Hij heeft dit jaar nu ook niet echt ehm.. blijk van inzicht gegeven... met zn "Dit kan niet meer stuk".. of zou ie bedoeld hebben: dieper dan dt kunnen we niet meer zinkenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef lezzer het volgende:
Stel dat de Tros, god forbid, echt overweegt om Monique Smit uit te nodigen. Dan zal Jan z'n zus er toch hoop ik wel van af houden hè?
Inderdaad. Ik zou Nederland wel eens een uptempo liedje zien doen met een echte act in plaats van wiegende heupen voor een saai LED scherm. Ze moeten iets proberen wat Roemenië in 2003 deed, bijvoorbeeld (maar dan wel moderner).quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef ebke het volgende:
Valt me op dat die Nederlandse optredens nooit iets van een spannende act hebben..
Wat was de act van die Wagenmakers nou helemaal. Dat er twee hyperactieve dansers onder die vuilniszak vandaan kwamen. Het is allemaal maar halfjes steeds.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft sinds 2000 twee keer echt vol ingezet op spektakel... in 2000 met Linda Wagenmakers en in 2009 met De Toppers...
De Toppers was toch een beetje vergane glorie... maar Linda Wagenmakers had een team om zich heen met Stanley Burlesson die vol voor de overwinning gingen. Helaas had ze een matige loting en ging het op de avond zelf verre van vlekkeloos qua stem maar toch.. er was tenminste een plan
Nee, dan sleurt hij andere zus Jenny erbij die als podiumact rondjes om Monique gaat schaatsenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef lezzer het volgende:
Stel dat de Tros, god forbid, echt overweegt om Monique Smit uit te nodigen. Dan zal Jan z'n zus er toch hoop ik wel van af houden hè?
Als je het zo zegt wel maar het was wel iets wat nog nooit een NL-act had gedaan op die manier...quote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat was de act van die Wagenmakers nou helemaal. Dat er twee hyperactieve dansers onder die vuilniszak vandaan kwamen. Het is allemaal maar halfjes steeds.
Het is niet dat ze het niet kunnen, ze willen het gewoon niet. En daar zit ons probleem.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
Waarom kan de Tros alleen uit eigen "stal" plukken? Ze zitten toch niet vast aan Volendam of Piratenfestijn?
Hier heb je de kern te pakken.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef MaLo het volgende:
En de zanger / zangeres of groep moet voldoen aan de volgende voorwaarden:
- jong
- sexy
- mooi
- redelijk toonvast
Die zijn vast wel te vinden ja, alleen niet door TROSquote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef marcodej het volgende:
Er zal toch vast wel een bandje te vinden zijn die de lol er wel van in ziet en denkt 'Fuck it, we gaan gewoon!' en niet denkt aan hun 'image'?
Oké, maar opmerkingen over "die is niet bij de Tros in dienst" slaan dus nergens op danquote:Op zondag 15 mei 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is niet dat ze het niet kunnen, ze willen het gewoon niet. En daar zit ons probleem.
De opmerkingen zijn zeker terecht.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oké, maar opmerkingen over "die is niet bij de Tros in dienst" slaan dus nergens op dan
Op zich zit daar, gelet op het verleden, zeker wat in ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Boldface het volgende:
Mag ik eens weten waarom zo veel mensen steeds weer pleiten voor 'een bandje'? Wat was, los van de verkleedact Lordi, de laatste band die het Songfestival won? Het zijn al jaren de solo-zangers en -zangeressen met gelikte acts die de boventoon voeren; een enkele keer een duo.
Zoek gewoon goede vocalisten (m/v), liefst jong, aantrekkelijk en met een fatsoenlijk stemgeluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |