eigenlijk zou nl eens stoer moeten zijn en laten zien hoe bagger t is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is allang niet meer wat het ooit was. Zoveel troep en show, dat hoefde vroeger niet.
quote:
Ik dacht dat we vorig jaar al met die bagger van Vader Abraham kwamen opdraven? Ben de naam van dat meisje alweer vergeten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk zou nl eens stoer moeten zijn en laten zien hoe bagger t is.
dries roelvink sturen en dan in landen als luxemburg, san marino, estland, letland, israel, en dat soort kleine landen, aantal mensen plaatsen met 1 doel: zoveel mogelijk stemmen uitbrengen.
sieneke. yeah maar dat was kwaliteit hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vorig jaar al met die bagger van Vader Abraham kwamen opdraven? Ben de naam van dat meisje alweer vergeten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef remlof het volgende:
Teach In
Ik zal 'm nog even uploaden naae Teun voor je Heksie
Ik doe mijn best het me niet te herinneren, want het was zo'n ding dat in je hoofd ging zitten.quote:
heerlijk nr toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe mijn best het me niet te herinneren, want het was zo'n ding dat in je hoofd ging zitten.
Oh oh...
Shalalali shalalala
Hoe moet ik nu nog slapen
Ja, dat kun je wel vergeten, kpn kabel doorgeknipt hèquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef remlof het volgende:
Teach In
Ik zal 'm nog even uploaden naar Teun voor je Heksie
Het merendeel van de liedjes hangen van clichés aan elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
dit is wel lekker nummertje alleen het lijkt ergens op Serbia
trusten vast disanaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Godzijdank?
Welterusten allemaal, ik zet de radio nog wel even aan
ja hoor veel regeltjes die ze weer ergens anders van hebben gejatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het merendeel van de liedjes hangen van clichés aan elkaar.
slaap lekker straksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Godzijdank?
Welterusten allemaal, ik zet de radio nog wel even aan
Ja, wees maar blij. Het Britse commentaar was geweldig bij De Toppers.quote:
Trustenquote:Welterusten allemaal, ik zet de radio nog wel even aan
dat is dus kut met peren teunquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel vergeten, kpn kabel doorgeknipt hè
En natuurlijk het vaste ip-adres in die NAS zitten en nu maar zoeken naar een factory reset voor die NAS![]()
Altijd wat, zelden wat goeds......![]()
Al doet de telefoon weer, da's ook wat waard
Als die hoog scoren dan kunnen wij volgend jaar beter Within Temptation sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
dit vind ik wel goed nummer goede stem heeft die griet maar niet voor een songfestival
die doen dat echt nooitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die hoog scoren dan kunnen wij volgend jaar beter Within Temptation sturen.
Ik merkte al straks dat ik er niet bij konquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel vergeten, kpn kabel doorgeknipt hè
En natuurlijk het vaste ip-adres in die NAS zitten en nu maar zoeken naar een factory reset voor die NAS![]()
Altijd wat, zelden wat goeds......![]()
Al doet de telefoon weer, da's ook wat waard
die willen niet wel een nummertje schrijven maar niet zingenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die hoog scoren dan kunnen wij volgend jaar beter Within Temptation sturen.
DingeDongquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik merkte al straks dat ik er niet bij kon
Maar dan neem ik 'm wel mee op een usb-stickie, want wil wel met Heksie dansen natuurlijk
denemarken, servie, azerbaidjan, estland en zwitserlandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
1 Oosterijk
2 Serbia
3 Hongerije
4 Griekenland voor FANN![]()
5 Frankrijk
6 Georgia
7 Litouwe
we wachten af, ondertussen luisteren we maar ff naar dezequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
denemarken, servie, azerbaidjan, estland en zwitserland
gok ik
op basis vande samenvatting net
Die is het nu op z'n grieks aan het doen denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb vanavond wel mijn Songfestival Maatje gemist FANN
Veel pleizerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is het nu op z'n grieks aan het doen denk ik
Ik ga naar de kroeg, moet ook gebeuren
have funquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is het nu op z'n grieks aan het doen denk ik
Ik ga naar de kroeg, moet ook gebeuren
Zit Fann niet ergens in een ESF topic?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb vanavond wel mijn Songfestival Maatje gemist FANN
weet ik niet kan niet alles bijhouden, maar moet altijd aan FANN denken want zij was de 1e hier op FOK waar ik toen samen een heel topic heb lopen vervuilen wij keken echt met zijn 2e er naarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Fann niet ergens in een ESF topic?
hahahhaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Het commentaar van Graham Norton op de BBC is wel weer goed, daar had ik beter wat eerder naartoe kunnen schakelen.
Ziet-ie een man in het publiek met een spandoek waarop staat Ik hou van al mijn 5 kinderen. Zegt-ie: "Ja, wat moet-ie anders zeggen? Ik hou van 4 van mijn 5 kinderen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |