Lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 15:52 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan straks lekker zwemmen in CenterparcsHad ik ineens zin in.
Te vroeg nog, als het snel 3-2 wordt gaat het nog knap spannend worden.quote:
Dan nemen ze binnenkort afscheid van Fred Rutten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef TAV74 het volgende:
En PSV rood en nog op 0-0, kon wel eens het ideale scenario worden vandaag.
Boeit niet, Ajax 1, Twente 2 is mijn eeuwig favoriete eindstandquote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan nemen ze binnenkort afscheid van Fred Rutten.
mwah zie t niet meer gebeuren hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Te vroeg nog, als het snel 3-2 wordt gaat het nog knap spannend worden.
Je weet maar nooit!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah zie t niet meer gebeuren hoor
Ja idd (het zal me aan mijn reet roesten dat hele voetbalquote:Op zondag 15 mei 2011 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach t maakt me verder niet uit meer hoorhoop alleen dat psv seizoen nog beetje goed afslut
ik ook. had ook Twente liever zien winnen of meer gegundquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja idd (het zal me aan mijn reet roesten dat hele voetbal) ben liever in de keuken bezig
Maar moet zeggen heb wel mijn voorkeuren
Het is jammer dat Vitesse net boven de streep blijft, anders zou het de beste dag ooit zijnquote:
de beste dag ooit voetbalgewijs mag ik hopen?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is jammer dat Vitesse net boven de streep blijft, anders zou het de beste dag ooit zijn
Nee, aller tijden, relativeren doen we alleen als we verliezenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de beste dag ooit voetbalgewijs mag ik hopen?
hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, aller tijden, relativeren doen we alleen als we verliezen
Nou, financieel slecht, maar geen voorronde CL heeft ook zijn voordelen, seizoen is echt te lang met die voorronde erbij.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja das wel slechtmja volgend seizoen hopelijk beter
Krachten sparen was dat, stond toch niets meer op het spelquote:
Heftig, Dudequote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge!
Zei de machinist niets tegen jullie over wat het was dan?
Toen ik over die FOK!ker heentreinde voelde ik het ook onder mijn voeten trouwens. Gebonk en gesplinter. Heel bizar. En er vlogen vanonder de trein allemaal witte 'donsjes' weg. Ik denk gewoon kleine stukjes huid en vet. Maar het zag er heel lief uit. Vreemde ervaring.
Al een keer eerder iets 's nachts aangereden op dat stuk en toen stopte de machinist wel en werd er even later omgeroepen dat we een schaap van het leven hadden beroofd. Dat gaf wel wat geruststelling om te weten dat het 'slechts' een schaap was.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Dikke kans dat het een ree was of zo iets, Isadaar stikt het momenteel van..
Ja, kan ik me voorstellen.. ergens ook maar gelukkig dat je weet dat het ook gewoon echt in 1 klap over is met zo'n dier. Voelt er niets van... maar tochquote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al een keer eerder iets 's nachts aangereden op dat stuk en toen stopte de machinist wel en werd er even later omgeroepen dat we een schaap van het leven hadden beroofd. Dat gaf wel wat geruststelling om te weten dat het 'slechts' een schaap was.
Ja, wel vreselijk sneu natuurlijk. Het voelde alleen een beetje als een....fiets. Het was namelijk enorm luid en alsof er metaal tegen de bodem van de trein knalde. Maar goed, beenderen maken vast ook herrie.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, kan ik me voorstellen.. ergens ook maar gelukkig dat je weet dat het ook gewoon echt in 1 klap over is met zo'n dier. Voelt er niets van... maar toch
En jij was voor... ?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef MissHobje het volgende:
Precies datgefeliciteerd voor de ajax fans
twentequote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jij was voor... ?
Mijn moeder was in ieder geval blijEn Ross is nu weer naar Liverpool aan het kijken.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Isa nog MD gewonnen? *ben nog steeds zo blij*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |