Maar ja zal niet zoveel kunnen kijken want examensquote:
Beetje plannen hequote:Op zondag 15 mei 2011 15:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar ja zal niet zoveel kunnen kijken want examens
Ja weet ik maar moet ook iig deze week al 3 keer examen terwijl er gekoerst wordt, duren tot 17:00quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje plannen he
Anderhalfuurtje per dag ontspannen moet lukken
Dank.quote:
Voor mannen he, alequote:Op zondag 15 mei 2011 15:20 schreef Agüero het volgende:
Wou ik even kijk hoe het bij de Giro staat hoor ik alleen dingen over L'Oreal.
gewoon via sporza op de belgische tv kijkenquote:
Jose doet normaliter niet veel meer dan Wuyts herhalen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit commentaar is 1000x aangenamer dan dat van Wuyts en Vannieuwkerke. Renaat en Jose nemen zich zelf i.i.g niet zo serieus.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:32 schreef marcodej het volgende:
Etnaatje kijken, is toch heerlijk man.
Weeninkje er nog wel bij neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop