FAAL!quote:
Ja hoor.quote:
Oeh. Trio?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Geen pussy shit dan he, kooiman is er ook.
Die koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooimanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kooiman?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
Ik ben zo nerveus voor morgen en dan moet ik morgen ook nog eerst naar de kerk.
Waarom ben jij nerveus dan?quote:
dozen van 1 bij 1?quote:
GMTA.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
gast, spoiler is er niet voor niets, k?
Ik weet alleen niet of Draak er in gaat of nietquote:
quote:
Jullie lijken wel broersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
gast, spoiler is er niet voor niets, k?
Om er nog maar eens een cliché in te gooien :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:48 schreef robdriessen het volgende:
Excuus voor de verwarring.
The Duvel made me do it :p
Tja als je daar te veel van op hebt...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:48 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om er nog maar eens een cliché in te gooien :Ik moet er niet om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:48 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat ik ook een plaatje mag uitzoeken gewoon omdat ik net 2x ben genoemd!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als je daar te veel van op hebt...
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef onlogisch het volgende:
Huppel, gooit den Draak mij eruit als ik voor 12e inlog?
Ja dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef onlogisch het volgende:
Huppel, gooit den Draak mij eruit als ik voor 12e inlog?
Lets twist againquote:
Ga naar Enschede, daar wordt het immers een dikke partyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen help mij eens!!
Waar ga ik morgen voetbal kijken?
1) Emmen met mijn buren die er alles aan gaan doen om de wedstrijd voor mij te verzieken met hun kinderachtige en simpele gedrag
2) Amsterdam, alleen en zonder bier want geen slaapplaats
3) bij royco1, wel bier want kroeg en slaapplaats maar hij is kakkerlak
3.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen help mij eens!!
1) Emmen met mijn buren die er alles aan gaan doen om de wedstrijd voor mij te verzieken met hun kinderachtige en simpele gedrag
Volgens mij doet Draak een keiharde kaap. 12 uur, hap.quote:
En waarom heb ik het idee dat ik die kooiman kenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Maar Eggs. Hoe zit het nou met dat trio met kooiman erbij?
bij Royco uiteraard!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen help mij eens!!
Goedzo schoonzusje, pushen die handel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Double penetration.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Amsterdam duh. Je mag wel met mij mee hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen help mij eens!!
Mot je een tik op je bolle ogen danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga naar Enschede, daar wordt het immers een dikke party
Ja dan kan ik niet zuipenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Amsterdam duh. Je mag wel met mij mee hoor.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mot je een tik op je bolle ogen dan
quote:
Hij is leuk hequote:
Nee joh dit soort hoor je te kijken met Ajacieden niet met vervelende Feyenoordersquote:
En waag het eens hem niet te draaienquote:
Ik vraag hem elke nacht aanquote:
Nee kroeg zit vol ajacieden!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh dit soort hoor je te kijken met Ajacieden niet met vervelende Feyenoorders![]()
Oh dan met Royco joh.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee kroeg zit vol ajacieden!!
Alleen royco is kakkerlak
JA GODVER!!quote:
Of een kusje?quote:
Volgens mij is Royco geen echte die hard Feyenoorder, hij heeft er wel vaak over om beetje huppel te dissen, maar ik denk dat je daar gerust potje bier mee kan drinkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh dit soort hoor je te kijken met Ajacieden niet met vervelende Feyenoorders![]()
Waar wil jij een kusje dan?quote:
En hij is de enige in de kroeg dus dan moet het kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij is Royco geen echte die hard Feyenoorder, hij heeft er wel vaak over om beetje huppel te dissen, maar ik denk dat je daar gerust potje bier mee kan drinken
Nu ben ik bangquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:55 schreef robdriessen het volgende:
Hierna een verzoekjen van Heloef. Hou je vast aan je stoel.
TC een keer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA GODVER!!
IK KEN DIE GAST GEWOON JA![]()
Waarvan dan?
Je bent het woordje 'niet' opzettelijk vergeten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Laat maar dan.Daar kan ik natuurlijk tegenop.
Het is een heule goede plaat ja.quote:
Ja schat en toen kwam hij me al bekend voor. Je weet dat ik uit Papendrecht kom hequote:
Niet tegenop. Niet tegenop. Sorry.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent het woordje 'niet' opzettelijk vergeten?
Mag ik dan ook zachtjes bijten en sabbelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op die 27cm genotsknots natuurlijk.
Sorry fokkers, ik haal het gem. van 30cm naar beneden
Mijn oom twittert ook sinds vandaag. Ik heb als twitteravatar die wanda fotoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt meer als een tondeuze dan als een vlieg!
Ja hoor, maar ik kan niet beloven dat Draakje het niet weer keihard van je afpakt :/quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef onlogisch het volgende:
DJ kan je voor 12e stoppen zodat ik kan intunen voordat den Draak roet in het eten gooit?!
Jij altijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zachtjes bijten en sabbelen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn oom twittert ook sinds vandaag. Ik heb als twitteravatar die wanda foto
Ghehe wat is zn voornaam?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef EggsTC het volgende:
Huppel, wel meer mensen weten wie kooiman is, alleen kooiman weet niet wie die mensen zijn
Ik deel je gewoon iets mee, was geen reactie op iets.quote:
Oequote:
Dank voor de mededeling dan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe wat is zn voornaam?
Is ie familie van Opa Kooiman
[..]
Ik deel je gewoon iets mee, was geen reactie op iets.
[..]
Oe
* Huppelmuts likes
Hallo doe ik mn best om hem te hosselen en dan ga jij voor beide broersquote:
Daar denken ze in GTST heel anders over!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohwait. Toekomstige schoonbroer. Dat is gewoon ranzig.
Jaquote:
Oh.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo doe ik mn best om hem te hosselen en dan ga jij voor beide broers
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Nou. Welke wil je het liefste hebben?
De oudstequote:Op zondag 15 mei 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Nou. Welke wil je het liefste hebben?
Slaap zequote:
Ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:02 schreef robdriessen het volgende:
Dank je wel voor de reacties, allemaal. Ik vond het leuk!
Ja wat? Mag ik jouw broer niet hosselen?quote:
IDD IK HEB AL ZO WEINIG JA!!quote:
Neuken?quote:
Gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
Goh, filmmuziek. Dat hoor je niet vaak op den radio.
Onlogisch begint meestal met dit soort muziekquote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
Goh, filmmuziek. Dat hoor je niet vaak op den radio.
Juist!!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.![]()
Maar je moet toch minimaal 1 van de broers hebben.
Ik ga over een paar weken filmmuziek in het theater luisteren. Lord of the Rings met live orkest en koor terwijl de film wordt vertoond. (Alleen deel 1)quote:Op zondag 15 mei 2011 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Het heet niet voor niets filmmuziek.
Slaap zequote:Op zondag 15 mei 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
Slaap lekkert allemaal. Ik kies voor mn bedje nu.
trusten kerelquote:Op zondag 15 mei 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
Slaap lekkert allemaal. Ik kies voor mn bedje nu.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!!
Al is het maar zodat ik dan min of meer familie van jou word
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken filmmuziek in het theater luisteren. Lord of the Rings met live orkest en koor terwijl de film wordt vertoond. (Alleen deel 1)
Ik stem tegen. Doe dan een uur Hazes of zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:05 schreef Zokunen het volgende:
Als Ajax morgen kampioen wordt wil ik morgen graag een uur lang de Ajax Marsch draaien.
Mag dat?
Van mij op zeker welquote:Op zondag 15 mei 2011 00:05 schreef Zokunen het volgende:
Als Ajax morgen kampioen wordt wil ik morgen graag een uur lang de Ajax Marsch draaien.
Mag dat?
Geeft niks!quote:
Droommanquote:
Licht aan en boven de dekens!!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Maar. Maar. Hoe moeten we dan seks hebben.
is algemeen bekend toch dat zwart afkleed?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik heb dus ontdekt dat mijn tieten nog groter lijken als ik een wit topje aan heb.
Ik heb 2 witte topjes en ongeveer 15 zwarte.
Kleine faal van mijn kant
Wil jij mij aub niet quoten en gewoon negerenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is algemeen bekend toch dat zwart afkleed?
ok, sorryquote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij mij aub niet quoten en gewoon negeren
Men neme den penis, en zorgt ervoor dat deze in een stijve vorm ten tonele verschijnt. Derhalve dient den vrouw er voor te zorgen dat haar liefdesgrotje in een ietwat drassige staat verkeerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Maar. Maar. Hoe moeten we dan seks hebben.
En waar gaat dat geld naartoe?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Zokunen het volgende:
Gemiddelde bruiloft kost >10.000 euro, doe me dan maar "gewoon" een leuke romantische reis.
Hij heeft nog ervaring ookquote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Men neme den penis, en zorgt ervoor dat deze in een stijve vorm ten tonele verschijnt. Derhalve dient den vrouw er voor te zorgen dat haar liefdesgrotje in een ietwat drassige staat verkeerd.
Men neme den penis in den hand, schuift hem in de liefdesgrot van den vrouw en begint op & neer makende bewegingen te produceren.
Kids
Oh. Moet het zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Men neme den penis, en zorgt ervoor dat deze in een stijve vorm ten tonele verschijnt. Derhalve dient den vrouw er voor te zorgen dat haar liefdesgrotje in een ietwat drassige staat verkeerd.
Men neme den penis in den hand, schuift hem in de liefdesgrot van den vrouw en begint op & neer makende bewegingen te produceren.
Kids
Ik ben nu natuurlijk heel nieuwsgierig maar ik doe wel alsof het me niks boeitquote:
GO FOR IT!!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik was dus vandaag op een bruiloft... en de vader van de ceremoniemeesteres leek heel erg bezig om mij aan haar te koppelen. Bleef maar doorvertellen over zijn lieve, mooie, slimme, VRIJGEZELLE dochter.
Verdorie, op en neer! Laat ik het nou telkens heen en weer hebben geprobeerd.....quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verdorie, op en neer! Laat ik het nou telkens heen en weer hebben geprobeerd.....
Ik zeg gewoon doen. Afwijzen kan altijd nogquote:Op zondag 15 mei 2011 00:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik was dus vandaag op een bruiloft... en de vader van de ceremoniemeesteres leek heel erg bezig om mij aan haar te koppelen. Bleef maar doorvertellen over zijn lieve, mooie, slimme, VRIJGEZELLE dochter.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu natuurlijk heel nieuwsgierig maar ik doe wel alsof het me niks boeit
Je bent niet nieuwsgierig, je wil gewoon alles weten.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu natuurlijk heel nieuwsgierig maar ik doe wel alsof het me niks boeit
Oh nee echt niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:15 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Je bent niet nieuwsgierig, je wil gewoon alles weten.
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar die 27cm waar je het net over hadquote:
Ah, de nine inch nailer?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar die 27cm waar je het net over had
quote:
Ik wil de first rebirth graag horenquote:
JA GODVER!!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry mop.
Da's hetzelfde als Tiesto vraagt of ie bij Masters naar binnen mag. Te zacht.
EggsTC die G6 zingtquote:
Verzin eens wat leuksquote:Op zondag 15 mei 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA GODVER!!
Hoe kan ik je over halen?
Dat wordt weer tietenpics maken zekerquote:
Telt zelfverdediging ook?quote:
Neequote:
Als je langs komt.quote:
Pas op he!!quote:
Ik heb 85 cent op mijn pin.quote:
Ik kom wel naat jou toequote:Op zondag 15 mei 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 85 cent op mijn pin.
-35 cent op mijn OV-chip.
En zo'n 2 euro nog contant.
Jahoor, ik kom wel langs.
Je moet toch ergens uithangen...quote:Op zondag 15 mei 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas op he!!
Voor je het weet hang je bij EggsTC op zolder
Vraag maar aan Eggquote:Op zondag 15 mei 2011 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij je 06 ff achter laat wellicht wel ja.
Hallo ben jij nou gewoon je eigen broertje aan het cockblocken?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij je 06 ff achter laat wellicht wel ja.
dat vind ik wel zielig hoor, je krijg van mij een biertje! *proost!*quote:Op zondag 15 mei 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 85 cent op mijn pin.
-35 cent op mijn OV-chip.
En zo'n 2 euro nog contant.
Jahoor, ik kom wel langs.
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Goed, ik ga ook maar eens richting bed. Slapen. Neuqen is zoooo mainstream
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo ben jij nou gewoon je eigen broertje aan het cockblocken?
Overigens mijn broertje negeert mij al sinds gisteren. Hij had de hik, ik hielp hem eraf door hem te laten schrikken.
Met een foto van een blue waffle, nu is hij boos op me_!
[..]
Overigens mijn broertje negeert mij al sinds gisteren. Hij had de hik, ik hielp hem eraf door hem te laten schrikken.
[..]
En hoezo cockblocken? Schoonzusje mag heus wel door meerdere geneukt worden. Ik hoorde dat Kooiman ook al mee ging doen. Iets met meer zielen & vreugd enzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Hij is 17 en bang dat ie nu nooit meer durft te neukenquote:
En ik danquote:Op zondag 15 mei 2011 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoezo cockblocken? Schoonzusje mag heus wel door meerdere geneukt worden. Ik hoorde dat Kooiman ook al mee ging doen. Iets met meer zielen & vreugd enzo.
Kooiman ligt knetter al te neuken, daarom zegt ze niets meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoezo cockblocken? Schoonzusje mag heus wel door meerdere geneukt worden. Ik hoorde dat Kooiman ook al mee ging doen. Iets met meer zielen & vreugd enzo.
Open relaties ftw.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaap zequote:Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Goed, ik ga ook maar eens richting bed. Slapen. Neuqen is zoooo mainstream
Ik ben teleurgesteld in hemquote:Op zondag 15 mei 2011 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kooiman ligt knetter al te neuken, daarom zegt ze niets meer.
Ik heb 6 broers en zussen. Spreek ze allemaal met enige regelmaat.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn broer al 4 jaar niet gezien/gesproken.
Ik heb een dj tot 2 uur vannachtquote:
Dat zijn der wel veel. Ik heb maar 1 broer.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 6 broers en zussen. Spreek ze allemaal met enige regelmaat.
Mijn moeder heb ik inmiddels wel al jaren niet gesproken maar zij is gewoon een goedkope whiskeyhoer
Iddquote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mooie jingles ingesproken voor onlogisch, samen met mijn mama.
Momentje rustquote:
Af en toe is dat harde muziek best wel geinig, vind ik...quote:
Gaaf!!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mooie jingles ingesproken voor onlogisch, samen met mijn mama.
Eigenlijk ben ik enigskind.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn der wel veel. Ik heb maar 1 broer.
Maar heb hem en mijn vader en de rest van mijn vaders familie al 4 jaar niet gezien. Of 5jaar ondertussen, weet ik veel, ik houd het niet meer bij. Het kan me niets boeien.
EN VAN MIJN ZOON!!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
IddDie worden morgen bewerkt. Maar eigenlijk heb ik nog de stemmen van Popje & koelkast nodig.
WAAR?!?!?!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:28 schreef EggsTC het volgende:
Stormwind.
Pops, je bent net op tijd, er wordt geneukt.
WOW!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey macdonaldsvretende dikke kwabzak. Read up
Die onthoud ik. leuke scheldwoordenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik eet mijn eieren altijd rauw, moet je ook us proberen, word je echte man van!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
Jah, hoe krijg je iemand kwaad, gewoon door een rauw ei bij gekookte eieren leggen..
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
Jah, hoe krijg je iemand kwaad, gewoon door een rauw ei bij gekookte eieren leggen..
behalve als je de ei met je voorhoofd kapotslaat.. succes gegarandeerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik eet mijn eieren altijd rauw, moet je ook us proberen, word je echte man van!
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet een jingle makenquote:
alleen de domme slaan voedsel tegen hun hoofd aanquote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
behalve als je de ei met je voorhoofd kapotslaat.. succes gegarandeerd.
Nog niksquote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef humorduck28 het volgende:
Wat moest er nu worden opgezocht voor verzoekje?
Ik heb net mn zoon ook een jingle laten makenquote:
laterzz kerelquote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga slapen, anders word ik niet meer wakker als ik gebeld word.
laters.
Truste dikkequote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef EggsTC het volgende:
laters.
nn watje.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef EggsTC het volgende:
laters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |