Oh maar da's best lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ken je dat gevoel? een wit bammetje met bruine basterdsuiker lol
hahaha maakt niet uit toch? ik geef er niks om hoor, als ze dat doenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef Blackprinces het volgende:
Bah voel me net een hunter nu, veel te veel lapo gehad vandaag.
Ik hou me mond na post 299
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha maakt niet uit toch? ik geef er niks om hoor, als ze dat doen
je kan je overal wel druk om gaan maken toch? lekker relaxt blijven..net als alex
Boven de gootsteen eten...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en die basterdsuiker lijkt altijd te leven, krioelt zich suf!
ik volgens mij ook....kweet niet zeker, ik zie hem nooit tiepen in ieder geval , maar ja, hij is druk met logeren bij iedereen he?quote:
Zie indd maar weinig tweets van m.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik volgens mij ook....kweet niet zeker, ik zie hem nooit tiepen in ieder geval , maar ja, hij is druk met logeren bij iedereen he?
internet is duur he !!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zie indd maar weinig tweets van m.
Nou ja ik had ook niet anders verwacht
ja maar da's dan ook het enige wat hij tweet, voor de rest zie je niks van mquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Volg me ook op @VargaAlexander #sstnl
18 minutes ago Favorite Retweet Reply
Lol hij is er
kzal hem nog een keer toevoegen..voor de zekerheidquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Volg me ook op @VargaAlexander #sstnl
18 minutes ago Favorite Retweet Reply
Lol hij is er
Tuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef MargrietV het volgende:
in Berlijn heb ik gratis internet op de kamer, misschien een verslagje sturen?
weet je zeker dat je dat wil?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
[..]
kzal hem nog een keer toevoegen..voor de zekerheid
gaat van de week ff naar de belwinkel, heb telefoon met alles erop en eraan en ze moeten het maar eens voordoen, Word gek van die boekjes erbij, wil het zien!quote:
Precies, en anders laat je madelief in hun kuiten bijtenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gaat van de week ff naar de belwinkel, heb telefoon met alles erop en eraan en ze moeten het maar eens voordoen, Word gek van die boekjes erbij, wil het zien!
je hebt op youtube misschien ook demo filmpjes van bepaalde telefoonsquote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gaat van de week ff naar de belwinkel, heb telefoon met alles erop en eraan en ze moeten het maar eens voordoen, Word gek van die boekjes erbij, wil het zien!
nou die beginnen meteen met haar te paaien met een hondenkoekje,.... Zo zijn ze wel in de Frederik Hendriklaan .... nou een Madelief laat zich dan zo omkopen!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, en anders laat je madelief in hun kuiten bijten
van die Samsung?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:40 schreef Stability het volgende:
[..]
je hebt op youtube misschien ook demo filmpjes van bepaalde telefoons
Dan trek je ze over de toonbank heen net zolang tot ze het je voordoenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou die beginnen meteen met haar te paaien met een hondenkoekje,.... Zo zijn ze wel in de Frederik Hendriklaan .... nou een Madelief laat zich dan zo omkopen!
moet je dat ff intiepen op youtube...zoiets: demo, samsung (type)quote:
oh die kim...........mevrouw microfoon had ze beter kunnen heten epklepzeikerquote:
Het was lachen gieren en brullen hier gisterquote:Op zondag 15 mei 2011 12:43 schreef Ytsmi het volgende:
Goedemiddag![]()
Zo jullie hebben je nog bets vermaakt het gisteren laat hahhahhahah
Middagquote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Wat heb ik gister gelachen zeg, jammer dat ik het niet eerder wist.
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef Ytsmi het volgende:
ja heb het begin meegemaakt was echt te erg voor woorden wat een randdebielen zeg pffff
Dat is hier ook wel eens en dan dat geluid erbij, dan denk ik echt stort hij nou neer.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
zooooooooo dr kwam ff een vliegtuig langsvliegen !!! ik denk hij komt gewoon echt binnen hier . zo laag!!
gewoon deuren tegen elkaar openzetten vliegt ie zo door (geintje)quote:Op zondag 15 mei 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
zooooooooo dr kwam ff een vliegtuig langsvliegen !!! ik denk hij komt gewoon echt binnen hier . zo laag!!
noodlanding incoming?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:43 schreef Stability het volgende:
[..]
oh die kim...........mevrouw microfoon had ze beter kunnen heten epklepzeiker
ja dat je zo met je kop op cam gaat zitten he *proest*quote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef Stability het volgende:
ik heb me echt kapot gelachen gisteren tjonge jonge, dat die gasten niet in de gaten hebben dat ze giga voor lul zitten ??? niet te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |