ja, ik welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen naar HHW...
Heb je nog iets gehoord uit die hoek?
WOKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Vanwaar die code?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
WOK
[ [url=Ik typ steeds in hoofdletters :')]afbeelding[/url] ]
Nee, ik bedoel deze:quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze slim zijn, laten ze het lekker in de trailer staan... morgen gaat uitladen sneller.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
WOKYUKISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK HEB JE KNUFFEL GEHAD VAN LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
YUKI
IK HEB JE KNUFFEL GEHAD VAN LLWAT GOED!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR IK WIL M EIGENLIJK WEL GEWOON ZELF GEVENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ik heb de bankenb al gezogen en in de kamer gezet en de 2 wasmachines al uitelkaar gehadquote:
Wat heeft ze nu (weer) gedaanquote:
Wok, de man die alles kanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de bankenb al gezogen en in de kamer gezet en de 2 wasmachines al uitelkaar gehad
de ene draait nu wel maar de koolborstels zijn op en de andere moet een nieuwe snaar in.
de oude sok van GF is eruit
O, ik hoef mijn brute tilkracht dus niet mee te nemen, morgen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de bankenb al gezogen en in de kamer gezet en de 2 wasmachines al uitelkaar gehad
de ene draait nu wel maar de koolborstels zijn op en de andere moet een nieuwe snaar in.
de oude sok van GF is eruit
quote:
Zonder overleg op mij rekenen met eten op zondag. Zoveelste keer.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
WAT GOED!!
MAAR IK WIL M EIGENLIJK WEL GEWOON ZELF GEVENIK HEB HEM OOK LIEVER VAN JOU WANT LL KRIJG IK ZE TOCH WELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
rond 10:00quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik hoef mijn brute tilkracht dus niet mee te nemen, morgen!
Is rond 10 uur een mooie tijd om bij jullie te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IK HEB HEM OOK LIEVER VAN JOU WANT LL KRIJG IK ZE TOCH WELAL DIE VROUWEN DIE JOU MAAR KUNNEN KNUFFELENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat is zeker stom, zoiets is toch normaal als het overlegt wordtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Zonder overleg op mij rekenen met eten op zondag. Zoveelste keer.
En dan kan ik dus niet weg wanneer ik wil, maar pas 's avonds
Damn, wat een vrijheid daar...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
hmh, dat is wel irritant als je zelf gewoon wilt in kunnen plannen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Yuki het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rond 10:00kom je maar een halve dag?
Nou... ik denk dat voor 21:00 uur terug in Zandvoort zijn ook niet handig is morgen... i.v.m. DTM-bezoekers die overal in de rij gaan staan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus die halve dag wordt het dan wel bijna ja.
Dat is echt stomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tactische, subtiele manier om me langer thuis te houden
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
AL DIE VROUWEN DIE JOU MAAR KUNNEN KNUFFELENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn er weer 4 hier
en morgen nog 1 erbij
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |