Ook toevallig, een studiegenoot van mij heet Fay Marlen (uitspraak Faai Marléhn).quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:10 schreef calilov3 het volgende:
Hier zijn 4 voorstellen gedaan door mijn verloofde, ik wist niet dat die edgyness in hem zat:
Fay Maylen
In welk land gaat jullie kind opgroeien?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:10 schreef calilov3 het volgende:
Hier zijn 4 voorstellen gedaan door mijn verloofde, ik wist niet dat die edgyness in hem zat:
Fay Maylen
Apple Rose
Ever Winter
Luna Mae
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en echt iedereen noemt die kinderen Harrie en Zus
ik heb een tante Zus! en ze had een (tweeling)broer die Broer genoemd werd. maar ze hadden allebei ook nog officiële andere namen. dus we zijn waarschijnlijk toch geen familie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Dat zeggen Belgen vaak tegen een meisje dat een zusje is![]()
Mn oma had trouwens een zus die echt Zus heet![]()
En een broer die Broer of Breur heet ook.
Nou, bij mn oma waren dat de jongste twee kinderen, en dat was ook een tweeling hoor!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:08 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb een tante Zus! en ze had een (tweeling)broer die Broer genoemd werd. maar ze hadden allebei ook nog officiële andere namen. dus we zijn waarschijnlijk toch geen familie.
ik vind 't niet echt een naam eigenlijk. ken ook een Muis, nog iets erger.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ken ook een Mijs, vindt het wel leuk.
Deze in Limburg, en ik weet eerlijk gezegd niet eens of ze nog in leven zijn, mn oma is al jaren dood, maar de tweeling was het jongste van de 14 kinderen, en mn oma de oudste.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef trui het volgende:
nah! da's toch wel erg zeg oh oh!maar nog even ter check die tante van mij woont in Friesland.
Apple is een leuke naam voor een chihuahuateef met een appelkop, niet voor een mensenkind.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ow, en Apple vindt ik echt een stoere naam! Zeker voor een meisje die in Amerika opgroeit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |