Ik zou het overnemen als ik jou wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Naatje wordt een beetje spastisch van leuke muziekjes, zo spastisch dat de techniek het eeeven niet kon handelen volgens mij
show him who's bossquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het overnemen als ik jou was
You go girl!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb je geen Seventeen onder je bed Naatje?
Nee Echt Waar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ook weekend-miljonairs aan het kijken?
Je kraakt alles af... wat wil jij horen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
Dat hoor je nergens omdat niemand t meer wat boeit en zeker niet op onz radio.
Ik ga morgenochtend naar de kerkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:36 schreef _Fanta het volgende:
dat was wel mooi stukje bijbel, ik denk dat ik mezelf ga bekeren!
Wij gaan ook naar de kerkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend naar de kerk
Geen grap mensen echt waar.
Gezellig.quote:
Gewoon die Spast niet bij de techniek meer latenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Hopelijk houdt de techniek het, de spast is los
Ah zn ouders lezen mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niet, ik ga vrijwillig
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef _Fanta het volgende:
ik ben al lang niet meer in de kerk geweest, jammer eigenlijk
jajajajajaja... stiekem is humorduck mijn schoonpapaquote:
Morgen om 7 uur klaarstaan he...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jajajajajaja... stiekem is humorduck mijn schoonpapaen myr mn schoonmama, zie je het voor je
Nee ik bedoelde irl achter je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jajajajajaja... stiekem is humorduck mijn schoonpapaen myr mn schoonmama, zie je het voor je
ik moest als kind altijd verplicht, en vond er ook niks aan, ik wou liever buiten spelen enzo, wat kinderen van die leeftijd doen. maar nu als volwassene heb ik wel wat meer begrip voor geloof gekregenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk.... vin'k niks aan.
en anders ben ik ervoor dat we doorgaan, dus bij deze naatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef robdriessen het volgende:
Zokunen heeft nog 20 minuten om niet op te dagen
Ja ik eigenlijk ook niet een keer was leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk.... vin'k niks aan.
Neuh Rob zou invallen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en anders ben ik ervoor dat we doorgaan, dus bij deze naat
Rob zou t overnemen dan schat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja maar. .... ja maar.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee want robquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat verplichte he!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik moest als kind altijd verplicht, en vond er ook niks aan, ik wou liever buiten spelen enzo, wat kinderen van die leeftijd doen. maar nu als volwassene heb ik wel wat meer begrip voor geloof gekregen
Jooww...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef robdriessen het volgende:
Er is ook een chinese versie:
You never wok alone.
Die grap gebruik ik al 3 jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef robdriessen het volgende:
Er is ook een chinese versie:
You never wok alone.
idd, ik ben dan Katholiek opgevoed, maar een geloof moet je niet pushen is mijn mening. Iedereen moet gewoon vrij kunnen zijn in wat hij of zij gelooft. Een geloof opdringen is not done!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verplichte he!![]()
![]()
![]()
Zo blij dat ik vrij ben opgevoed...
Dat heet nou liefde jongen dan doe je dingen voor elkaar.quote:
Maar voor de priesters maken we er van: Kinderpiemels en bier jalalala van.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef humorduck28 het volgende:
Strakke actie, in de kerk spreekkoren..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar voor de priesters maken we er van: Kinderpiemels en bier jalalala van.
"Jongetjes en bier, tralalala."quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar voor de priesters maken we er van: Kinderpiemels en bier jalalala van.
Daarnet ook al hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
goh, 8 minuten voor het eind komt er eens een reactie over de muziek
Dit heeft hij zelf uitgekozenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Mag jij dit soort muziek wel draaien naatje_1?
van wie zal hij dat niet mogen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Mag jij dit soort muziek wel draaien naatje_1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |