STeetjequote:
Nee, niet bij mij voor de deur. Maar om bij mij voor de deur te komen, kan een lange zit worden als het tegenzit. Er rijden ook geen treinen tussen Haarlem en Amsterdam morgen (lekker snugger van NS/Prorailquote:
Dus jij vond hem tof zo te lezen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Liefjes![]()
Rio is met heul veel kleurtjes![]()
Ja. Voor 2 personen (alleen m'n ouders) of voor 3 is ook nog wel een verschil.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar en dat moet dus ook op?
Trustequote:
Trusten Droompjequote:
Ja, want kleurtjes, liefde en sambaquote:
Trusten Dromerquote:
Aha op die fiets, gaat het hier toch een stuk makkelijker als mijn ma het maar weet voor dat ze gaat kokenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Voor 2 personen (alleen m'n ouders) of voor 3 is ook nog wel een verschil.
Nu is er teveel groente en teveel vlees gehaald (en kan niet meer ingevroren worden ofzo).
Deze dus:quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
Wok, hebben jullie morgen nog schoonmaakhulp nodig? Of wordt het te druk?
Klinkt wel heel tofquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want kleurtjes, liefde en samba
Eigenlijk heb ik enorm zin in urenlange seks, dat is niet handig he?quote:
O, ik kom eraan dan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik enorm zin in urenlange seks, dat is niet handig he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |