Ben jij wel goed bij je HOOFDquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je ook inmiddels de bevestiging dat Ben de dode was op de stoep?
idd, bij de gemiddelde studentenvereniging gaat het er ruiger aan toequote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik zie alleen wat stoelen die random door de lucht vliegen.
Zwarte t-shirts vs Witte t-shirtsquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
Dean en Ben Saunders waren aanwezig bij het kickboxgala
lol awesomequote:Op zondag 15 mei 2011 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is dat toch anno 2011, onwaarheden verkondigen op twitter, onwaarheden vertellen als "getuige" tijdens een interview.
er waren helemaal geen schoten, geen doden. er zijn geen hulzen gevonden.
Twitter.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is dat toch anno 2011, onwaarheden verkondigen op twitter, onwaarheden vertellen als "getuige" tijdens een interview.
bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Whehe, het lijkt eerder een setting voor de zondagmiddag lunch van de plaatselijke bridgevereniging.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je ziet links wel een boksring, en daar staan altijd wel van die ronde tafeltjes omheen.
Nah, je kunt je kids een stuk beter meenemen naar zo'n evenement dan naar bijv. Utrecht - Ajax.quote:
Nou, ik kan me niet voorstellen dat welgemanierde rustige mensen van deze sport kunnen genieten.quote:
Maar dan praat je ook over Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, je kunt je kids een stuk beter meenemen naar zo'n evenement dan naar bijv. Utrecht - Ajax.
Wat ik uit het filmpje opmaak is dat een paar kampers ruzie hebben met een paar kampers uit mijdrecht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef psychosomatic het volgende:
http://www.fightstartv.co(...)get-ready-to-rumble/
HAHA fucking epischquote:Nou, gala afgelopen, of niet?
Ja het is jammer dat kickbox in Nederland enkel door kampers, Mocro's en overig tuig wordt beoefend (op een uitzondering na).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |