Ach, provinciaaltjes maken natuurlijk nooit amok bij een kampioensfeest, die lopen nooit dronken op snelwegen en die gooien niet met bier.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah onder ajacieden zit gewoon een groot deel opgefokt volk, ik vind dit gewoon triest, ze zijn kampioen, wees blij en FEEST met zn allen maar in adam kan dat niet normaal blijkbaar
Het verbaast me ook geenzins
met bier gooien is iets anders dan met stenen en glasquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, provinciaaltjes maken natuurlijk nooit amok bij een kampioensfeest, die lopen nooit dronken op snelwegen en die gooien niet met bier.
ojee wat schreeuwde ze dit keer over t terras/door het restaurant?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Bluezz het volgende:
Zo dat was nichtendag, leuk hoor die 2 nichtenmaar vooral door mn alleaandachtnemendezus was het een doodvermoeiende middag
![]()
Die zus ga je ws wat minder zien en spreken de komende tijd ? nu de zorg rond je moederquote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Bluezz het volgende:
Zo dat was nichtendag, leuk hoor die 2 nichtenmaar vooral door mn alleaandachtnemendezus was het een doodvermoeiende middag
![]()
Is dat inclusief afterparty-concert met Prince?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef AnneX het volgende:
Zojuist voor bekenden twee tickets voor North Sea Jazz geboekt en betaald en binnen als pdf.
Wij gaan niet. Voor één middag/avond 170 e / 2 pp is wel prijzig ! ( met korting).
Niet eens.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat inclusief afterparty-concert met Prince?
Ze schreeuwde vooral na wat glazen wijn na binnen getetterd te hebben (en volgens mij had ze al voorgedronken voordat ze bij ons kwam) hier in huis en was nauwelijks te onderbreken met al haar IK-verhalen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ojee wat schreeuwde ze dit keer over t terras/door het restaurant?
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze schreeuwde vooral na wat glazen wijn na binnen getetterd te hebben (en volgens mij had ze al voorgedronken voordat ze bij ons kwam) hier in huis en was nauwelijks te onderbreken met al haar IK-verhalen.
Haar bekende ongeremdheid weer, want we moesten ook allemaal vooral nog even naar haar gekregen BH kijken.
*hup truitje omhoog*
Duurquote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef AnneX het volgende:
Zojuist voor bekenden twee tickets voor North Sea Jazz geboekt en betaald en binnen als pdf.
Wij gaan niet. Voor één middag/avond 170 e / 2 pp is wel prijzig ! ( met korting).
Ja, dat zal vast schelen, al was NSJ altijd al prijzig.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
DuurKomt mss ook door het hoge btw tarief?
En Prince
Knap van hem, maar ik blijf het een onsympathieke eikel vinden.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef borisz het volgende:
Djokovic verslaat Nadal opnieuw. Vorige week Madrid, nu Rome. 6-4 6-4. 37e zege op een rij voor Djokovic. Held.
Ja dat vind ik met popconcerten ook altijd een beetje jammer, je bent er wel bij maar je staat er eigenlijk ook weer te ver vanaf vaak dat je nog op de TV moet kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
En dan is het nog extra betalen voor speciale concerten om bij te zitten.
De afgelopen twee jaar zijn wij wel geweest naar een pre night waar je overal
binnen kon lopen en een schappelijke prijs.
Met twee joekels van zalen zo groot dat je - staande - in de verte de poppetjes zag en
de rest op schermen kan volgen.
Ja. Oftewel...ik ga nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef borisz het volgende:
Dagkaart NSJ was 80 vorig jaar en nu dus 89.
Daarbij natuurlijk nog de servicekosten etc etc
Sterkte, Leinquote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Weer een dag gewerkt het weekend overleefd. Zo lekker hangen met het brakkige Kaasvriendje en dan eten, tas pakken en de trein naar Zwolle pakken. Brrrr ik heb gewoon buikpijn voor morgen
Als het voor je uitmaakt, dan kun je via de site van VvAA boeken met 15 e korting per avond.quote:
daar wil ik nog een keer naartoequote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, misschien het TROS Muziekfeest op het plein nog niet.
ik denk niet dat het speciaal ajax is want bv ado heeft volgens mij nog veel ergere 'supporters'. iedere club heeft wel hooligans. maar denk wel dat het bij clubvoetbal anders is als bij een andere festiviteit. toen NL elftal speelde was er in Amsterdam toch ander publiek en was de sfeer erg gezellig en geen opstootjes.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met bier gooien is iets anders dan met stenen en glasmaar goed heeft ook geen zin deze discussie aan te gaan met ajacieden
Ik denk het mijne er wel van
zo hallo zeg! je moet wel een heel groot fan zijn wil je dat doen.. zeker met de nieuwe btw?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef AnneX het volgende:
wat allemaal gedaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |