Was toen de moeite waard. En op een buitenlandsalaris kun je nog eens wat geks doenquote:
gelukkig nietquote:Op zondag 15 mei 2011 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wordt ze nooit wakker als je 's nachts nog mobiel aan het fokken bent in bed dan?
Ah ik dacht alquote:Op zondag 15 mei 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ik ook al lang niet meer geskyped heb en dat ik dat gauw eens moet doen
Ik doe geen koffiequote:Op zondag 15 mei 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dan mag het gewoon. En dan gaan we eindelijk koffie doen
Ja oke, dat snap ik dat het je nu ook te duur isquote:Op zondag 15 mei 2011 01:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Was toen de moeite waard. En op een buitenlandsalaris kun je nog eens wat geks doenAls ik dat nu doe heb ik een probleem
Oh, ik heb niemand te bellenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Telefonerend in slaap vallenHeeft me in Oostenrijk 800 euro pm gekost
[..]
Ehh das geen antwoord
[..]
Nee, dan mag het gewoon. En dan gaan we eindelijk koffie doen
Omdat iedereen dan al slaapt?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, ik heb niemand te bellen
Ik fok gewoon mobiel in bed
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, ik heb niemand te bellen
Ik fok gewoon mobiel in bed
Zo bedoelde ik het nietquote:
Dat snap ik, daarom heb ik ook traag inet op het werk, klote grens gebiedquote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
in het buitenland Fok ik ook niet mobiel tenzij er WiFi is
Heel ff valt niet op, maar als ik een paar honderd Euro dataverbruik heb gaat werk wel zeuren
Ik zie je anders best vaak zeggen: "ik verhuis even naar boven" en dan later terugkomen. Of lig je dan niet in bed?quote:
Wat bedoelde je dan, braaf meisje?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Ik drink wel koffie
Sociale controle ftwquote:Op zondag 15 mei 2011 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie je anders best vaak zeggen: "ik verhuis even naar boven" en dan later terugkomen. Of lig je dan niet in bed?
door de week slaap ik vaak op zolder (vrouwlief valt niet meer in slaap als ik wekker om 5:30 laat aflopen en dat vind ik sneu)quote:Op zondag 15 mei 2011 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie je anders best vaak zeggen: "ik verhuis even naar boven" en dan later terugkomen. Of lig je dan niet in bed?
Dat ik geen koffie doequote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan, braaf meisje?
Aha zo, dat heb ik ook, hoewel mij gezegd is dat als het nodig is ik wel mag bellen ik het dan toch niet doe. Hoewel ik er wel meer als 2 heb die ik kan bellen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die 2 mensen die ik mijn vriendenkring (:')) noem? Ja
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door de week slaap ik vaak op zolder (vrouwlief valt niet meer in slaap als ik wekker om 5:30 laat aflopen en dat vind ik sneu)
Dus dan verhuis ik van woonkamer naar zolder
Dat is vriendloos uhh vrouwloosquote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door de week slaap ik vaak op zolder (vrouwlief valt niet meer in slaap als ik wekker om 5:30 laat aflopen en dat vind ik sneu)
Dus dan verhuis ik van woonkamer naar zolder
nee joh, dit is puur aardigheid van mijquote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wel een en al gezelligheid bij jou thuis hè?
Zij hebben hun rust hard genoeg nodig.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dat heb ik ook, hoewel mij gezegd is dat als het nodig is ik wel mag bellen ik het dan toch niet doe. Hoewel ik er wel meer als 2 heb die ik kan bellen.
Vrije dag morgen, maandag tot zaterdag weerquote:
Er zijn wel meerdere echtparen die niet bij elkaar slapen omdat de ene snurkt en de andere daardoor niet kan slapenquote:
of gebruik je je 2e account helemaal niet meerquote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrije dag morgen, maandag tot zaterdag weer
Dat merk je op ten duur ook wel ja, dus is zoals je zegt ook geen optiequote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zij hebben hun rust hard genoeg nodig.
En ik kan moeilijk iedere avond gaan bellen hè?
ik snurk ook fors, maar da's niet de reden voor zolderquote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere echtparen die niet bij elkaar slapen omdat de ene snurkt en de andere daardoor niet kan slapen
Jou reden weet ik en zou ik later ook wel doen voor mijnquote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snurk ook fors, maar da's niet de reden voor zolder
zometeen gewoon in normale bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |