Waarom zingt ze het lied in een Duits accent?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef grazz het volgende:
De Duitsers zien haar zelfs al op het ESF staan(aan het eind heel kort)
Zoals in een ander topic al terecht is aangegeven, kijken buitenlanders heel anders tegen Marco Borsato aan dan wij in Nederland. Borsato heeft nauwelijks bekendheid buiten Nederland. Europa ziet een veertiger met een oplopende haarlijn... - En shows van Borsato zijn vooral goed door het live-element (live band, etc.). Borsato sturen zou echt floppen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef Hermest99 het volgende:
Marco Borsato, dat geeft en die man 'n comback en we maken 'n kans als hij een goede show opzet. of Anouk.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef lezzer het volgende:
Van die dingen die te achterlijk voor woorden lijken, die je dan toch gewoon moet doen.
Zoiets moeten ze nou gewoon durven. Gewoon bedenken en het dan ook doen.
Wat een leuke jongenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef grazz het volgende:
Zoiets misschien; positief, simpel, catchy, goeie kop:
Hij is half spaans, half Nederlands
Zeker leuk liedjequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een leuke jongen
En wat een leuk liedje
We kunnen statistisch gezien dus het beste een vrouw sturen.quote:Vergelijk Man-Vrouw-Groepen
Tussen 1956 en 2009 werd de finale
* 33 keer door vrouwen gewonnen
* 16 keer door duo's of groepen gewonnen
* 8 keer door mannen gewonnen
Het was maar een voorstel. Als de TROS! met Monique Smit aan komt zetten heb ik liever Chipz oid hoorquote:
Ch!pz is al weer even uit elkaar. En vraag me niet waarom ik dat weetquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel. Als de TROS! met Monique Smit aan komt zetten heb ik liever Chipz oid hoor
Nooit in beeld geweest nee, maar ze is wel onder contract bij de TROS, en aangezien de TROS typische TROS-personen heenstuurt is zij in dit topic en #1 al een paar keer tersprake gekomen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:07 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij is Monique Smit echt nooit serieus in beeld geweest en gaat ze dat ook niet komen. Dus waar hebben we het over??
Blue was voor het ESF ook uit elkaar, dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ch!pz is al weer even uit elkaar. En vraag me niet waarom ik dat weet
Ja, maar als je er over nadenkt is het écht onzin.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nooit in beeld geweest nee, maar ze is wel onder contract bij de TROS, en aangezien de TROS typische TROS-personen heenstuurt is zij in dit topic en #1 al een paar keer tersprake gekomen.
Met de TROS weet je het maar nooitquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar als je er over nadenkt is het écht onzin.
De angst voor Monique als inzending of de angst voor Monique op zichquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:33 schreef lezzer het volgende:
Ik vind die angst voor Monique Smit nergens op gebaseerd en volstrekt onzinnig.
Daarbij wil hij en durft zij niet. Dus geen Smitjes.quote:Manager Aloys Buijs laat de TROS weten dat er volgend jaar niet gerekend hoeft te worden op een Volendamse deelnemer. "Even niet, anders wordt het teveel een Volendams feestje," aldus Buijs.
De angst voor Monique als inzendingquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
De angst voor Monique als inzending of de angst voor Monique op zich
Die bestaan toch niet meerquote:
Oke, mooi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarbij wil hij en durft zij niet. Dus geen Smitjes.![]()
http://www.nltracks.nl/#/(...)+Jan+en+Monique+Smit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |