hehehe jij had gewoon geen trek in die aardappels en wel in t toetjequote:Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
of c) zwaar in ontkenning
'Nee hoor schat, niks aan de hand..ga jij de aardappels maar schillen voor straks' 10 minuten later was Bep er
WTF???quote:Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mn pa was laatst bij ons op visite, en mn moeder had tegen hem gezegd dat ik voorlopig maar niks meer van haar hoef te verwachten, want ik had echt iets verschrikkelijks gedaan: ik had het doosje chocola wat ik voor moederdag had gegeven niet ingepakten daarmee had ik een statement gemaakt
![]()
schiet mij maar dood als ik ooit zo kleinzielig als haar wordt hoor.
Je bent je moeder kwijt begrijp ik?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef Susie het volgende:
Ah, dan was jij toch degene die al problemen met d'r moeder had. Mijn moeder zei ook altijd dat ze niets hoefde, als we maar gewoon even langskwamen en ook dat hoefde eigenlijk niet eens.
en nu komen bij mij de hormonen even los en zit met tranen in mijn ogen....
vooral als er een nieuwe generatie aankomt...moeilijk voor jullie (ook isis). Sterkte!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef Susie het volgende:
Klopt Aventura. Bedankt voor de knuffel en ook Isis. Alweer een poosje, maar soms he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |