abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 15 mei 2011 @ 16:57:19 #51
8443 cptmarco
it's captain...
pi_96846024
geen (semi-)BN-ers meer... laat onbekend talent maar weer eens nummer in sturen. En kies daar dan maar uit....
pi_96846203
Gewoon weer van een Nationaal Songfestival (geen piratenfestijnkloon). Zo goed als in die tijd hebben we het nog nooit gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2011 @ 17:05:14 #53
163650 Greys
pi_96846420
We zijn er uit hoor!

Franklin Brown naar ESF 2012
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96846700
Valt me op dat die Nederlandse optredens nooit iets van een spannende act hebben..
pi_96846785
Stel dat de Tros, god forbid, echt overweegt om Monique Smit uit te nodigen. Dan zal Jan z'n zus er toch hoop ik wel van af houden hè? :o
pi_96846924
Ik ben echt bang dat we volgend jaar nog een prutact gaan krijgen... en hopelijk komt er dan daarna wel weer iets fatsoenlijks van terecht!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96846989
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef lezzer het volgende:
Stel dat de Tros, god forbid, echt overweegt om Monique Smit uit te nodigen. Dan zal Jan z'n zus er toch hoop ik wel van af houden hè? :o
Hij heeft dit jaar nu ook niet echt ehm.. blijk van inzicht gegeven... met zn "Dit kan niet meer stuk".. of zou ie bedoeld hebben: dieper dan dt kunnen we niet meer zinken
  zondag 15 mei 2011 @ 17:28:17 #58
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_96847444
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef ebke het volgende:
Valt me op dat die Nederlandse optredens nooit iets van een spannende act hebben..
Inderdaad. Ik zou Nederland wel eens een uptempo liedje zien doen met een echte act in plaats van wiegende heupen voor een saai LED scherm. Ze moeten iets proberen wat Roemenië in 2003 deed, bijvoorbeeld (maar dan wel moderner).

A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_96847559
Nederland heeft sinds 2000 twee keer echt vol ingezet op spektakel... in 2000 met Linda Wagenmakers en in 2009 met De Toppers...

De Toppers was toch een beetje vergane glorie... maar Linda Wagenmakers had een team om zich heen met Stanley Burlesson die vol voor de overwinning gingen. Helaas had ze een matige loting en ging het op de avond zelf verre van vlekkeloos qua stem maar toch.. er was tenminste een plan :Y
pi_96847603
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft sinds 2000 twee keer echt vol ingezet op spektakel... in 2000 met Linda Wagenmakers en in 2009 met De Toppers...

De Toppers was toch een beetje vergane glorie... maar Linda Wagenmakers had een team om zich heen met Stanley Burlesson die vol voor de overwinning gingen. Helaas had ze een matige loting en ging het op de avond zelf verre van vlekkeloos qua stem maar toch.. er was tenminste een plan :Y
Wat was de act van die Wagenmakers nou helemaal. Dat er twee hyperactieve dansers onder die vuilniszak vandaan kwamen. Het is allemaal maar halfjes steeds.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 15 mei 2011 @ 17:57:39 #61
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96848445
Een liedje als dit (ja ik weet het, dit zijn geen Nederlanders :P )

En de zanger / zangeres of groep moet voldoen aan de volgende voorwaarden:
- jong
- sexy
- mooi
- redelijk toonvast

Zeg maar alles wat de 3J's niet waren.

Ik denk dat Adlicious inderdaad wel zou scoren. Ze zien er gelikt en "Europees" uit en weten hoe ze een show neerzetten.

Mijn vader kwam met de gouden combinatie Ali B en Tatjana aanzetten _O-. Ali voor alle Europese Mocro's, Tatjana voor de oostbloklanden.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 15 mei 2011 @ 17:59:07 #62
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96848490
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef lezzer het volgende:
Nee, dan sleurt hij andere zus Jenny erbij die als podiumact rondjes om Monique gaat schaatsen _O-
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_96848554
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat was de act van die Wagenmakers nou helemaal. Dat er twee hyperactieve dansers onder die vuilniszak vandaan kwamen. Het is allemaal maar halfjes steeds.
Als je het zo zegt wel maar het was wel iets wat nog nooit een NL-act had gedaan op die manier...
pi_96853389
Waarom kan de Tros alleen uit eigen "stal" plukken? Ze zitten toch niet vast aan Volendam of Piratenfestijn?
  ESF Reporter zondag 15 mei 2011 @ 20:03:59 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_96853624
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
Waarom kan de Tros alleen uit eigen "stal" plukken? Ze zitten toch niet vast aan Volendam of Piratenfestijn?
Het is niet dat ze het niet kunnen, ze willen het gewoon niet. En daar zit ons probleem.
pi_96854444
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef MaLo het volgende:
En de zanger / zangeres of groep moet voldoen aan de volgende voorwaarden:
- jong
- sexy
- mooi
- redelijk toonvast
Hier heb je de kern te pakken.
pi_96855540
Ik denk dat de Jeugd van Tegenwoordig best nog wel eens aan zou kunnen slaan. Beetje gek, maar toch enige inhoud.

Verder stik het in Nederland van de goede bandjes. Ik verwacht niet dat die veel trek hebben is het ESF. Maar wie weet:

Alamo Race Track
awkward i
I am Oak
Moss
Lola Kite

Of stuur Wende Snijders. Mooie vrouw. Pakkend. Geweldige stem. Janne Schra, idem dito.

Maar daar hebben ze bij de Tros nog nooit van gehoord natuurlijk.
pi_96855944
Er zal toch vast wel een bandje te vinden zijn die de lol er wel van in ziet en denkt 'Fuck it, we gaan gewoon!' en niet denkt aan hun 'image'?

De Handsome Poets zie ik er wel voor aan en die kunnen met een Killers-achtig liedje zo'n zaal best plat spelen.

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_96856191
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef marcodej het volgende:
Er zal toch vast wel een bandje te vinden zijn die de lol er wel van in ziet en denkt 'Fuck it, we gaan gewoon!' en niet denkt aan hun 'image'?
Die zijn vast wel te vinden ja, alleen niet door TROS :r . Die kennen alleen artiesten uit het sterren.nl circuit.
pi_96856611
Mag ik eens weten waarom zo veel mensen steeds weer pleiten voor 'een bandje'? Wat was, los van de verkleedact Lordi, de laatste band die het Songfestival won? Het zijn al jaren de solo-zangers en -zangeressen met gelikte acts die de boventoon voeren; een enkele keer een duo.

Zoek gewoon goede vocalisten (m/v), liefst jong, aantrekkelijk en met een fatsoenlijk stemgeluid.
pi_96856941
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Het is niet dat ze het niet kunnen, ze willen het gewoon niet. En daar zit ons probleem.
Oké, maar opmerkingen over "die is niet bij de Tros in dienst" slaan dus nergens op dan :)
  ESF Reporter zondag 15 mei 2011 @ 21:05:10 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_96857112
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef lezzer het volgende:

[..]

Oké, maar opmerkingen over "die is niet bij de Tros in dienst" slaan dus nergens op dan :)
De opmerkingen zijn zeker terecht.
Ik bedoel te zeggen dat het niet zo is dat alles wat niet binnen de TROS-geleden valt, niet in aanmerking komt omdat het niet mag. De TROS heeft gewoon oogkleppen op en weigert die af te doen om verder te kijken dan wat ze ieder jaar met een kluit bejaarden op een boot de Rijn over sturen. :)

(maar, correct me if I'm wrong)
  zondag 15 mei 2011 @ 21:15:32 #73
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_96857872
Misschien kunnen we Want Want wel strikken. :D!

Ik naam aan dat 'kip paard koe' met een catchy deuntje erbij toch wel een kanshebber is.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_96857906
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Boldface het volgende:
Mag ik eens weten waarom zo veel mensen steeds weer pleiten voor 'een bandje'? Wat was, los van de verkleedact Lordi, de laatste band die het Songfestival won? Het zijn al jaren de solo-zangers en -zangeressen met gelikte acts die de boventoon voeren; een enkele keer een duo.

Zoek gewoon goede vocalisten (m/v), liefst jong, aantrekkelijk en met een fatsoenlijk stemgeluid.
Op zich zit daar, gelet op het verleden, zeker wat in ja.
pi_96858770
En de fout die wij maken is dat we kijken naar wat voorgaande jaren heeft gescoord en dan met iets aankomen dat niet eens in de buurt komt van wat hoog scoorde. Dan falen we opnieuw.

2006: Fantasietaal (Belgie deed het in 2003 beter dus het was totaal niet vernieuwend en al helemaal niet beter!!)
2008: Etnopop (dat werd vanaf 2004 vrij populair en dus deden wij dat ook. Toch deed Armenië dat ook in 2008 maar dat was qua presentatie veel beter)
2009: Over the top performance/kermisact (in 2008 (ierland) afgestraft en waar kwamen wij het volgende jaar mee?? Idd.)
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')