quote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zó bang dat ze Yolanthe zangles gaan geven
Das wel een reële angst jaquote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Zo bedankt, nu slaap ik niet vannacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Checkquote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is gisterenavond de eerste keer in mijn leven dat ik van Baku gehoord heb.
Die wist ik wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog een toptip danals iemand klaagt over een zoemend geluid, moet je controleren of het schuifje op M(icrophone) staat en niet op T(elecoil).
Wow!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef Muis006 het volgende:
Dat buitenste bruine dinge zit op mijn huid, Alles wat grijs is op het plaatje is in mijn hoofd, tegen het bruine ding zit dus het interne deel van het hoorapparaat (is magnetisch). Die 2 draadjes lopen mijn hersenstam in, aan een van die draadjes zit een plaatje met elektroden. Geluid dat ik hoor met mijn hoorapparaat wordt omgezet in elektrische signalen die rechtstreeks mijn hersenstam ingaan (slakkenhuis wordt dus overgeslagen).
Ik kan alles horen ja, maar verstaan is een tweedequote:
Ik weet nooit of ik tegen mijn collega moet schreeuwen of idd gewoon duidelijk sprekenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan alles horen ja, maar verstaan is een tweede. Zachte geluiden gaan ook lastig. Het geluid is grotendeels een mengelmoes en daar heb ik zelf de geluiden uit moeten halen, maar dat gaat dus niet vanzelf en sommige dingen blijven lastig. Ik moet bijv. echt mensen aankijken om ze te kunnen verstaan want ik moet spraakafzien. Geluid op TV (reclames enzo) is ook niet te doen zonder ondertiteling. Als ik lees wat er gezegd wordt herken ik de woorden wel, maar zonder tekst alleen losse lettergrepen.
Nog onder 'I LAF BELARUS!!!!!'quote:Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef CarOnline het volgende:
Ze zijn ook echt als aller, aller, ALLERlaatste geeindigd he, de Jees.
Nooit schreeuwen, dat is wel het slechtste wat je kan doen. Dan vervormt je stem heel erg en is het alleen maar moeilijker te verstaan (die fot maakt 95% van de mensenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik tegen mijn collega moet schreeuwen of idd gewoon duidelijk spreken
Ben je doof geboren of is dat later gekomen?
Vooral muziek die ik al kende, dat is makkelijkerquote:Op zondag 15 mei 2011 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En muziek? Luister je dat wel/vind je dat om aan te horen?
Thanks!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef Peter het volgende:
Songfestival: TROS gaat op zelfde voet door
Tweederde: Stop met meedoen aan Songfestival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |