De winnende act van dit jaar zegt ons ook niets.. elke Nederlandse artiest is totaal onbekend voor Europaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Totaal onbekende artiest, nee niet doen.
Denk dat je je sterk vergist zie Gerard Joling die was zelfs bekend in Japan etc destijdsquote:Op maandag 16 mei 2011 23:44 schreef totebel het volgende:
[..]
De winnende act van dit jaar zegt ons ook niets.. elke Nederlandse artiest is totaal onbekend voor Europa
Ja kan niet verder van mijn persoonlijke voorkeur af zitten. Als ze één van deze drie sturen (met misschien het voordeel van de twijfel voor Jim) dan denk ik dat het bij voorbaat een klansloze missie is.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee niet bepaaltEn ook al zou hij dat wel zijn, het is een zeer goede zanger qua bereik etc en heeft zijn kop mee voor de meiden die zullen smsen. Denk dat Jim Bakkum de beste kandidaat is of Jamai Loman.
Waarom niet? Als ie goed is. De zangers van Azerbeijan waren ook niet echt wereldberoemd, evenals véél andere artiesten die toch wel goed scoorden. En je ziet hoe het afloopt met een artiest die in Nederland wel heel bekend is, zoals een 3J's, Toppers, Hind, Glennis.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Totaal onbekende artiest, nee niet doen.
Italië kwam anders met 'stoffige jazz', geen flitsend gedoe.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk dat je je sterk vergist zie Gerard Joling die was zelfs bekend in Japan etc destijdsEric Saade was ook niet bepaalt onbekend.
Treble etc vind ik wel bijzonder hoor, maar we moeten iets sturen ala Lady Gaga dat wil de jeugd zien/
Ben geen homo maar rzelfs ik zie dat Jim meer een kerel is dan Eric Saade... Denk dat Jim veel fans zal krijgen als hij zal meedoen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja kan niet verder van mijn persoonlijke voorkeur af zitten. Als ze één van deze drie sturen (met misschien het voordeel van de twijfel voor Jim) dan denk ik dat het bij voorbaat een klansloze missie is.
Bovendien zie ik ook nog wel dat Eric Saade een mooie jongen is, iets wat nou niet precies bij mij opkomt als ik aan Thomas Berge denk (dat is meestal de inhoud van mijn maag, maar dat terzijde)
Er zijn natuurlijk uitzonderingen: maar, was Sieneke bekend? Nee, waren d3J's bekend? Nee. Waren de Toppers bekend? Nee. Was Edsilia bekend? Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk dat je je sterk vergist zie Gerard Joling die was zelfs bekend in Japan etc destijdsEric Saade was ook niet bepaalt onbekend.
Treble etc vind ik wel bijzonder hoor, maar we moeten iets sturen ala Lady Gaga dat wil de jeugd zien/
Joost is geen zanger, dus we moeten er een zangeres bij vinden, maar hij is wel goed in wat hij doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ie goed is. De zangers van Azerbeijan waren ook niet echt wereldberoemd, evenals véél andere artiesten die toch wel goed scoorden. En je ziet hoe het afloopt met een artiest die in Nederland wel heel bekend is, zoals een 3J's, Toppers, Hind, Glennis.
Was Blue bekend, ja. Was Dana Int bekend, ja etc etcquote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef totebel het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen: maar, was Sieneke bekend? Nee, waren d3J's bekend? Nee. Waren de Toppers bekend? Nee. Was Edsilia bekend? Nee.
En Joost is binnen zijn genre ook in het buitenland wel degelijk bekend.. en het is iets anders (lijkt totaal niet op italie wat hij doet)
En voor allebei maakte het geen bal uit...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Was Blue bekend, ja. Was Dana Int bekend, ja etc etc
Precies. Houd maar een songwriter wedstrijd, zorg dat er centen te winnen zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef Fascination het volgende:
We moeten ons eerst concentreren op een catchy/goed liedje, daar scoor je mee. Daarna kunnen we daar een gepaste zanger/zangeres bij zoeken.
Mwah soms niet soms wel idd. Daarbij komt het feit dat je vantevoren niet kan bepalen wat een goed liedje is om te sturen, want niemand weet wat de kijker op dat moment leuk vind etc of wat hip is. Niemand kan in de toekomst kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En voor allebei maakte het geen bal uit...
Jim zal best een leuke jongen zijn, maar het is Jim.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ben geen homo maar rzelfs ik zie dat Jim meer een kerel is dan Eric Saade... Denk dat Jim veel fans zal krijgen als hij zal meedoen.
In Amerika hebben ze hem benadert voor een anti homo racisme campagne zag ik laatst en hij doet veel musicals en heeft een nieuw album.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jim zal best een leuke jongen zijn, maar het is Jim.
Maar ik heb al jaren niks van hem gehoord, dus misschien is ie enorm gegroeid als artiest. Weet ik niet.
Ah ja opgelost slotje!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Knarf het volgende:
Trouwens, we kunnen ladyGaGa gewoon vragen. Je hoefd namelijk niets met het land temaken te hebben waarvoor je uitkomt.
Misschien doet ze het uit medelijden wel gratis joh.. more free publicity, ze heeft wel gekkere dingen gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja opgelost slotje!
Die gaat ook wel genoegen nemen met die TROS fooi
Dan winnen we wel hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Misschien doet ze het uit medelijden wel gratis joh.. more free publicity, ze heeft wel gekkere dingen gedaan
Misschien even met een amerikaanse TV maatschappij praten. kunnen die het ook mooi uitzendenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja opgelost slotje!
Die gaat ook wel genoegen nemen met die TROS fooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |