The Voicequote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique, is dat een talentenjacht waar je nu naar toe gaat?
Klopt, been there, done thatquote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je de verhalen over XFA-, POP- en IDO-audities hoort dan duurt het wel fftjes
Ooooohw, als dat vandaag weer kan...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt, been there, done thatMaar.. heb vorig jaar/2jaar geleden ook 'n auditie gedaan, weet niet eens meer voor wat, stond k binnen een half uur weer buiten
Graag! maar, ik kan maximaal de 22.00 trein vanuit bussum terug, dan kan ik nog thuiskomen, dus komt wel goed denk ikquote:
Donequote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef iBenny het volgende:
Willen jullie trouwens nog ff stemmen voor FOK!Idols als je dat nog niet hebt gedaan?
FOK!Idols: Wie wordt de winnaar?!
Ohquote:
quote:
quote:
Ohw, gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Viert ze uitgerekend vandaag d'r verjaardag, domme doos..
ze is morgen jarig!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gefeliciteerd!
En dan ben je er niet eens bij
Ohw, nou dan heb ik je nu alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2011 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze is morgen jarig!
En, nee, maar ze wist dat ik auditie moest doenNormaal viert ze het ook op zaterdag, snap het niet helemaal..
Maar, een ding scheelt... hoef ik me niet de hele dag te ergeren aan zus+gezin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |