I chortled.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef RiftNL het volgende:
Lol jij hebt werkelijk geen verstand van zangtalent etc.
Wat ik bedoel is de show, Sieneke had nog een kans omdat het raar, opvallend en onverwachts was op het Songfestival.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef RiftNL het volgende:
Berge is dus gewoon 180 duizend keer beter vocaal dan die Sieneke.
Ik kan eigenlijk niet geloven dat 'I LAF BELARUS' hoger is geëindigd dan ons.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:19 schreef Arcee het volgende:
Beide halve finales gecombineerd, met punten:
-knip-
Denk dat er meer landen zijn die ook van Belarus houden dan landen die van Nederland houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:21 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet geloven dat 'I LAF BELARUS' hoger is geëindigd dan ons.
Mja zit wat in. Misschien wil Azerbeidzjan het wel ietsje vervroegen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
gaan ze het écht dan midden in de nacht uitzenden? Dus alle grootbetalers betalen voor een show die zeker weten niet primetime in hun regio kan worden uitgezonden?
Baku loopt 3 uur op ons voor, het zou dan om 18:00 Nederlandse tijd beginnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
gaan ze het écht dan midden in de nacht uitzenden? Dus alle grootbetalers betalen voor een show die zeker weten niet primetime in hun regio kan worden uitgezonden?
Het verschil is dat dat gozertje van Zweden (hoe irritant en hersenloos het lied ook was) een degelijke white boy swag had.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef RiftNL het volgende:
Ja duh dat snapt ik ook wel. Zoals ik zei moet je Berge een act geven ala Eric Zaadcel die Zweed.
De waarheid doet pijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat er meer landen zijn die ook van Belarus houden dan landen die van Nederland houden.
Lol kan niet staan onder contract bij SBSquote:Op zondag 15 mei 2011 01:21 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Mja zit wat in. Misschien wil Azerbeidzjan het wel ietsje vervroegen.
Stel je trouwens voor dat NL wel won. Dan moesten wij (lees: de TROS) het dus organiseren. Met Nance en Gerard Joling als presentators, en in het zaaltje van het piratenfestijn?
Oeps je hebt gelijk. verstopt zichquote:Op zondag 15 mei 2011 01:22 schreef Balisto het volgende:
[..]
Baku loopt 3 uur op ons voor, het zou dan om 18:00 Nederlandse tijd beginnen.
Gelukkig! Maar er zijn een paar landen die het gewoon niet kunnen winnen omdat ze het niet kunnen organiseren. Dat zijn IJsland, Griekenland en.. Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol kan niet staan onder contract bij SBS
Nederland kan het prima organiseren denk dat je je daar sterk in vergist. Mojo Concerts heeft niet voor niets tal van Nederlanders onder contract die de productie van grote concerten doenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Gelukkig! Maar er zijn een paar landen die het gewoon niet kunnen winnen omdat ze het niet kunnen organiseren. Dat zijn IJsland, Griekenland en.. Nederland.
You go girl!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
weet je
ik vind mezelf soms best stillig in het echte leven
maar dit maakt zo fucking veel vuur en passie in me los!! kan wel schreeuwen en janken, net als met WK enzo!! ik ben echt zo leuk nu
Je vergeet Ierland en Portugal.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Gelukkig! Maar er zijn een paar landen die het gewoon niet kunnen winnen omdat ze het niet kunnen organiseren. Dat zijn IJsland, Griekenland en.. Nederland.
Toen Nederland het Junior Songfestival won (AVRO) werd het ook niet hier georganiseerd.
Bij het Junior Songfestival gelden andere regels: er wordt gewoon telkens een willekeurig gastland uitgekozen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef MilaNL het volgende:
Toen Nederland het Junior Songfestival won (AVRO) werd het ook niet hier georganiseerd.
Junior wordt gewoon niet door de winnaar geörganiseerd.. ze willen het voor de jongeren niet zo politiek makenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Maargoed, als Nederland wint, moet de TROS de organisatie dan grotendeels betalen? (ik snap wel dat het meeste van Eurovisie komt, maar ik neem toch aan dat het thuisland een groot deel betaalt) Laten de TROS-leden nou net de "Niet van onze belastingcentjes"-roepers zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 01:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij het Junior Songfestival gelden andere regels: er wordt gewoon telkens een willekeurig gastland uitgekozen.
Nederland was uitgekozen in 2007, en maakte er - zoals verwacht - een waardeloze show van.
Vast wel in een goed geprepareerde palingboot.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Daarnaast is de vraag: durft Jan Smit wel per boot naar Azerbaijan..
Dan wordt het Eurovisiesongfestival gewoon gecombineerd met die reis op die cruise die ze elk jaar maken met TROS-leden!!!! Marianne Weber als pauzeact, plaatjes van palingen tussen de acts door..quote:Op zondag 15 mei 2011 01:28 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Maargoed, als Nederland wint, moet de TROS de organisatie dan grotendeels betalen? (ik snap wel dat het meeste van Eurovisie komt, maar ik neem toch aan dat het thuisland een groot deel betaalt) Laten de TROS-leden nou net de "Niet van onze belastingcentjes"-roepers zijn
Hmm en douze points from Italyquote:Op zondag 15 mei 2011 01:33 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Presentatie natuurlijk door 'That are nice words'-Yolanthe!!! Ze is tenslotte een internationale celebrity door haar voetbalvriend... en een geweldige presentatrice met vele kijkcijferhits!
Vind ik ook. Er zat geen lijn in. Ze deden niets met die grote schermen en liepen maar een beetje door elkaar heen. Verreweg de meest rommelige act en helaas hebben ze de visuele impact onderschat.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het nummer van de 3Js was absoluut niet slecht, het was zelfs goed, alleen de act hè ... niks doen met die grote wand, in de verkeerde camera kijken, soms een beetje vals zingen en het was gewoon een rommeltje.
En alsjeblieft geen Thomas Berge.
Als ze die insturen, ga ik persoonlijk het huis van de baas van de TROS bombarderen.
Ik vond Polen en Noorwegen ook verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh .. ik heb net gelezen dat Polen in de eerste halve finale onderaan is geëindigd, zelfs nog een plaats onder Portugal en daarboven Noorwegen op de 17e plek ...
WTF is er mis met de Europeanen?
Pardon? Ze presenteerde het Nationaal Songfestival toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:37 schreef Strani het volgende:
Yolanthe zal nooit presenteren zolang Jan Smit bij de TROS de sceptor zwaait!
Oh ja! Ook lullig van de TROS eigenlijk, naar Jan toe.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pardon? Ze presenteerde het Nationaal Songfestival toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |