Ja natuurlijk, het is voor de fans ook kut.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mag ik dat toch ronduit kut vinden?
Ik wil dat we er wél voor gaan! En sorry dat ik het zeg, maar de Jees - wát je er ook van vindt - namen het wel serieus.
Hoezo?quote:
Ik had de indruk dat ze het op hun manier serieus namen, hetgeen niet automatisch betekent dat dat de juiste aanpak is voor het songfestival.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mag ik dat toch ronduit kut vinden?
Ik wil dat we er wél voor gaan! En sorry dat ik het zeg, maar de Jees - wát je er ook van vindt - namen het wel serieus.
Oh, het valt dus mee, gelukkig!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Hoezo?
Ik heb een geweldige avond gehad gister hoor. Ik heb nog geld gewonnen met wedden ook
En mijn favoriet werd tweede. Het niveau was over het algemeen hoog. Ik heb een super tripje naar Dusseldorf gehad. Alleen de winnaar is kut, maar daar ben ik vast morgen overheen.
Misschien kunnen we met de boot.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh![]()
Vliegtickets naar Baku kosten minimaal 550 euro, 'Aeroflot Airlines'
De Jees namen het ook op hun manier serieus.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat ze het op hun manier serieus namen, hetgeen niet automatisch betekent dat dat de juiste aanpak is voor het songfestival.
Volgens mij hebben ze het zwaar onderschat.
Het zou mij bv niet verbazen als ze het de afgelopen jaren nauwelijks hebben gevolgd.
Al zal dat ook snel wegvallen als ze niet iets inzenden wat nog enigszins een kans maakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is denk ik ook gewoon wat APK zegt, ze willen niet eens perse winnen. Dan moeten ze hier het hele ESF organiseren. Kost bakken met geld. Ze hebben nu de coverage die ze willen, en ze kunnen weer wat TV uurtjes vullen met het NSF, 'onderweg naar....', een docusoap, etc. etc.
Neuh joh, redden we makkelijk in 24 uur.quote:
Ik mis weer iets denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag in F&F dat het nogal lastig is om te kijken
Nope, want wij zijn er niet bij.quote:
Ik kijk ANTM!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Gáááááán.
Tukkers huilend naar huis holadiejeeeeeeeeeeee
Ja, ik had het dus echt niet verwacht! (ja ik heb de puntentelling gemistquote:Op zondag 15 mei 2011 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet ook wel waarom ik gefrustreerd ben. Kijk, Frankrijk zong slecht en wordt afgestraft. Terecht. Azerbeidzjan zingt als krassende nagels op een schoolbord en wint. Oneerlijk
Dit dusquote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
En ik riep al eerder, al zou de TROS het nog 12 jaar verzieken, ik hoop dat we gewoon altijd mee blijven doen. Dan maar elk jaar falen, dan maar elk jaar niet meetellen, ik vind het alsnog een leuk jaarlijks iets, dat Songfestival. Juist ook door al het gezeik en het er niet mee eens zijn, dat hoort er bij
Nee hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 14:24 schreef Greys het volgende:
Ik zag in F&F dat het nogal lastig is om te kijken
Via Sopcast werkt het primaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
APK, als je UPC hebt gewoon je TV op kanaal 15 zetten, daar kan je ook eenmalig een wedstrijd kopen, dat werkt prima. Via internet kon ik iig geen code meer kopen omdat de capaciteit voor 'mijn provider' vol was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |