Twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het aantal ambulances in combinatie met GRIP2 schokkender.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Traumaheli, dat is nooit een goed teken.
Vier maar idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het aantal ambulances in combinatie met GRIP2 schokkender.
Je ziet links wel een boksring, en daar staan altijd wel van die ronde tafeltjes omheen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef 045represent het volgende:
112flits 112flits
Dit zou schijnbaar een foto zijn vanuit de zaal in #hoorn http://yfrog.com/h09d4jdj (via @matmas_4 )
Is dit echt de zaal van het kickboxgala? Iemand die weet hoe de zaal van het kickboxgala eruit ziet?
Het zou gaan om een schietpartij bij een kickboxgala. Daarnaast een vechtpartij met ongeveer 100 man. Totaal publiek ong. 1200 man #Hoornquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef 045represent het volgende:
Dit verschijnt net 20sec geleden op Twitter:
Degrotelijder Joppie de poppie
Multiculturele uitspattingen (dodelijk) die wij eigenlijk geen rechten hadden moeten geven. Kickboksgala #Vredehof in #Hoorn. #Pvv #Pvda
Confrontatie tussen allochtonen en autochtonen geweest? Iemand meer info?
quote:Schietpartij bij kickboksgala Hoorn: mogelijk dode
HOOTN - Tijdens een kickboksgala in Hoorn is zaterdagavond door meerdere schutters geschoten. Mogelijk is er een dode gevallen. Er is grote paniek in de sporthal Vredehofl.
Later meer
Als liefhebber van vechtsporten zeg ik: helaas waar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:27 schreef gelly het volgende:
Kickboxgala's![]()
Da's een soort van piratenfestijn voor penose.
Nee die is in Frankrijk, alle beschuldigingen jegens hem zullen dan ook strafrechtelijk worden bekeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Specularium het volgende:
Moest Badr Hari daar niet vechten vanavond?
Ik denk dat je al schietend vanaf de weg (dode op de stoep lees ik) dat je dan wel voor de nodige paniek kan zorgen bij de mensen die binnen zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
Inderdaad, what the hell... 'meerdere schutters'Bij een beetje evenement wordt je gefouilleerd, maar bij zoiets dus niet?
Hoe willen ze in godsnaam dan ooit van hun slechte naam af komen?
wat heeft amsterdam hier mee te maken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef bbfakir het volgende:
Amsterdam.
http://www.mobypicture.com/user/patjem/view/9500569
Jawel, maar 'meerdere schutters' en die massale vechtpartij doet toch ook vermoeden dat er wat schutters binnen warenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat je al schietend vanaf de weg (dode op de stoep lees ik) dat je dan wel voor de nodige paniek kan zorgen bij de mensen die binnen zijn.
Doen ze anders nóóóóóóóóóóóóóit, gaat toch eigenlijk altijd wel goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
Inderdaad, what the hell... 'meerdere schutters'Bij een beetje evenement wordt je gefouilleerd, maar bij zoiets dus niet?
Hoe willen ze in godsnaam dan ooit van hun slechte naam af komen?
Toffe indianenverhalen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef TjilpTjilp het volgende:
Op twitter hebben ze het al over 4 doden, ME, 200 man op de vlucht en dat soort ongein. Gaat nog eens heel groot worden, dit!
quote:Schietpartij bij kickboksgala Hoorn: mogelijk dode
Gepubliceerd op 14 mei 11, 22:36 Laatst bijgewerkt op 14 mei 11, 22:55
HOORN - IPDATE 22:55 - Tijdens een kickboksgala in Hoorn is zaterdagavond door meerdere schutters geschoten. Mogelijk zijn er of meer doden gevallen. Er is grote paniek in de sporthal Vredehof. Biuiten voor de deur ligt een lichaam.
Volgens de eerste berichten is er door meerdere schutters meerdere malen geschoten. In de paniek in de sporthal zijn veel mensen, onder wie veel kinderen, onder de voet gelopen.
Aan het begin van de avond was er al een opstootje op de tribune. Die werd snel gesust, waarop de sfeer ten goede leek gekeerd.
Later op de avond liep het toch uit de hand. Een woordenwisseling rond de ring, waarna er gevochten werd. Volgens een ooggetuige vlogen er stoelen, tafels en glazen door de hal.
Paniek ontstond na een schot, vermoedelijk van een vuurwapen. Mensen probeerden de zaal uit te komen. Hierbij kwamen kinderen in de verdrukking.
Volgens ooggetuigen is de sfeer ter plaatse grimmig.
goed nummer was datquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef Nober het volgende:
Stap maar in de ring dan gaan we zien motherfucker!
Ja of, als het er morgenavond nog ligt dan proberen we hem/haar wakker te maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als het lichaam er morgenavond nog ligt, dan is er wellicht een dode gevallen.
Ja, er is sowieso een 'partytent' opgezet daar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Tokamak het volgende:
Amsterdam:
http://www.mobypicture.com/user/patjem/view/9500894
Lijkt op een lijkentent/plaats delict
'Party'tentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, er is sowieso een 'partytent' opgezet daar.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Heb je ook inmiddels de bevestiging dat Ben de dode was op de stoep?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
Dean en Ben Saunders waren aanwezig bij het kickboxgala
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Die ben saunders doet toch ook aan vechtsport en komt uit hoorn? Misschien werd zijn optreden niet gewaardeerd
Als ze spontaan zijn gaan zingen, hebben we al wel een plausibele verklaring voor alle onlusten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je ook inmiddels de bevestiging dat Ben de dode was op de stoep?
Songfestival afgelopen?quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Disorder het volgende:
vechter A - vechter B: KO (bullet) round1 1:26
Thanks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
http://www.petresgym.nl/u(...)t-ready-to-rumble-2/
Fightcard, tig partijen stonden op het programma.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kickboxen is juist een mooie sportquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef CasB het volgende:
Kickboxen.Sport voor en door agressieve mensen.
henk de groot ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef draude het volgende:
Ik heb gehoord dat ben saunders er ook was
Samen met Michielos denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef draude het volgende:
Oke jongens regulio tuur heeft alles al opgelost
quote:Dode en gewonden schietincident politie
Uitgegeven: 14 mei 2011 23:36
Laatst gewijzigd: 14 mei 2011 23:37
Later meer
Dat is Amsterdam, Einstein...quote:
Wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Kickboxen is juist een mooie sport, hoewel ik het zelf niet beoefen.
Trekt alleen wel wat foute figuren aan.
hihihihi, neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef CasB het volgende:
Kickboxen.Sport voor en door agressieve mensen.
Ben jij wel goed bij je HOOFDquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je ook inmiddels de bevestiging dat Ben de dode was op de stoep?
idd, bij de gemiddelde studentenvereniging gaat het er ruiger aan toequote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik zie alleen wat stoelen die random door de lucht vliegen.
Zwarte t-shirts vs Witte t-shirtsquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
lol awesomequote:Op zondag 15 mei 2011 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is dat toch anno 2011, onwaarheden verkondigen op twitter, onwaarheden vertellen als "getuige" tijdens een interview.
er waren helemaal geen schoten, geen doden. er zijn geen hulzen gevonden.
Twitter.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is dat toch anno 2011, onwaarheden verkondigen op twitter, onwaarheden vertellen als "getuige" tijdens een interview.
bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Whehe, het lijkt eerder een setting voor de zondagmiddag lunch van de plaatselijke bridgevereniging.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je ziet links wel een boksring, en daar staan altijd wel van die ronde tafeltjes omheen.
Nah, je kunt je kids een stuk beter meenemen naar zo'n evenement dan naar bijv. Utrecht - Ajax.quote:
Nou, ik kan me niet voorstellen dat welgemanierde rustige mensen van deze sport kunnen genieten.quote:
Maar dan praat je ook over Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, je kunt je kids een stuk beter meenemen naar zo'n evenement dan naar bijv. Utrecht - Ajax.
Wat ik uit het filmpje opmaak is dat een paar kampers ruzie hebben met een paar kampers uit mijdrecht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef psychosomatic het volgende:
http://www.fightstartv.co(...)get-ready-to-rumble/
HAHA fucking epischquote:Nou, gala afgelopen, of niet?
Ja het is jammer dat kickbox in Nederland enkel door kampers, Mocro's en overig tuig wordt beoefend (op een uitzondering na).quote:
Een sterk staaltje filosofie op een prachtig moment.quote:Wat heeft dit nou voor zin.... het leven is al kort genoeg
Die chick kwam wel dodelijk hard toen ze zei; als je zo stoer bent, kom vechten in de ringquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
UIt dat filmpje:
[..]
Een sterk staaltje filosofie op een prachtig moment.
Ik vind dat je toch behoorlijk gek bent als je daar blijft staan om terug te gooien and het servies, tafels en stoelen je om de oren vliegen. Echt laf vind ik dat niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef ukga het volgende:
[..]
Die chick kwam wel dodelijk hard toen ze zei; als je zo stoer bent, kom vechten in de ring
baas als je dan ook echt de ballen had om 1 op te te gaan knokken, i.p.v. laf spullen van een afstand gaan gooien
Ja is toch triest als je spullen gaat gooien. dan ben je te laf om 1 op 1 gevecht aan te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik vind dat je toch behoorlijk gek bent als je daar blijft staan om terug te gooien and het servies, tafels en stoelen je om de oren vliegen. Echt laf vind ik dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |