
moet ie vanavond als alle kinderen slapen ook eens langskomenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef Blackprinces het volgende:
SST_Philip Philip
Wat leuk dat tinychat! Ik kom snel weer eens kijken daar! Maar nu eerst voetbal kijken! :-)
jawel want jo was nog jaloers dat hij wel een tuin hadquote:Op zondag 15 mei 2011 13:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, flip komt straks weer terug, bij zijn eigen huis. Niet verwacht dat hij op zichzelf woont.
Geer was vanmorgen naar ze moestuintje gegaan geloof ikquote:Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef Flow3r het volgende:
geen twitter hier dus ik vertrouw op jullie voor de mooie caps, vooral als Geer of Karim mochten komen![]()
Ja, hallo! Dan maak je maar ff een account aan op Twitter!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:53 schreef Flow3r het volgende:
geen twitter hier dus ik vertrouw op jullie voor de mooie caps, vooral als Geer of Karim mochten komen![]()
walgelijk wijfquote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef Candyfreak het volgende:
[13:53] sst_joanna: ik hoop dat er een RL soap komt rond mn kleding lijn!
vreselijk, die zal ik niet volgen hahaha,quote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef Candyfreak het volgende:
[13:53] sst_joanna: ik hoop dat er een RL soap komt rond mn kleding lijn!
Ik ook niet, ook al ben ik nog zo rls verslaafdquote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vreselijk, die zal ik niet volgen hahaha,
heb me toch een Verweijen allergie opgelopen!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook al ben ik nog zo rls verslaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |