welke rel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggenmaar die rel is toch alweer ten einde?
Sola, gefeliciteerd!
Wat schattigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ohohohohoh, ik kwam vandaag thuis en toen kwam leyla naar me toe gekropen en voor m'n voeten de armen wijd. Zo lief!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ohohohohoh, ik kwam vandaag thuis en toen kwam leyla naar me toe gekropen en voor m'n voeten de armen wijd. Zo lief!!!
[OUD] Update topicquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef pessie het volgende:
Danic bevallen? Stond nog niet in het update topic?
Naar dat et nog niet goed genoeg gaat om naar huis te mogen.voor Danic
Ziet er raar uit he? 5e of 6e ziekte...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo hier net terug van de ha
Mijn zoon heeft een kinderziekte
Gisteravond zag k wel wat uitslag/vlekjes. Vanochtend niks gezien en nu zijn dr veel meer vlekjes. Klopte ook wel met eerst de hoge koorts en dan dus vlekken.
In de gaten houden of de koorts niet terugkomt. Komt dat terug of gaan zn longen raar doen terugkomen. Hij is ook verkouden namelijk. Ben k weer gerustgesteld.
Hopelijk vannacht geen krijsend kind.
K zie de vlekjes nu ook op zn hoofd komen.
Verder wel alles gelezen, maar niks onthouden
Klopt dus wel. Koorts over sinds gisteren na 3,5 dag koorts.quote:De ziekteverschijnselen bestaan uit een vrij plots optredende, enige (meestal 3 tot 5) dagen durende hoge koorts, (39 tot 40,5 °C), meestal zonder duidelijke lokaliserende symptomen zoals: zweetvoeten, oorpijn of een zere keel. De koorts zakt dan vrij abrupt waarna het kind een uitslag ontwikkelt. Soms gaat de uitslag gepaard met keelontsteking, oorontsteking en/of vergroting van de lymfeklieren in hals en nek. Het kind hoeft geen erg zieke indruk te maken en een koortswerend middel zoals paracetamol is meestal reeds voldoende. De ziekte gaat binnen enkele dagen vanzelf over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H&M! en mijn allerfavorietste muts omdat ie zo stoer isquote:
Haha, nu ga ik er even op googelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef -sabine- het volgende:
Edit
Lees ik net ff terug en zie ik dat open of gesloten knuistjes nix zegt over ontspannen zijn en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van ons in het pakje dat ik gekregen heb van de f&f sc![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat enkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van ons in het pakje dat ik gekregen heb van de f&f sc
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Check ik heb het ook en ik kreeg van Pvoess de tip om er calendula zalf op te smeren. Bij mij helpt het goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef Fannetje het volgende:
Wat een lief pakje zeg! En je meisje ziet er al een stuk groter uit dan op de vorige foto die ik zag.
Niet zozeer babygerelateerd, maar toch even een vraagje... Ik heb behoorlijke striae ovegehouden aan mijn zwangerschap en sinds een maand of twee jeukt die nogal... en eigenlijk wordt het alleen maar erger... heeft iemand van jullie dat ook? En ideeën wat ik er aan kan doen? Ben al aan het smeren met zalf, maar dat helpt niet erg veel.
Lastig he? Vooral als je cyclus nog niet op gang is...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:41 schreef Noa24 het volgende:
Ooh men ik weet niet wat er aan de hand is, maar mijn eierstokken rammelen zo!![]()
Daar moet je toch mee oppassen, vrienden van ons zijn nu ook net in blijde verwachting... Nu wil ik dus helemáálquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Noa24 het volgende:
Ja en het komt ook nog totaal niet uit. Eerst de studie afmaken en nog even van dit dametje genieten, maar ik zou alweer zo graag willen! Het lijkt me heerlijk om nog een kind of misschien zelfs wel 2 erbij te hebben, oh myHet zullen de hormonen wel zijn haha.
Ticootje: Hopelijk helpt de slaapzak! Lijkt me wel eigenlijk...maar die van mij kruipt nog niet dus ik kan er nog niet zoveel van zeggen.
Fannetje: Leukerd van een Anne! Ik vergelijk ze altijd een beetje qua ontwikkeling omdat ze maar een dag schelen.
Flugeltje: Ja ik vind het soms wel lastig. Ik spoor zelfs mijn vriendinnen aan om eens zwanger te raken gehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Barbabientje je niet te schuldig voelen hoor![]()
Ik wil deze twee nog even delen.Volgens mij hebben wij dezelfde bank...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh een boekenwurm...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Hier eenzelfde nachtquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:47 schreef Vanyel het volgende:
Pff, onze doorslaper heeft nog steeds honger. 23.30, 3.30, 4.30, 6.30, 7.15. Gelukkig heb ik vandaag vrij dus kan ze echt lekker gaan pompen.
Dat doorslapen is dus alweer een week voorbij
Naais!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |