Ik zou het overnemen als ik jou wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Naatje wordt een beetje spastisch van leuke muziekjes, zo spastisch dat de techniek het eeeven niet kon handelen volgens mij
show him who's bossquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het overnemen als ik jou was
You go girl!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb je geen Seventeen onder je bed Naatje?
Nee Echt Waar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ook weekend-miljonairs aan het kijken?
Je kraakt alles af... wat wil jij horen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
Dat hoor je nergens omdat niemand t meer wat boeit en zeker niet op onz radio.
Ik ga morgenochtend naar de kerkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:36 schreef _Fanta het volgende:
dat was wel mooi stukje bijbel, ik denk dat ik mezelf ga bekeren!
Wij gaan ook naar de kerkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend naar de kerk
Geen grap mensen echt waar.
Gezellig.quote:
Gewoon die Spast niet bij de techniek meer latenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Hopelijk houdt de techniek het, de spast is los
Ah zn ouders lezen mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niet, ik ga vrijwillig
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef _Fanta het volgende:
ik ben al lang niet meer in de kerk geweest, jammer eigenlijk
jajajajajaja... stiekem is humorduck mijn schoonpapaquote:
Morgen om 7 uur klaarstaan he...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jajajajajaja... stiekem is humorduck mijn schoonpapaen myr mn schoonmama, zie je het voor je
Nee ik bedoelde irl achter je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jajajajajaja... stiekem is humorduck mijn schoonpapaen myr mn schoonmama, zie je het voor je
ik moest als kind altijd verplicht, en vond er ook niks aan, ik wou liever buiten spelen enzo, wat kinderen van die leeftijd doen. maar nu als volwassene heb ik wel wat meer begrip voor geloof gekregenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk.... vin'k niks aan.
en anders ben ik ervoor dat we doorgaan, dus bij deze naatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef robdriessen het volgende:
Zokunen heeft nog 20 minuten om niet op te dagen
Ja ik eigenlijk ook niet een keer was leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk.... vin'k niks aan.
Neuh Rob zou invallen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en anders ben ik ervoor dat we doorgaan, dus bij deze naat
Rob zou t overnemen dan schat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja maar. .... ja maar.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee want robquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat verplichte he!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik moest als kind altijd verplicht, en vond er ook niks aan, ik wou liever buiten spelen enzo, wat kinderen van die leeftijd doen. maar nu als volwassene heb ik wel wat meer begrip voor geloof gekregen
Jooww...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef robdriessen het volgende:
Er is ook een chinese versie:
You never wok alone.
Die grap gebruik ik al 3 jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef robdriessen het volgende:
Er is ook een chinese versie:
You never wok alone.
idd, ik ben dan Katholiek opgevoed, maar een geloof moet je niet pushen is mijn mening. Iedereen moet gewoon vrij kunnen zijn in wat hij of zij gelooft. Een geloof opdringen is not done!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verplichte he!![]()
![]()
![]()
Zo blij dat ik vrij ben opgevoed...
Dat heet nou liefde jongen dan doe je dingen voor elkaar.quote:
Maar voor de priesters maken we er van: Kinderpiemels en bier jalalala van.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef humorduck28 het volgende:
Strakke actie, in de kerk spreekkoren..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar voor de priesters maken we er van: Kinderpiemels en bier jalalala van.
"Jongetjes en bier, tralalala."quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar voor de priesters maken we er van: Kinderpiemels en bier jalalala van.
Daarnet ook al hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
goh, 8 minuten voor het eind komt er eens een reactie over de muziek
Dit heeft hij zelf uitgekozenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Mag jij dit soort muziek wel draaien naatje_1?
van wie zal hij dat niet mogen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Mag jij dit soort muziek wel draaien naatje_1?
Goedzo.. tss..quote:
Je mag ook staand doen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef robdriessen het volgende:
Mag ik aannemen dat ik van 11 tot 12 zit?
Liefde heeft ook grenzen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heet nou liefde jongen dan doe je dingen voor elkaar.
Idd, of op je kop staan, al hoewel dat niet is aan te raden...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of liggend
of half op schoot bij iemand, zoals ik
als het leuk nummer is dan is het goed, is geen Godslastering toch? Op zich vind ik juist tof dat naatje er soepel mee om gaat. er zijn ergerequote:
hij mag wel half op schoot bij mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of liggend
of half op schoot bij iemand, zoals ik
rob?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij mag wel half op schoot bij mij
Dat willik ook!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij mag wel half op schoot bij mij
the miquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Of hij wil ook bij Robdriessen op schoot.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Het ligt niet aan de techniek, naatje kan een meisje op schoot niet handelen
kom maar bij mij op schoot zitten, ik kan je prima handelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Het ligt niet aan de techniek, naatje kan een meisje op schoot niet handelen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kom maar bij mij op schoot zitten, ik kan je prima handelen
spannend heurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef robdriessen het volgende:
Maar in ieder geval: we zijn los, mensen!
Viro had er ook last van..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
Nou dat Edcast werkt voor geen meter meer ik heb Koelkast nodig.
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef robdriessen het volgende:
Klinkt het beter dan gisteren, mensen die er gisteren ook waren?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef robdriessen het volgende:
Klinkt het beter dan gisteren, mensen die er gisteren ook waren?
Nou het ligt waarschijnlijk niet aan Edcast zelf maar aan de geluidskaart waarop de muziek niet goed doorkomt ofzo.quote:
Bij Viro faalde Edcast compleet..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het ligt waarschijnlijk niet aan Edcast zelf maar aan de geluidskaart waarop de muziek niet goed doorkomt ofzo.
sorry heb hem al opgegetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat een lief konijntje, mag ik die hebben?
Bij mij komt alleen het geluid van de mic door die van de muziek niet.quote:
Volgensmij nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zitten er nou nog lui in de tc?
Truste Naat, wij zorgen wel voor Fayequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
naat zegt jullie vaarwel en slaap lekker, ik blijf nog even...
(ouders)
Ik ben een Fok!ster, ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Poke even iedereen, al je vriendjes, ik wil 25 luisteraars tijdens deze show!
Trusten Naatjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
naat zegt jullie vaarwel en slaap lekker, ik blijf nog even...
(ouders)
krat al leeg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als m'n biertje op is ga ik ook slapen..
Neuh, zit aan m'n 3e flesje, maar heb weer 't zelfde opeens als gister, niet happy meer enzo..quote:
Heb volgende maand radiotraining op het mediaparkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Deze man heeft eigenlijk best veel talent voor de radio weinig eh's en een vlotte babbel.
Moet je meer mee doen man!
doorzuipen dan, word je vanzelf happy!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, zit aan m'n 3e flesje, maar heb weer 't zelfde opeens als gister, niet happy meer enzo..
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb volgende maand radiotraining op het mediapark
Dat werkt zo niet bij mij helaasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doorzuipen dan, word je vanzelf happy!
ik wil ook, maar hebben wij heul geen geld voorquote:
125 euro, van 16 tot 22 uur op een vrijdag, inclusief diner.quote:
Dan moet je ook Coca-Cola drinken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, zit aan m'n 3e flesje, maar heb weer 't zelfde opeens als gister, niet happy meer enzo..
Oh dat kost geld.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil ook, maar hebben wij heul geen geld voor
Is eigenlijk helemaal niet duur.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
125 euro, van 16 tot 22 uur op een vrijdag, inclusief diner.
Toepasselijk ook tijdens dit nummer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je ook Coca-Cola drinken.
[ afbeelding ]
Als je nog jong bent, overal voor inschrijven: BNN, Veronica, 538, KX. Er zijn veel opleidingen mogelijk. Ik ben te oud, boehoehoe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat kost geld.
Dan ga ik wel BNN dj school doen. Kost niks
jij bent ook een mens toch? daarom! gewoon goed doorzuipen zodat je de alcohol voelt en je bent vrolijk! als ik maar beetje van mn bier zit te nippen word ik ook chagrijnigquote:
Zo werkt het bij mij niet, echt nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij bent ook een mens toch? daarom! gewoon goed doorzuipen zodat je de alcohol voelt en je bent vrolijk! als ik maar beetje van mn bier zit te nippen word ik ook chagrijnig
Nou, vertel eens hoe het bij jou wel werkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij niet, echt niet
Niet iedereen wordt blij van zuipen joh.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij bent ook een mens toch? daarom! gewoon goed doorzuipen zodat je de alcohol voelt en je bent vrolijk! als ik maar beetje van mn bier zit te nippen word ik ook chagrijnig
Slapen helpt, of een knuffel en lieve woorden.. Maar doorzuipen niet..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vertel eens hoe het bij jou wel werkt.
Wat niet? hebben we iets verkeerd gedaan?quote:
niet iedereen kan alcohol even waarderen idd. miss dat blowtje ofzo meer je ding is?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij niet, echt niet
Oehh spannend. Ik heb er al eentje in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef robdriessen het volgende:
Maak je klaar voor een getal tussen de 1 en de 35000!
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oehh spannend. Ik heb er al eentje in mijn hoofd.
Ik ben er klaar voor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef robdriessen het volgende:
Maak je klaar voor een getal tussen de 1 en de 35000!
niet altijd waar, soms als kutdag heb gehad en ik ga drinken word ik vrolijk. eigenlijk word ik altijd vrolijk van alcohol. maar als ik echt te ver ga dan ga ik pas lullen over hoe kut alles is enzo, maar dat is nu niet het geval! lekker vrolijk dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Alcohol versterkt je emoties. Ben je happy, word je extra happy. Ben je down, etc....
ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging weg he, ze kunnen niet zonder me.
https://twitter.com/#!/Huppelmuts/statuses/69513693133680640quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Poke even iedereen, al je vriendjes, ik wil 25 luisteraars tijdens deze show!
Duidelijkheid boven alles.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ik heb hier een notenmix met pinda's. Wat staat er op de verpakking? "Gemaakt in een fabriek waar ook pinda's en noten worden verwerkt"!
wel handig, voor mensen met een noten allergiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ik heb hier een notenmix met pinda's. Wat staat er op de verpakking? "Gemaakt in een fabriek waar ook pinda's en noten worden verwerkt."
je typt met je piemol?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef onlogisch het volgende:
ajkfl;hadf kjahdkljfghdh fkahfdadsfjh aioeuh eafbdasfn abv as dfbahsfakjgoi4tqhkaebtgkjadggcdfgfdg
Beetje onlogische post als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef onlogisch het volgende:
ajkfl;hadf kjahdkljfghdh fkahfdadsfjh aioeuh eafbdasfn abv as dfbahsfakjgoi4tqhkaebtgkjadggcdfgfdg
dat heul klein nogal..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zo groot... Als ik hem uitrol meet ie van a tot z![]()
Kijk eens op je toetsenbord naar die 2 letters!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zo groot... Als ik hem uitrol meet ie van a tot z![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef dockx het volgende:
[..]
Beetje onlogische post als je het mij vraagt.
qft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik hoorde ook mijn toekomstige schoonzusje
Gezellig he.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik hoorde ook mijn toekomstige schoonzusje
En ik danquote:
Mannenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen als je vaak op bezoek komt en bier gaat halen
Net geweest. Ik heb nu een lekker koud pilsjequote:
Ok.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef onlogisch het volgende: