Lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 15:52 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan straks lekker zwemmen in CenterparcsHad ik ineens zin in.
Te vroeg nog, als het snel 3-2 wordt gaat het nog knap spannend worden.quote:
Dan nemen ze binnenkort afscheid van Fred Rutten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef TAV74 het volgende:
En PSV rood en nog op 0-0, kon wel eens het ideale scenario worden vandaag.
Boeit niet, Ajax 1, Twente 2 is mijn eeuwig favoriete eindstandquote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan nemen ze binnenkort afscheid van Fred Rutten.
mwah zie t niet meer gebeuren hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Te vroeg nog, als het snel 3-2 wordt gaat het nog knap spannend worden.
Je weet maar nooit!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah zie t niet meer gebeuren hoor
Ja idd (het zal me aan mijn reet roesten dat hele voetbalquote:Op zondag 15 mei 2011 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach t maakt me verder niet uit meer hoorhoop alleen dat psv seizoen nog beetje goed afslut
ik ook. had ook Twente liever zien winnen of meer gegundquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja idd (het zal me aan mijn reet roesten dat hele voetbal) ben liever in de keuken bezig
Maar moet zeggen heb wel mijn voorkeuren
Het is jammer dat Vitesse net boven de streep blijft, anders zou het de beste dag ooit zijnquote:
de beste dag ooit voetbalgewijs mag ik hopen?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is jammer dat Vitesse net boven de streep blijft, anders zou het de beste dag ooit zijn
Nee, aller tijden, relativeren doen we alleen als we verliezenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de beste dag ooit voetbalgewijs mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |