Omdat ze het leuk vinden.... ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Why?
De drie Jengelaars zijn toch al geelimineerd?
ik ook niet, het stond aan, mijn moeder zat half te kijken geloof ikquote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb niet eens gekeken, ik vond die voorronde waar het liedje gekozen werd meer dan voldoende
Ja ja, je viel mooi door de mandquote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, het stond aan, mijn moeder zat half te kijken geloof ik
inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe geen enkele zichzelf respecterende artiest wil daar toch heen?
Kom op zeg
Lipstick onquote:
Oh jawel, alleen een beetje uit genre '100% NL', echt gerenommeerde NL artiesten (Anouk, Within Temptation, Kane, Ilse deLange, Caro Emerald, etc. etc.) willen volgens mij idd hun vingers er niet aan branden.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe geen enkele zichzelf respecterende artiest wil daar toch heen?
Kom op zeg
quote:
Oh die Caro doos vind ik wel een echte songfestivaltroela, laten we die sturenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh jawel, alleen een beetje uit genre '100% NL', echt gerenommeerde NL artiesten (Anouk, Within Temptation, Kane, Ilse deLange, Caro Emerald, etc. etc.) willen volgens mij idd hun vingers er niet aan branden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |