wtf? de laatste keer dat ik in Californie was, was het 21 graden............. in januari............ Hebben ze bergetappes in Californië?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef marcodej het volgende:
Eerste etappe Tour of California ingekort wegens sneeuw.
Wat had je dan van zo.n jonge knul verwacht? belachelijk dit.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruiswijk valt eerlijk gezegd ook vies tegen...
we verwachten natuurlijk dat hij Contador wel even uit het wiel rijdt.. beetje ambitie tonen.....quote:Op zondag 15 mei 2011 17:26 schreef maril het volgende:
[..]
Wat had je dan van zo.n jonge knul verwacht? belachelijk dit.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
we verwachten natuurlijk dat hij Contador wel even uit het wiel rijdt.. beetje ambitie tonen.....
De lijst opgevers op de giro-site is nog niet geüpdatet , volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2011 17:50 schreef Steven184 het volgende:
En ik zie Brown niet bij de uitvallers, maar ook niet in de uitslag. Iemand?
Jackson Rodriguez staat er wel bij. Maar ik ben 2 man kwijt, Brown en ?.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De lijst opgevers op de giro-site is nog niet geüpdatet , volgens mij
Sella zal wel een dag uitzoeken om met wat extra's aan te vallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de "grote mannen" die vandaag door het ijs zakten :
20 SELLA Emanuele ITA AND 4:56:18 2:09
McEwenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jackson Rodriguez staat er wel bij. Maar ik ben 2 man kwijt, Brown en ?.
WTF is er met hem aan de hand?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
117 DI LUCA Danilo ITA KAT 5:17:55 23:46
Bevestigd door de organisatie.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:21 schreef marcodej het volgende:
Brown en McEwen op 59 minuten binnen gekomen. Waarschijnlijk buiten tijd.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Gmblr het volgende:
Die hele doping affaire rond Contador is zo belachelijk dat ik er geen woorden voor heb
Topexperts rond doping zeggen allemaal dat de hoeveelheid die hij in zijn bloed had zo klein was dat hij nooit positief bevonden mocht worden.
Normaal spreek je van een positieve plas clenbuterol bij 1000maal zoveel in het bloed.
Ik vind het spijtig voor hem want het TAS volgt altijd de UCI, dus hij gaat een schorsing aan zijn been hebben.
Hopelijk heb ik het fout want het is een geweldige renner om naar te kijken en hij koerst puur op instinct.
Hoe bedoel je? Zolang Schleck nog binnen de leeftijdsgrens zit wint-ie gewoon. Lijkt me niks raars aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:51 schreef maril het volgende:
Ik vind trouwens dat de witte trui naar de jonste eerste jaar ronde rijder moeten gaan Schleck heeft hem al tig keer gewonnen vind dat nergens om gaan.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Gmblr het volgende:
Die hele doping affaire rond Contador is zo belachelijk dat ik er geen woorden voor heb
Topexperts rond doping zeggen allemaal dat de hoeveelheid die hij in zijn bloed had zo klein was dat hij nooit positief bevonden mocht worden.
Normaal spreek je van een positieve plas clenbuterol bij 1000maal zoveel in het bloed.
Ik vind het spijtig voor hem want het TAS volgt altijd de UCI, dus hij gaat een schorsing aan zijn been hebben.
Hopelijk heb ik het fout want het is een geweldige renner om naar te kijken en hij koerst puur op instinct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |