Ja en wat bij Alchol ? En cigrettes ?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:35 schreef Felixa het volgende:
Wat moet ik me bij "relaxvoeding" voorstellen?
Hout lagen op elkaar plakken heet lamineren (denk aan Ikea stoelen waarbij door lamineren kromme delen worden gemaakt) en er zijn diverse vloeren van MDF met een bovenlaag gelamineerd dan wel gefineerd met hout. Op zich heel goed want het spaart een hoop bomen uit. Dat laminaat plastic zou betekenen is taalverbastering, net als 'misdaden tegen de menselijkheid' ook totaal fout maar de media neemt het doodleuk over, er zijn maar enkele nieuwslezers die het negeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Bart het volgende:
http://www.bruynzeelparket.nl/laminaat-is-geen-parket/
[ afbeelding ]
kunstofquote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Hout lagen op elkaar plakken heet lamineren (denk aan Ikea stoelen waarbij door lamineren kromme delen worden gemaakt) en er zijn diverse vloeren van MDF met een ovenlaag gelamineerd dan wel gefineerd met hout.
herlaadkaarten?quote:
Nee, het is niet 'uit de boot vallen', maar 'buiten de boot vallen'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Het duurde even, maar Dagree != Dragee
[..]
En een koppelstreepje te veel bij Windows XP-Home-gebruiker![]()
Inderdaad, ook toevalligquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was het deze toevallig? (al een keertje voorbijgekomen, vandaar)
[..]
Dat zou kunnen, maar in een Nederlands blad horen geen Vlaamse uitdrukkingen te staan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:41 schreef Zoheetik het volgende:
Volgens mij gebruiken Vlamingen wel "uit de boot vallen"...
Je deed het erom, toch?quote:
De hondquote:Op maandag 6 juni 2011 15:06 schreef Rummikub het volgende:
http://spitsnieuws.nl/arc(...)et_honderstakin.html
Mladic dreigt met honderstaking!
Dat is Krimpen aan den IJssel, daar op de achtergrond woont/woonde een docent van me en erachter een stagebegeleider. Op de Toccata (zie ondersteboven) mijn tante.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:06 schreef wacko1976 het volgende:
Deze is eerder grappig dan tenenkrommend:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Balisto het volgende:
Bonnetje van een telefoonwinkeltje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van hempje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef Gwywen het volgende:
Zelfs bij vierletterige woorden kan het nog goed mis gaan.
Hoe schrijf je "hemd"? Nou, zo dus.
KLIK
Marktplaats sukkels #26 - Te dom om te poepen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef Gwywen het volgende:
Zelfs bij vierletterige woorden kan het nog goed mis gaan.
Hoe schrijf je "hemd"? Nou, zo dus.
KLIK
'te veel' moet in deze zin met spatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef marcel.nl het volgende:
Zie je vaak spelfouten door teveel spaties, Dell laat ze juist her en der weg.... .
Het is toch ook "Om dat te vieren"? Of kan "Om dat te feesten" ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef Robin__ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla die dubbele feest verassingen maar even over denk ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef Robin__ het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind 'om dat te feesten' ook behoorlijk belachelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef Robin__ het volgende:
[ afbeelding ]
Om dan nog niet te spreken over ver-assingen iemand ver-assen zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is toch ook "Om dat te vieren"? Of kan "Om dat te feesten" ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |