eigenlijk zou nl eens stoer moeten zijn en laten zien hoe bagger t is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is allang niet meer wat het ooit was. Zoveel troep en show, dat hoefde vroeger niet.
quote:
Ik dacht dat we vorig jaar al met die bagger van Vader Abraham kwamen opdraven? Ben de naam van dat meisje alweer vergeten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk zou nl eens stoer moeten zijn en laten zien hoe bagger t is.
dries roelvink sturen en dan in landen als luxemburg, san marino, estland, letland, israel, en dat soort kleine landen, aantal mensen plaatsen met 1 doel: zoveel mogelijk stemmen uitbrengen.
sieneke. yeah maar dat was kwaliteit hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vorig jaar al met die bagger van Vader Abraham kwamen opdraven? Ben de naam van dat meisje alweer vergeten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef remlof het volgende:
Teach In
Ik zal 'm nog even uploaden naae Teun voor je Heksie
Ik doe mijn best het me niet te herinneren, want het was zo'n ding dat in je hoofd ging zitten.quote:
heerlijk nr toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe mijn best het me niet te herinneren, want het was zo'n ding dat in je hoofd ging zitten.
Oh oh...
Shalalali shalalala
Hoe moet ik nu nog slapen
Ja, dat kun je wel vergeten, kpn kabel doorgeknipt hèquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef remlof het volgende:
Teach In
Ik zal 'm nog even uploaden naar Teun voor je Heksie
Het merendeel van de liedjes hangen van clichés aan elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
dit is wel lekker nummertje alleen het lijkt ergens op Serbia
trusten vast disanaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Godzijdank?
Welterusten allemaal, ik zet de radio nog wel even aan
ja hoor veel regeltjes die ze weer ergens anders van hebben gejatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het merendeel van de liedjes hangen van clichés aan elkaar.
slaap lekker straksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Godzijdank?
Welterusten allemaal, ik zet de radio nog wel even aan
Ja, wees maar blij. Het Britse commentaar was geweldig bij De Toppers.quote:
Trustenquote:Welterusten allemaal, ik zet de radio nog wel even aan
dat is dus kut met peren teunquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel vergeten, kpn kabel doorgeknipt hè
En natuurlijk het vaste ip-adres in die NAS zitten en nu maar zoeken naar een factory reset voor die NAS![]()
Altijd wat, zelden wat goeds......![]()
Al doet de telefoon weer, da's ook wat waard
Als die hoog scoren dan kunnen wij volgend jaar beter Within Temptation sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
dit vind ik wel goed nummer goede stem heeft die griet maar niet voor een songfestival
die doen dat echt nooitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die hoog scoren dan kunnen wij volgend jaar beter Within Temptation sturen.
Ik merkte al straks dat ik er niet bij konquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel vergeten, kpn kabel doorgeknipt hè
En natuurlijk het vaste ip-adres in die NAS zitten en nu maar zoeken naar een factory reset voor die NAS![]()
Altijd wat, zelden wat goeds......![]()
Al doet de telefoon weer, da's ook wat waard
die willen niet wel een nummertje schrijven maar niet zingenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die hoog scoren dan kunnen wij volgend jaar beter Within Temptation sturen.
DingeDongquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik merkte al straks dat ik er niet bij kon
Maar dan neem ik 'm wel mee op een usb-stickie, want wil wel met Heksie dansen natuurlijk
denemarken, servie, azerbaidjan, estland en zwitserlandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
1 Oosterijk
2 Serbia
3 Hongerije
4 Griekenland voor FANN![]()
5 Frankrijk
6 Georgia
7 Litouwe
we wachten af, ondertussen luisteren we maar ff naar dezequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
denemarken, servie, azerbaidjan, estland en zwitserland
gok ik
op basis vande samenvatting net
Die is het nu op z'n grieks aan het doen denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb vanavond wel mijn Songfestival Maatje gemist FANN
Veel pleizerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is het nu op z'n grieks aan het doen denk ik
Ik ga naar de kroeg, moet ook gebeuren
have funquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is het nu op z'n grieks aan het doen denk ik
Ik ga naar de kroeg, moet ook gebeuren
Zit Fann niet ergens in een ESF topic?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
weet ik niet kan niet alles bijhouden, maar moet altijd aan FANN denken want zij was de 1e hier op FOK waar ik toen samen een heel topic heb lopen vervuilen wij keken echt met zijn 2e er naarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Fann niet ergens in een ESF topic?
hahahhaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Het commentaar van Graham Norton op de BBC is wel weer goed, daar had ik beter wat eerder naartoe kunnen schakelen.
Ziet-ie een man in het publiek met een spandoek waarop staat Ik hou van al mijn 5 kinderen. Zegt-ie: "Ja, wat moet-ie anders zeggen? Ik hou van 4 van mijn 5 kinderen?"
Een Frizzle Sizzle.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Toverheks het volgende:
echt he geen 3 je`s de punten die nederland weg gaf
ja en het klinkt nog valser dan de 1e keer wat een flutgedoe allemaalquote:Op zondag 15 mei 2011 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was ook al afgedwaald. Azerbeidzjan heeft gewonnen dus?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
[LIVE] Finale! #48
alleen de finale gezien![]()
Om het goed te maken![]()
filmpie... enzo...
Wie??quote:Op zondag 15 mei 2011 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was ook al afgedwaald. Azerbeidzjan heeft gewonnen dus?
Ja, tweeënhalf uur met een goeie vriend lopen bomen over van alles en nog wat en het universele bewustzijn ten koste van ¤30.quote:
Oh, fuck, is het al zo laatquote:Op zondag 15 mei 2011 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, tweeënhalf uur met een goeie vriend lopen bomen over van alles en nog wat en het universele bewustzijn ten koste van ¤30.
En bovendien ging de kroeg om 2 uur dicht
Ik had ze mee moeten nemen van de C1000, vergetenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb ze, maar ja, daar heb jij niks aan
En wat ik ook heb zijn blikjes tonijn, even in de pan, uitje erbij en dan op broodquote:Op zondag 15 mei 2011 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had ze mee moeten nemen van de C1000, vergeten
Visquote:Op zondag 15 mei 2011 02:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En wat ik ook heb zijn blikjes tonijn, even in de pan, uitje erbij en dan op brood
Geen moment, ik ben vanmorgen om 10 uur opgestaan en ik kwam er vanavond om half 11 achter dat ik nog niet gegeten had. En nu nog steeds bezig met dat vervelende port forwarding.quote:
Nas weer bereikbaar, maar alleen intern. Morgen hopelijk weer vanaf de buitenkantquote:Op zondag 15 mei 2011 02:48 schreef remlof het volgende:
Ik verveel me nooit. Zoveel mogelijkheden, ook nu. FOK!ken, film kijken, uitzendinggemist, CivRev op de Xbox, masturberen, slapen, noem maar op.
20 uur? Dat is ronduit belachelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 02:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel traag, want bot stekker eruit getrokken, is nu de drives aan het rebuilen, duurt 20 uur
Dat is nog steeds ronduit belachelijk, wat vind jij Mera?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
bijna 8 uur zeg ie nu, hij loopt dus in
Ja, maar is Meer gebleven, die weet vast wel wat van port forwardingquote:Op zondag 15 mei 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nog steeds ronduit belachelijk, wat vind jij Mera?
Ik ben het er ook niet mee eens, al heb ik geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nog steeds ronduit belachelijk, wat vind jij Mera?
Grazie.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens, al heb ik geen flauw idee waar het over gaat.
Of eigenlijk wel, maar het interesseert me momenteel niet zo veel geloof ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens, al heb ik geen flauw idee waar het over gaat.
Ik ga Tante Leen effe downloadenquote:Op zondag 15 mei 2011 03:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof, je kunt er weer op, probeer eens hoe snel downloaden gaat s.v.p.?
Nou dat hoort 'ie ook vast niet vaakquote:
Jij wel?quote:Op zondag 15 mei 2011 03:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou dat hoort 'ie ook vast niet vaak
quote:Op zondag 15 mei 2011 03:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou dat hoort 'ie ook vast niet vaak
Ja, als 'ie klaar is met schijten ofzoquote:
Je kunt links onderin, als je in een map zit, ook kiezen voor de hele map afspelen. Is wel grappig, krijg je een klein venster te zien, kun je die browser weer afsluitenquote:Op zondag 15 mei 2011 03:07 schreef remlof het volgende:
Tante Lien is binnen, ging best rap.
*afspeelt
quote:Op zondag 15 mei 2011 03:11 schreef remlof het volgende:
Enemy at the gates downloading, 2 hours left.
Ow, download is afgebroken na 9.1Mb
Dat zal ik nu tijdens die download maar niet proberen.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt links onderin, als je in een map zit, ook kiezen voor de hele map afspelen. Is wel grappig, krijg je een klein venster te zien, kun je die browser weer afsluiten
Maar wat is de snelheid die je hebt bij het downloaden?quote:Op zondag 15 mei 2011 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik nu tijdens die download maar niet proberen.
Ow, nu is ie afgebroken na 16.8Mb
Dat kan ik niet zien met Chromequote:Op zondag 15 mei 2011 03:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar wat is de snelheid die je hebt bij het downloaden?
Jammer. Volgens mij gaat het wel sneller dan het was. Ik moet nog even kijken waarom hij iedere keer afbreekt. Dat is waardeloos.quote:
Da's rustige muziek, wel lekker (voor na 2 uur)quote:
Ik wil alleen maar met Heksie dansenquote:Op zondag 15 mei 2011 03:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, die is vast wat van plan (na 2 uur)
Ik trek gewoon m'n kisten aan onder m'n korte broekquote:Op zondag 15 mei 2011 03:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier hun enkels breken in dat knollenveld
TV wireless aangesloten op de router, gaat perfect, ik heb die media streamer niet eens meer nodig, films van die Nas spelen zonder horten en stoten af.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik trek gewoon m'n kisten aan onder m'n korte broek
Ja triest gewoon maar goed vond ze wel beter als sieneke met haar shalalalie toen was het beschamend . Alleen moet je van de 3 js houden .quote:Op zondag 15 mei 2011 10:00 schreef Copycat het volgende:
Die Drie Josti's zijn gewoon op de allerlaatste plek geëindigd tijdens het ESF.
Hij heeft al eerder een affaire gehad, zou me niet verbazen als het verhaal waar is.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:17 schreef hondjes het volgende:
http://online.wsj.com/art(...)324400801330790.html
http://www.telegraaf.nl/b(...)man_IMF__.html?p=1,1
Chef van IMF opgepakt in vliegtuig wegens aanranding.
Was dit een set up, dit ga ik eens volgen.![]()
De man was op weg naar Merkel i.v.m. Griekenland.
En is in de run voor de Franse verkiezingen.
Dat is volgens mij de vaste plek voor Nederland de laatste jaren.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:00 schreef Copycat het volgende:
Die Drie Josti's zijn gewoon op de allerlaatste plek geëindigd tijdens het ESF.
Samen? Da's dan toch nog een beetje gezellig.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:21 schreef Copycat het volgende:
Tot een jaar of vijf terug maakten we met een vriendenclub een ware happening van het WSF-avondje. Met scorekaarten, gouden gordijn en de hele kiet vol lol.
Nu halen we onze schouders en een beetje onze neus op.
Daarom.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:38 schreef Gert het volgende:
Ja oké.. mij interesseert het geen hol of Nederland meedoet. Als dat belangrijk is dan heb je al járen niets meer te zoeken bij het ESF.
Hier nog niet. De finale had 53 topics op FOK!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom.
We hebben het nog een paar jaar geprobeerd, maar zelfs de fanatiekste ESF-fans onder ons kon het niet meer bekoren. De lol is er vanaf.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) Azerbeijan, 2) Denemarken, 3) Spanje
morguh pietje puk vandaag de grote dag he voor ajaxquote:
Die link is voor kijken via internet toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.eredivisielive.nl/kijkcodeshop/
Ik dacht even dat die link in de war was, en dat het een kijkshopcode moest zijn...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.eredivisielive.nl/kijkcodeshop/
En boos werd toen de leverancier vertelde dat ze dat nu net niet in het assortiment haddenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die link in de war was, en dat het een kijkshopcode moest zijn...
Een beetje zoals ik vorige week om een beker ontdrinkbijt vroeg![]()
Jep, wakker gebeld, goed was het derhalve niet helemaal, maar nog één mok pleur en ik zie het licht vast weerquote:
Nee, het was gelukkig thuis en N. is inmiddels wel gewend aan uitspraken als "waarom zou hij dat op z'n achterrug hebben staan" en "zullen we straks de eendjes even water gaan geven"...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En boos werd toen de leverancier vertelde dat ze dat nu net niet in het assortiment hadden
Wat zei N, draai de kraan maar open, ik pak even een emmer?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het was gelukkig thuis en N. is inmiddels wel gewend aan uitspraken als "waarom zou hij dat op z'n achterrug hebben staan" en "zullen we straks de eendjes even water gaan geven"...
We hebben geen vrienden meer in Europa, hoezeer we ook ons best doen en hoeveel miljard we ook richting Europa smijtenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:29 schreef remlof het volgende:
Dit vind ik dan wel weer leuk: 3JS allerlaatste in halve finale Songfestival
Geen enkel land scoorde tijdens het Eurovisie Songfestival 2011 minder punten.
Nee, we sturen gewoon enorme kutliedjes inquote:Op zondag 15 mei 2011 12:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We hebben geen vrienden meer in Europa, hoezeer we ook ons best doen en hoeveel miljard we ook richting Europa smijten
Jij denkt dat het ESF over kwaliteit gaatquote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we sturen gewoon enorme kutliedjes in
Nee, maar het helpt wel als je met een echt leuk liedje komt ipv Volendamse inteeltbaggerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij denkt dat het ESF over kwaliteit gaat
Doe niet zo raar, een emmer water tillen is toch veel zwaarder dan een zakje oud brood?!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zei N, draai de kraan maar open, ik pak even een emmer?
Moeten er wel leuke liedjes gezongen worden door mensen die ook willen gaan, en het ESF op je CV is al heel lang geen aanbeveling meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het helpt wel als je met een echt leuk liedje komt ipv Volendamse inteeltbagger
Maar wat denk je hiervan dan?? Wil Gerard Joling weer gaan!!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:29 schreef remlof het volgende:
Dit vind ik dan wel weer leuk: 3JS allerlaatste in halve finale Songfestival
Geen enkel land scoorde tijdens het Eurovisie Songfestival 2011 minder punten.
Nee, integendeel zelfs, vooral als je als aller-allerlaatste eindigtquote:Op zondag 15 mei 2011 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten er wel leuke liedjes gezongen worden door mensen die ook willen gaan, en het ESF op je CV is al heel lang geen aanbeveling meer.
Alles van waarde is weerloosquote:Op zondag 15 mei 2011 12:47 schreef remlof het volgende:
Dit was tenminste nog kwaliteit:
Heddy Lester met De Mallemolen van het leven
Ik geloof dat ik ¤ 20,- heb gegeven, weet niet wat zo'n kratje exact kostquote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
So true.
Maar wat kostte je nou een kratje Jupiler?
Nee joh, 12 à 13 euro. Maar welke move bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ¤ 20,- heb gegeven, weet niet wat zo'n kratje exact kost
Had een weddenschap met Ian dat Sieneke in de top 5 zou komenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, 12 à 13 euro. Maar welke move bedoelde ik eigenlijk.
Ah zoquote:Op zondag 15 mei 2011 13:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
En werd vervolgens door de hele SC en alles wat er omheen hangt compleet weggehoond
Dat is gewoon iets dat al sinds de vorige verkiezingen in het PvdA-programma staatquote:Op zondag 15 mei 2011 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je dit al gelezen?
Wat is nu z'n drive bij het doen van deze uitspraken, 't komt mij wat populistisch over en helemaal niet des Cohen's
Ik zou er niet weer een kratje op zetten...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat Ajax compleet over Twente heen gaat walsen
Beter van niet. Maar ik denk dat Ajax tot op het bot gemotiveerd is na de nederlaag van vorige week. En ze spelen thuis.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er niet weer een kratje op zetten...
6 euro?!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alleen geklets hoop ik? Heb net zes euro uitgegeven om hem op mijn notebook te kijken
Ziggo had ook een aanbieding om voor eenmalig 4,95 (geloof ik) te kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alleen geklets hoop ik? Heb net zes euro uitgegeven om hem op mijn notebook te kijken
Daarom, 't is ook niet live.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ziggo had ook een aanbieding om voor eenmalig 4,95 (geloof ik) te kijken.
Lijkt me sterk dat de wedstrijd dan ook op NL1 te zien is?
Ja met een kekke brilquote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is mij al een paar keer opgevallen dat die knul zich leuk kleedt.
Dat vind ik te prijzig, zeventien euro per maand. Zo vaak kijk ik ook weer niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder heeft een abonnement op de eredivisie.
Mijn moeder kan anders geen voetbal zien hè!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vind ik te prijzig, zeventien euro per maand. Zo vaak kijk ik ook weer niet.
Lijkt mij in ieder geval verre van logisch. Ik zou dus zeggen nee, maar kijk in de programmagids en je weet het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het ging om de vraag of het live was of niet volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Studio sport is toch pas om een uur of 6?Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Of ik vraag het hier.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lijkt mij in ieder geval verre van logisch. Ik zou dus zeggen nee, maar kijk in de programmagids en je weet het?
Overbelast?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, begint de wedstrijd, klapt die site eruit, beeld weg (en zes euro)
Dat denk ik? Maar wel raar dat het nu opeens is op het moment dat ze beginnen. Je zou toch denken dat mensen al eerder die stream starten?quote:
Jep, maar dat is waardeloos beeld. Hier doet ie het weer, met IEquote:Op zondag 15 mei 2011 14:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
In dat topic dat remlof postte staan ook wat links met streams.
Ik denk ook wel dat het verhaal klopt, maar normaal stoppen ze ziets in de doofpot.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder een affaire gehad, zou me niet verbazen als het verhaal waar is.
Ik heb het idee dat er dit keer door de autoriteiten gereageerd is zonder eerst het orgaan te raadplegen dat de doofpotzaken behandelt.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het verhaal klopt, maar normaal stoppen ze ziets in de doofpot.
Is het al een relletje in Frankrijk, Spuitje
quote:Sites plat door Ajax-Twente
AMSTERDAM - Websites die de voetbalwedstrijd Ajax- FC Twente aanbieden hebben grote moeite met de enorme drukte. De website ziggo.nl ligt plat waardoor duizenden fans het beslissingsduel niet kunnen bekijken.
Ook klanten van eredivisie live hebben klachten dat hun kijkcode niet werkt.
Voor zes euro kunnen supporters de wedstrijd op internet bekijken. Meerdere mensen hebben verklaard een kijkcode aangeschaft te hebben, maar toch geen toegang tot de wedstrijd te krijgen. Het online 'stadion' zit ondertussen vol.
Een woordvoerder van Ziggo zegt dat de site eruit ligt door de grote drukte. De aanbieder hoopt dat de problemen snel verholpen zijn.
De pingpong-wedstrijd op ned 1?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
En het was zo'n mooie wedstrijd tot nu toe
Ik vergeet van allesquote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vergeet de echte winnaars uit de topklasse niet!
Niet politie te paard? Ik zit ondertussen AT5 te kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef remlof het volgende:
ME op het Koningsplein: http://www.terena.org/webcam/
Klote Fok, ik krijg rare buffer foutmeldingen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat volwassen mensen gaan janken om een verloren voetbalwedstrijd, onbegrijpelijk
ME te paardquote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet politie te paard? Ik zit ondertussen AT5 te kijken
Zekerquote:
IJsselmeervogels wil niet promoveren?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.nu.nl/sport/25(...)-jupiler-league.html
Daar zijn we weer!
Nee, want die hebben het kapitaal et cetera er niet voor.quote:
Thanx, ja het kwam niet echt aanwaaien. Maar vandaag, geweldigquote:
Nog niets van gemerkt. Maar ook nog geeb frans nieuws gezien vandaag en nu moet er natuurlijk sport gekeken worden door manlief.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het verhaal klopt, maar normaal stoppen ze ziets in de doofpot.
Is het al een relletje in Frankrijk, Spuitje
ja die AApjes....al weet ik niet of die dr nog staat maar kan het me nog wel herinnerenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:18 schreef Coos het volgende:
In de VPRO gids van deze week staat een leuk artikel over de zoektocht naar de oorsprong van de Bimbobox. (HollandDoc radio vanavond 21.04 - 22.00 uur)
[ afbeelding ]
Als kind was dat prachtig en ook later gooide ik knetterstoned kwartjes in dat ding omdat het een soort van hypnotiseerde.![]()
Bij de V&D in Nijmegen schijnt er nog een te staan maar verder zijn ze bijna allemaal verdwenen.
Na 8x vragen, een bierdouche en wat propjes naar 't hoofd kiezen ze eieren voor hun geldquote:
Die steiger zal wel even blijven staan, maar die gasten zaten bovenop op glad zeildoekquote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na 8x vragen, een bierdouche en wat propjes naar 't hoofd kiezen ze eieren voor hun geld![]()
zal wel denk ik. politie gaat er een snelle huldiging van maken,quote:
Een uur zonder lucht valt niet echt meequote:Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
zal wel denk ik. politie gaat er een snelle huldiging van maken,
uurtje en daarna iedereen weer weg
hehe nee dat is dan ff te lang idd.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een uur zonder lucht valt niet echt mee
Ja duuhquote:Op zondag 15 mei 2011 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eberhard voelt zich zeer ongemakkelijk volgens mij
10 kampioenschappen per ster, vanaf 2004 stonden ze op 29.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen heeft het over die derde ster, maar mij is het compleet ontgaan. Waar staat die voor?
Mooi rond getal, hiermee is het dan ook wel klaarquote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 kampioenschappen per ster, vanaf 2004 stonden ze op 29.
Jij zegt het, ik dacht hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |