Snap ikquote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere echtparen die niet bij elkaar slapen omdat de ene snurkt en de andere daardoor niet kan slapen
Apart slapen in een relatie met huwelijk of samenwonen lijkt me zo kutquote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee joh, dit is puur aardigheid van mij
ik zou het ook niet fijn vinden om om die reden telkens 2 uur slaap te missen
vind het altijd juist zo lief en romantisch dat ik bezorgd ben voor d'r nachtrustquote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Apart slapen in een relatie met huwelijk of samenwonen lijkt me zo kut
Maar misschien heb ik hopeloos romantisch en naïef
Ik denk als jij elke nacht een paar uur slaap mist dat je er dan wel fijn vind dat jequote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Apart slapen in een relatie met huwelijk of samenwonen lijkt me zo kut
Maar misschien heb ik hopeloos romantisch en naïef
Ik neem mn laptop mee nu ik ook in Noordwijk huur, dus ff niet nodig neequote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of gebruik je je 2e account helemaal niet meer
Zo denk ik er dus ook over, dat jij jequote:Op zondag 15 mei 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het altijd juist zo lief en romantisch dat ik bezorgd ben voor d'r nachtrust
Dat is het ookquote:Op zondag 15 mei 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het altijd juist zo lief en romantisch dat ik bezorgd ben voor d'r nachtrust
Ik aan de ene kant ook niet maar aan de andere kant dus welquote:Op zondag 15 mei 2011 01:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is het ook
Ik kan me nu gewoon niet voorstellen dat je ooit zonder jezou willen slapen
zij heeft een betere nachtrust door geen gesnurk en langer zonder wekker kunnen slapenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is het ook
Dat kan ik me zelfs wél voorstellenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is het ook
Slapen zonder moe te zijn? Dè ginniequote:Op zondag 15 mei 2011 01:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga maar slapen dan is het snel ochtend en tijd voor ontbijt
* Trevland pakt even een grote mokerquote:Op zondag 15 mei 2011 01:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapen zonder moe te zijn? Da ginnie
Ik snap het wel hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zij heeft een betere nachtrust door geen gesnurk en langer zonder wekker kunnen slapen
wat kan er meerzijn
Ik heb er geen problemen mee, en dagelijks sex hebben we toch al lang niet meer
Dat is voor eeuwig slapenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt even een grote moker
Jawel hoor
Houten hamer narcosequote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt even een grote moker
Jawel hoor
Maar ik ben klein dus dan is het nog een grote hamerquote:Op zondag 15 mei 2011 01:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo groot is die nou ook weer niet maar je kan wel slapen zonder moe te zijn
ga maar lekker naar de wc jijquote:Op zondag 15 mei 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik ben klein dus dan is het nog een grote hamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |