Wolf en ikzelf ook. Met vernoemen heb ik totaal niks en een tweede naam voor de leuk zou ik niet weten waarom ik dat zou doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef Pvoesss het volgende:
ik heb 1 naam, mijn kinderen hebben 1 naam.
Lekker makkelijk

Silas is van die Duitse serie van dat straatjoch met dat zwarte paardquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik moet bij de naam Silas altijd aan jou denken, KD. Komt omdat ik vroeger iemand kende die zo heette die sprekend op je vriend lijkt. En op Jezus, dat was z'n bijnaam.
Leuke naam ook trouwens. Jammer van de 'hoe heet dat boek ook alweer?'-associaties.

ja!!!
 ja!!!

He bah, stom boekquote:

Ben wel erg benieuwd wat jullie nr 1 naam was als het een meisje zou zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:58 schreef Kleurdoos het volgende:
hadden we op de lijst, maar dat wordt m niet
we hebben 3 namen nu..maar nog niet intensief achter jongensnamen aangegegaan, dus t kan nog alle kanten op
(nu 1 nederlandse, een hebreeuwse en een scandinavische)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ariël isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:
We hadden Lena (Elisabeth Matilda)
en als 2e Ariël
dus lekker de inmiddels op fok afgezaagde lena.
maar dat zou nog wel veranderen omdat mijn vriend er verder niet over na wilde denken tot de 20 weken echo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |