quote:Op zondag 15 mei 2011 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Isa nog MD gewonnen? *ben nog steeds zo blij*
Allebei binnenkort vertrokken dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:49 schreef borisz het volgende:
Ja
Eriksen talent vh jaar.
Steek Ajacied van het jaar.
Eriksen nog niet denk ik. Zou ook te vroeg zijn voor hem, komt nog power tekort.quote:
Zou terecht zijn, die moet naar en topclub en daar het vertrouwen krijgen. Dan Vermeer gewoon in het doel bij Ajax en Velthuizen naar Twente. Hebben we wellicht weer wat te kiezen voor het NL elftalquote:Op zondag 15 mei 2011 20:15 schreef borisz het volgende:
Steek is zeker weg. Hopelijk voor Steek is dat Man UTD.
Zou een leuke opvolger zijn voor Flappie.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:15 schreef borisz het volgende:
Steek is zeker weg. Hopelijk voor Steek is dat Man UTD.
Probleem is meer dat het veel en veel te druk was daar, dat kan nooit 100% goed gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ajaxsupporters he
http://www.at5.nl/artikel(...)te-sfeer-museumplein
+1quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
oja want omdat het druk is nmoet je met stenen en glazen gooienen koninginnedag is het ook druk daar, ook geen grote ellende
Tsja, dat krijg je met voetbal supporters. Van elke club.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
oja want omdat het druk is nmoet je met stenen en glazen gooienen koninginnedag is het ook druk daar, ook geen grote ellende
Nee zeker niet, maar dit is inherent aan dit soort massale huldigingen, zitten helaas altijd een paar debielen bij, ongeacht welke club.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
oja want omdat het druk is nmoet je met stenen en glazen gooien![]()
Het is met elke grote groep zo tegenwoordig. Voetbalsupporters, mensen die naar een festival gaan, dance evenementen. Willekeurige voetbalwedstrijden. Je vind ze overal tussen en niet alleen maar in Amsterdam of bij Ajax. Het is sowieso triest dat het gebeurd.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah onder ajacieden zit gewoon een groot deel opgefokt volk, ik vind dit gewoon triest, ze zijn kampioen, wees blij en FEEST met zn allen maar in adam kan dat niet normaal blijkbaar
Het verbaast me ook geenzins
Ach, provinciaaltjes maken natuurlijk nooit amok bij een kampioensfeest, die lopen nooit dronken op snelwegen en die gooien niet met bier.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah onder ajacieden zit gewoon een groot deel opgefokt volk, ik vind dit gewoon triest, ze zijn kampioen, wees blij en FEEST met zn allen maar in adam kan dat niet normaal blijkbaar
Het verbaast me ook geenzins
met bier gooien is iets anders dan met stenen en glasquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, provinciaaltjes maken natuurlijk nooit amok bij een kampioensfeest, die lopen nooit dronken op snelwegen en die gooien niet met bier.
ojee wat schreeuwde ze dit keer over t terras/door het restaurant?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Bluezz het volgende:
Zo dat was nichtendag, leuk hoor die 2 nichtenmaar vooral door mn alleaandachtnemendezus was het een doodvermoeiende middag
![]()
Die zus ga je ws wat minder zien en spreken de komende tijd ? nu de zorg rond je moederquote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Bluezz het volgende:
Zo dat was nichtendag, leuk hoor die 2 nichtenmaar vooral door mn alleaandachtnemendezus was het een doodvermoeiende middag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |