Jep:quote:Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef Obama het volgende:
Ashton Kutcher heeft een één jarig contract getekend bij CBS, om onze gekkie te vervangen.
amerikaanse lachband-humorquote:Op maandag 16 mei 2011 11:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Banale Amerikaanse lachband-humor dus, nee, dat is niets voor mij.
Charlie Harper dood laten gaan zou wel een mooi mes in Charlie Sheen's rug zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Geo3kant het volgende:
Zou me niks verbazen als (heb het van IMDB) ze Charlie dood laten gaan, Allan zou dan de erfenis krijgen of niet (soms was er ook sprake van Berta dingen kreeg), maar iig dan komt Kutcher als de zoon van Charlie want zijn moeder heeft eindelijk verteld wie zijn vader is (na het overlijdensbericht in de krant).
Klinkt als een redelijk aannemelijke draai.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Geo3kant het volgende:
Zou me niks verbazen als (heb het van IMDB) ze Charlie dood laten gaan, Allan zou dan de erfenis krijgen of niet (soms was er ook sprake van Berta dingen kreeg), maar iig dan komt Kutcher als de zoon van Charlie want zijn moeder heeft eindelijk verteld wie zijn vader is (na het overlijdensbericht in de krant).
quote:'Kappen met 2,5 Men of ik blaas jullie op'
Hoe zat kun je Charlie Sheen zijn? Freddy Caldwell heeft daar een aardig idee van. Hij blaast WPIX 11, een Amerikaanse tv-zender, op als die niet ophoudt met de eeuwige herhalingen van Two and a Half Men. Althans, daar dreigde hij mee voordat de politie hem in de kraag vatte.
Caldwell belde voor het eerst naar de nieuwsredactie van de zender afgelopen 11 mei, en opnieuw toen ze 12 dagen later geen verandering in de programmering hadden aangebracht. Na het tweede telefoontje wist de politie Caldwell gemakkelijk op te sporen. Hem wordt nu ernstige intimidatie ten laste gelegd, en het valselijk rapporteren van een incident.
Ik verwacht dat dit óf:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.tmz.com/2011/0(...)n-kutcher-car-cliff/
Volgens dit berichtje laten ze Charlie dus doodgaan. Ben benieuwd. Ik zit niet echt te wachten op een Charlie-loze 2,5 men.
In de VS ergens in september op tv, de opnames beginnen op 5 augustus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef Snuf. het volgende:
Wanneer zouden de uitzendingen weer beginnen dan?
edit: Oh laat maar, lezen is ook een vak_!
Maar ik denk dat de serie niet tof meer wordt als Charlie weg is, hij was toch wel de baas van de show.
Ja ik zag het, maar pas nadat ik posttequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
In de VS ergens in september op tv, de opnames beginnen op 5 augustus.
Tja, ik weet even niet hoe ik het goed neer moet zetten, dus ik vind zelf mijn punt ook niet goed overkomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef Tegan het volgende:
De serie is wel groot geworden op stereotypes. En dus, waarom zou het niet werken als ze nu een nieuw ander stereotype erbijzetten met Kutcher? Zolang de grappen goed blijven. En blijkbaar kunnen ze sterk blijven zelfs na jaren met the same old jokes about being cheap zeg maar.
Mits ze niet het concept teveel overnemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef JDx het volgende:
Ik denk gewoon zo: er komt een nieuwe serie van Chuck Lorre, leuk! Beter dan niets, kan altijd meevallen.
De oude 2,5men is gewoon afgelopen.
Uhmmm, dat betekend dat Alan en Jake er nog wel in zitten. Anders is er niemand over om terug te komen van de hoofdrolspelers.quote:They're BACK! Two and a half Men Season 9 premieres Monday, September 19th at 9/8c on CBS!
quote:Terwijl de premieredatum van Two and a half Men deze week bekend geworden is, maakt Charlie Sheen zich op om zijn nieuwe show te gaan maken. De eerste details zijn nu bij de New York Post bekend.
Sheen gaat een versie van zichzelf spelen in de nog titelloze show. Het breed uitgemeten privéleven van de acteur komt in de serie centraal te staan.
Bron: NoSoap
Behalve iedereen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:03 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
Uhmmm, dat betekend dat Alan en Jake er nog wel in zitten. Anders is er niemand over om terug te komen van de hoofdrolspelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |