Poll op FOK!, niet serieus nemenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
(Maar natuurlijk moeten we niet stoppen)
Wait, die zin is heel foutquote:Op zondag 15 mei 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vooral muziek die ik al kende, dat is makkelijkermaar sommige liedjes (weinig poeha, zoals die akoestische versie van Soul Sister) gaan wel.
En whut whut in da buttdie ging meteen.
Okay, dus gewoon volgende keer niet schreeuwen maar gewoon duidelijk zeggen: Ga koffie voor me halen!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Nooit schreeuwen, dat is wel het slechtste wat je kan doen. Dan vervormt je stem heel erg en is het alleen maar moeilijker te verstaan (die fot maakt 95% van de mensen). Gewoon langzamer en duidelijk spreken.
Raar dat dat zo jong al kan gebeurenquote:Ik ben op mijn 11e links doof geworden en rechts langzaam slechthorend. Toen ik 15/16 was bleek dat ik rechts ook doof zou worden, dus toen heb ik besloten om er niet op te wachten en meteen dat implantaat te laten zetten.
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dus gewoon volgende keer niet schreeuwen maar gewoon duidelijk zeggen: Ga koffie voor me halen!
[..]
Raar dat dat zo jong al kan gebeuren
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat interview gezien dat ze bij Tosh.O met hem hielden met die zanger?
In de sauna?
Gek he, als alles getypt is.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had er hier nog nooit iets van gemerkt Muis.
Gelukkig is Muis haar humor niet verlorenquote:
Okidoki!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ja, gewoon heel duidelijk "to the kitchen b****". Wel zorgen dat ze je aankijkt.
En het is zo vroeg gekomen door een ziekte die ik hebmaar dat is een heel lang verhaal en niet zo leuk op een zondag
.
Een fragmentjequote:
Ja precies. Ik houd er zo van. Behalve als het tegen mij gekeerd isquote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig is Muis haar humor niet verloren![]()
Je weet toch dat ik van je houdquote:Op zondag 15 mei 2011 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies. Ik houd er zo van. Behalve als het tegen mij gekeerd is, dan moet ik een beetje huilen.
Eensquote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Laf oh laf. Wat was die opening tof gisteren
.
Dat big band stuk vond ik echt geweldigquote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ja, dat was echt superquote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Nou de spanning is er hier wel vanaf inmiddelsquote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Goodbye het volgende:
Gekkenhuis hierOoooooh, ik vind het spannend!
En ik houd niet eens van voetbal!
Ja, ik snap dat nooit hèquote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef APK het volgende:
Gaan ze alleen wel weer de stad slopen vanavond
Dat kon je sowieso wel verwachten. Zij het van vreugde, zij het van frustratie.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef APK het volgende:
Gaan ze alleen wel weer de stad slopen vanavond
Als Nederland nog ooit het ESF wint dan ga ik ook dingen slopen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat nooit hèSowieso niet, maar als je hebt gewonnen al helemaaaaaal niet
Je warmwaterkruik zeker.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als Nederland nog ooit het ESF wint dan ga ik ook dingen slopen hoor.
Nou, Twente is best goed in terugkomen. Twee doelpunten in 8 minuten, ik zie ze het nog wel doenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou de spanning is er hier wel vanaf inmiddels
Ik niet, die hebben de bekert alquote:
Ik blijf ook hopen maar heb zo het idee dat dat niet gaat lukkenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, Twente is best goed in terugkomen. Twee doelpunten in 8 minuten, ik zie ze het nog wel doen
Best mooi daar! http://nl.wikipedia.org/wiki/Azerbeidzjanquote:Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
Gb, yvonne gaat volgend jaar mee naar Azerbeidzjan!
Sieneke was een schattig meisje, 3J's een stelletje overjarige pubers met weinig uitstralingquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het gek dat ik de inzending van dit jaar echt 10 keer beter vind dat Sieneke, maar dat ik met Sieneke een veel grotere emotionele band had.
de komende jaren zal je toegezongen woprden op gala's met sieneke maar nooit never met de 3Jankerds.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het gek dat ik de inzending van dit jaar echt 10 keer beter vind dat Sieneke, maar dat ik met Sieneke een veel grotere emotionele band had.
Donequote:Op zondag 15 mei 2011 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
de komende jaren zal je toegezongen woprden op gala's met sieneke maar nooit never met de 3Jankerds.
Neurie nu eens een stukje dan? Nou nou nou?
We moeten Herman van Veen sturenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:18 schreef Muis006 het volgende:
JdW was veel te oud. En ja, Bosnie had ook een ouwe vent gestuurd, maar dat was een nationale held.
Lukt mij zo!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
de komende jaren zal je toegezongen woprden op gala's met sieneke maar nooit never met de 3Jankerds.
Neurie nu eens een stukje dan? Nou nou nou?
Van de 3Jankerdsquote:
Gezellig, ik begin alvast met sparenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Best mooi daar! http://nl.wikipedia.org/wiki/Azerbeidzjan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bakoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |