abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 14:10:32 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96836460
Stomme is dat ik elke klacht nu wat achterdochtiger bekijk. Heb een verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging, en misselijkheid is er een symptoom van. Verder heb ik echter geen klachten, waardoor ik me dan weer wat geruster voel. Moet pas de 26ste weer naar de gynaecoloog, dan is het alweer 6 weken dat mijn bloed voor het laatst is geprikt. Ik overweeg om even te bellen voor overleg. Ik ben tenslotte zelf de enige die het totaalplaatje helemaal in beeld heeft, nu ik te maken heb met een internist, een gynaecoloog, verschillende klinisch vk's. Ik merk dat ik elke keer als ik kom, toch weer veel moet vertellen. Gelukkig zit er volgens mij een ding wel goed en dat is de bewegelijkheid van ons knulletje. Hij draait een slag in de rondte O+
  zondag 15 mei 2011 @ 14:33:01 #42
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96837559
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

of c) zwaar in ontkenning :@
'Nee hoor schat, niks aan de hand..ga jij de aardappels maar schillen voor straks' 10 minuten later was Bep er :')
hehehe jij had gewoon geen trek in die aardappels en wel in t toetje :P

KD wat een lekker ding ook die vent van je :D ik moest er wel om lachen :@ Niet omdat ie uit een boom lazert maar omdat ie er uberhaupt in klimt.
Bezoekje HAP lijkt me heel wenselijk ja :X
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 15 mei 2011 @ 14:34:07 #43
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96837612
Middag, ons meisje zit nog in de buik... O+
Lekker uitgeslapen tot half elf vanochtend, zooo blij als ik al die verhalen lees dat ik nog 'gewoon' kan slapen.
Heerlijk lui geweest, ontbijt genuttigd op de nieuwe bank, wat series en tv gekeken en net gedouched en aangekleed. Ik het kader van 'nu kan het nog' zonder dat er iemand in badje, naar bedje of eten moet... :)

Zometeen komt mijn mams even een kopje koffie drinken.

Iemand nog iets van Ienemini gehoord, ik zag zo snel geen nieuws..
pi_96838189
HAP was hier net, flinke kneuzingen iig en zijn spieren zijn aan gort, kuurtje diclofenac gekregen.

maar volgens de dokter kan ie de aankomende week prima afwassen :P (belangrijke vraag van mij)
  zondag 15 mei 2011 @ 14:52:38 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96838573
handige actie van je mannetje KD ;) naja even een dagje verwennen, en dan mag hij zich weer vermannen :D *zieke mannen zijn altijd zooooooo zielig*

Ienemini ben ik ook errrrrg benieuwd naar!!!

En Poppedein kom je je mannetje nog spammen?? ik ben gewoon TE nieuwsgierig :D

ik ga morgen weer werken; vandaag op Evie dr kamer bezig geweest; en komende week kan ik dus de babykamer wat gaan opruimen, kleertjes in de kast enzo... wel fijn om daar op tijd mee te beginnen...
Blijf nog steeds moe, en slaap onrustig. Maar kan er wel steeds beter mee om gaan....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96838595
Fijn dat ie niks gebroken heeft oid. Je kunt best lelijk vallen natuurlijk.
Maar als ie kan afwassen dan gaat t helemaal goed komen lijkt me.

Nog niks van Ienemini, ben wel benieuwd hoe het daarmee gaat!

Onze uk is lekker beweeglijk, heerlijk!
Verder is het vandaag een geweldige niksdoen zondag, hehe.
Gisteren en eergisteren al flink in de weer geweest met het huishouden, straks alleen een draai was ophangen en klaar.

Mn pa was laatst bij ons op visite, en mn moeder had tegen hem gezegd dat ik voorlopig maar niks meer van haar hoef te verwachten, want ik had echt iets verschrikkelijks gedaan: ik had het doosje chocola wat ik voor moederdag had gegeven niet ingepakt :') en daarmee had ik een statement gemaakt :') :') schiet mij maar dood als ik ooit zo kleinzielig als haar wordt hoor.
Tralalalaaa
  zondag 15 mei 2011 @ 14:58:14 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96838961
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mn pa was laatst bij ons op visite, en mn moeder had tegen hem gezegd dat ik voorlopig maar niks meer van haar hoef te verwachten, want ik had echt iets verschrikkelijks gedaan: ik had het doosje chocola wat ik voor moederdag had gegeven niet ingepakt :') en daarmee had ik een statement gemaakt :') :') schiet mij maar dood als ik ooit zo kleinzielig als haar wordt hoor.
WTF??? :? Of meende je vader het niet, dat hij een grapje maakte ofzo? Als dat niet zo is, dan hoop ik idd dat je niet zo als je moeder wordt.
Ik hoop wel dat ik zo als mijn moeder was, heerlijk relaxed en recht doorzee.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96839637
Nee, geen grapje helaas. Ze was al boos op me omdat ik gedag had gezegd tegen iemand die ze niet mocht en ik had na dat incident niets meer van haar gehoord.
Maar ben toch gewoon langsgegaan vorige week. Ze had eerder gezegd chocolade te willen. En verder heeft ze ons altijd opgevoed met het idee, al geef je een rolletje drop, het gaat om het idee.
Maargoed, het normale papier was op, wilde t nog wel in kerstpapier inpakken maar we gingen eerst nog naar de koopzondag in de prenatal. Daar werd ik niet helemaal goed dus t duurde wat langer. Snel naar huis gegaan, doosje chocola opgehaald want we kwamen anders te laat.
Heb er 2,5u gezeten waar t nog een soort gezellig is en ze zegt verder niks ofzo.
En dan achteraf bij mn pa zeuren dat ik een statement had willen maken door het 'nieteens' in te pakken, dat betuigde van geen respect naar haar ofzo.
Ik weet t niet hoor, ze is niet altijd zo geweest, op de een of andere manier zoekt ze steeds naar fouten die ik zou maken terwijl ik er echt niks slechts mee bedoel.
Ze twijfelt aan mijn integriteit en dat is best pijnlijk. Hoe moet dat dan gaan als straks de kleine er is? Ik vind dat gewoon niet leuk.
Ze was altijd zo trots dat ze op haar vader leek, want hij was een optimist en ging uit van t goede in de mens. Die man zou zich omdraaien in zn graf als hij wist hoe ze haar dochter de laatste jaren behandeld.

*einde egopost*
Tralalalaaa
pi_96839710
Het klinkt behoorlijk kinderachtig T_A_P...niet tegen jou praten omdat jij gedag zegt tegen iemand die ze niet mag......
Ze is toch een volwassen vrouw? bizar hoor!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:25:29 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96840426
Ah, dan was jij toch degene die al problemen met d'r moeder had. Mijn moeder zei ook altijd dat ze niets hoefde, als we maar gewoon even langskwamen en ook dat hoefde eigenlijk niet eens.
en nu komen bij mij de hormonen even los en zit met tranen in mijn ogen....
pi_96842305
Ik was juist blij dat het de laatste tijd weer goed ging, waarom zou ik dat willen verpesten? Ik begrijp het niet...
Tralalalaaa
  zondag 15 mei 2011 @ 16:12:48 #52
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96843275
TAP... wat een ráár verhaal zeg, van je moeder... jemig 8)7 . Dat ze zich dáár zo druk om maakt... ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet begrijpt!! :*

Poppedein, heel veel geluk met jullie Jelte! Genieten!! *O* *O* *O*

En :X ... ik sta in de top 10... wie... ik????? ECHT? :o
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_96843298
je kan je moeder t best dumpen, he'k ook gedaan en dat bevalt me prima :+
pi_96843649
Kon ik haar maar dumpen ;( maar ze is niet altijd zo vijandig geweest. Dit is iets van de afgelopen 3 jaar helaas. Ik wil r heel graag dumpen maar tegelijkertijd wil ik alleen maar erkenning van haar..
Tralalalaaa
  zondag 15 mei 2011 @ 17:29:13 #55
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96847474
Susie :*

[ Bericht 78% gewijzigd door __Isis__ op 15-05-2011 17:36:40 ]
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zondag 15 mei 2011 @ 17:38:21 #56
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96847772
Poppedeintje heel erg gefeliciteerd met Jelte! <3
pi_96848138
gefeliciteerd Poppedein!
  zondag 15 mei 2011 @ 17:54:07 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96848327
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef Susie het volgende:
Ah, dan was jij toch degene die al problemen met d'r moeder had. Mijn moeder zei ook altijd dat ze niets hoefde, als we maar gewoon even langskwamen en ook dat hoefde eigenlijk niet eens.
en nu komen bij mij de hormonen even los en zit met tranen in mijn ogen....
Je bent je moeder kwijt begrijp ik?

* knuffel
  zondag 15 mei 2011 @ 19:16:18 #59
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96851369
Klopt Aventura. Bedankt voor de knuffel en ook Isis. Alweer een poosje, maar soms he?
  zondag 15 mei 2011 @ 19:19:36 #60
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96851488
Ik weet 't, bij mij m'n vader... Af en toe kan het nog even heel venijnig zijn, zeker onder invloed van hormonen ;).
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96851607
*Ik breek even in*

Namens Danic even een update. Danic is thuis, maar is nog niet zo mobiel. Ze heeft nog steeds een katheter. Deze gaat er morgen uit, en hopelijk kan ze dan zelf plassen en kan hij weg blijven, dan is ze ook weer wat mobieler.
Met haar dochter gaat het goed, slaapt veel, drinkt goed en doet wat ze moet doen. Het is een plaatje. Ik spreek haar morgen weer, kan ik eventueel vragen of ik ook een foto kan/mag plaatsen.

Ze hoopt zelf op korte termijn weer even tijd te hebben om achter de computer te kruipen en wat te plaatsen, maar vooralsnog gaat haar tijd even ergens anders in zitten.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:38:32 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96852374
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef Susie het volgende:
Klopt Aventura. Bedankt voor de knuffel en ook Isis. Alweer een poosje, maar soms he?
vooral als er een nieuwe generatie aankomt...moeilijk voor jullie (ook isis). Sterkte!
pi_96852466
:* voor Susie
Dan lijken mijn trubbles echt helemaal niks... ik wou dat ze weer was zoals ze vroeger was... maar ik heb er tenminste nog eentje...

Jeetje danic nog steeds een katheter? Brrr lijkt me echt een rotgevoel!
Fijn dat t verder wel goed gaat :)
Tralalalaaa
pi_96852497
Zo, ik ben ook weer terug van een dagje kampioenschappen vieren... Zowel O+ als zijn favo clubje zijn kampioen geworden dus dat moet even gevierd worden. Alleen hou ik het nu niet zo lang meer vol, dus ik ben maar naar huis gegaan en ga hem vannacht wel een keertje halen ofzo.
Heb net al een uurtje geslapen en ik zit nu met een lekker perenijsje op de bank :) .

KD, beterschap voor je O+ !

T_A_P wat een rotreactie van je moeder... Ik zou niet weten wat je hier mee zou moeten doen... Maar denk wel aan jezelf hè!

Danic, fijn dat je thuis bent, maar die katheter is natuurlijk niet zo fijn. Hopelijk mag het er morgen uit. Ik kijk uit naar een mooie foto!

Susie en Isis, damn wat zal dat nu moeilijk voor jullie zijn, nu ze er niet bij kan zijn... Sterkte
pi_96855306
TAP wat een reactie van je moeder zeg. Je wilt erkenning maar wordt keihard afgewezen. Dat moet echt frustrerend voor je zijn
Susie en Isis een ouder missen als jezelf ouder wordt lijkt mij heel moeilijk veel sterkte ermee
  zondag 15 mei 2011 @ 20:37:58 #66
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96855341
Klinkt misschien gek TAP, maar heeft ze niet een of andere ziekte ofzo? Zoals ik al zei, klinkt gek, maar er is toch iets waarvan je een "raar" gaat doen? Geen idee hoor, ben echt geen dokter of psych of dergelijks, maar als ze vroeger echt anders was?

Brrrr, Danic, een katheter! Dat lijkt me echt niet fijn nee. Ik ben ook nieuwsgierig naar het prinsesje!
pi_96856322
Zonder even echt bijgelezen te zijn en met een dikke :* voor al jullie lieve reacties en felicitaties presenteer ik u hierbij de nieuwe man in mijn leven...onze Jelte O+

Ik ben tot ruim een half uur nadat hij op mijn buik lag in opperste verbazing gebleven dat er toch écht weer een kindje uit mij gekomen was..met zn 4en nu, zo'n rijkdom O+ Het manneke heeft enorm veel zuigbehoefte en doet t dan ook al enorm goed aan de borst, het is heerlijk om hem in zn co-sleeper naast me te hebben 's nachts, wat een gemak! En t allermeest geniet ik van Lena's reactie op hem, er zullen vast ook nog genoeg momenten anders zijn, maar ze is zo trots op en lief voor hem. Ik geniet op dit moment echt volop en voel me zo goed dat ik me haast niet kan voorstellen dat ik gister bevallen ben

Succes voor jullie allemaal, ik blijf jullie allemaal volgen! Er zit écht een kindje in, en t is t zó waard allemaal O+ Die allereerste momenten samen, die kick van een kind op de wereld zetten.. ik zou ervan kunnen leven! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 15-05-2011 21:21:30 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96856501
Oh Jelte, wat ben je een mooie!!! O+ *rammelderammel... *zoekt tieraps en ductape
Poppedein, wat heerlijk dat je zo geniet! En wat lief zoals Lena op haar broertje reageert, heerlijk!!! Blijf lekker genieten...
pi_96856505
Och Poppedein, kijk nou! Wat een prachtig manneke O+ O+ O+ O+ En wat klink je heerlijk gelukkig!
pi_96856542
Och Poppedein wat een mooi ventje zeg!!! O+ O+ Smelt smelt!! En wat fijn dat jullie zo genieten!
pi_96856560
Dat snoetje op die tweede foto :D O+.
  zondag 15 mei 2011 @ 20:58:03 #72
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96856592
ooh poppedein, wat een prachtig ventje heb je! O+ O+ gefeliciteerd! *O* heel veel geluk met z'n viertjes! :*
in de haak.
pi_96856628
Haha, Poppedein, je leeft er ook van! :) :P

Gefeliciteerd met je prachtige ventje! Hij is zo mooi! En wat weet je het weer mooi op te schrijven, ik krijg er kippenvel van. O+
pi_96856706
Poppedein je manneke is prachtig!! en je beschrijft het zo mooi O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:00:07 #75
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96856737
oooo wauwwwww Deintje; wat fijn om te lezen dat het zo ontzettend fijn verlopen is; en het zo lekker gaat :)
En zie Lena naar dr verse broertje kijken..... zo vertederend... O+
Heeeeerlijk!
Geniet er lekker van meid! samen met je gezinnetje.. heerlijk cocoonen en je nieuwste aanwinst bewonderen...

wat issie mooooooooooi O+

en na het lezen van jouw ervaring; wil ik ook zooo graag een knusse thuisbevalling, en de nacht erna lekker in mijn eigen bed slapen, met mijn verse beebje ernaast... O+ O+ O+
*fingers crossed*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96856794
Poppedein, ik heb pas net gelezen dat hij er is. Wat een geweldig manneke! Gefeliciteerd! En de liefde spat alweer van het scherm. Wat een rijkdom zo'n gezinnetje.

kus!
pi_96856815
Poppedein, wat een prachtig mannetje en wat prachtig geschreven. Eén en al geluk! O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_96856932
Wat een overheerlijk mannetje heb je op de wereld gezet. En wat fijn dat Lena zo positief reageert. Nogmaals van harte
pi_96857015
Poppedein wat istie mooi!! O+
*ducttape zoekt voor eierstokken*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:04:23 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96857060
Nou Poppedein, dat hele stukje had je niet hoeven tikken. De foto's hebben me alleen al overtuigd O+ ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')