abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:28:15 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_97049756
Deze serie kijk je ook niet voor de humor (voorspelbare lachband-shit), maar voor de vrouwen, duh.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:28:45 #32
207863 Obama
Barack Hussein
pi_97196800
Ashton Kutcher heeft een één jarig contract getekend bij CBS, om onze gekkie te vervangen.
  maandag 23 mei 2011 @ 16:03:34 #33
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97203573
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:28 schreef Obama het volgende:
Ashton Kutcher heeft een één jarig contract getekend bij CBS, om onze gekkie te vervangen.
Jep:

Ashton Kutcher heeft een contract voor maar één jaar getekend bij Two and a Half Men. Dat heeft de Amerikaanse krant The Wall Street Journal vernomen van bronnen rondom de serie.

De korte contractduur heeft deels te maken met de licentie van tv-zender CBS, die nog maar een jaar doorloopt. Mocht er daarna nog een seizoen komen, dan kan het contract van Kutcher verlengd worden. Bronnen rondom de productie sluiten echter niet uit dat de producenten dan op zoek gaan naar een andere hoofdrolspeler. Ze zeggen ook dat CBS en Warner Bros nog minimaal twee seizoenen van de serie willen maken.

Hoe dan ook is het een lucratief baantje voor Kutcher. Voor een seizoen van de populaire serie krijgt de ster zo'n twintig miljoen dollar op zijn rekening bijgeschreven. Hetgeen neerkomt op zo'n 750 duizend dollar per aflevering. Toch moet Kutcher het met de helft van zijn voorgangers stellen. Sheen kreeg naar verluidt tussen de één en twee miljoen per aflevering.

http://www.spitsnieuws.nl(...)n_jaartje_taahm.html
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_97216466
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, maar ben wel blij eigenlijk dat het weer doorgaat... laatste tijd was het toch al wat minder met Charlie, vond em niet meer zo goed als in het begin. Hoop dat Jake nu ook wat meer screentime weer krijgt... al was die als klein kind veeel leuker.
pi_97216533
Eigenlijk kon Kutcher makkelijk de volwassen Jake spelen. Qua looks dan.
pi_97217329
Zou me niks verbazen als (heb het van IMDB) ze Charlie dood laten gaan, Allan zou dan de erfenis krijgen of niet (soms was er ook sprake van Berta dingen kreeg), maar iig dan komt Kutcher als de zoon van Charlie want zijn moeder heeft eindelijk verteld wie zijn vader is (na het overlijdensbericht in de krant).
pi_97220705
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Banale Amerikaanse lachband-humor dus, nee, dat is niets voor mij.
amerikaanse lachband-humor :') dus alle series waar een lachband onderzit hebben dezelfde humor? ;(
pi_97220888
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Geo3kant het volgende:
Zou me niks verbazen als (heb het van IMDB) ze Charlie dood laten gaan, Allan zou dan de erfenis krijgen of niet (soms was er ook sprake van Berta dingen kreeg), maar iig dan komt Kutcher als de zoon van Charlie want zijn moeder heeft eindelijk verteld wie zijn vader is (na het overlijdensbericht in de krant).
Charlie Harper dood laten gaan zou wel een mooi mes in Charlie Sheen's rug zijn :P.

Zo van, die komt nooit meer terug!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2011 @ 09:41:59 #39
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_97237475
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Geo3kant het volgende:
Klinkt als een redelijk aannemelijke draai.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  zondag 29 mei 2011 @ 13:56:05 #40
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97454900
quote:
'Kappen met 2,5 Men of ik blaas jullie op'

Hoe zat kun je Charlie Sheen zijn? Freddy Caldwell heeft daar een aardig idee van. Hij blaast WPIX 11, een Amerikaanse tv-zender, op als die niet ophoudt met de eeuwige herhalingen van Two and a Half Men. Althans, daar dreigde hij mee voordat de politie hem in de kraag vatte.

Caldwell belde voor het eerst naar de nieuwsredactie van de zender afgelopen 11 mei, en opnieuw toen ze 12 dagen later geen verandering in de programmering hadden aangebracht. Na het tweede telefoontje wist de politie Caldwell gemakkelijk op te sporen. Hem wordt nu ernstige intimidatie ten laste gelegd, en het valselijk rapporteren van een incident.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_97455567
_O- _O- Naja, als TV je leven is.... :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:40:05 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_98763948
http://www.tmz.com/2011/0(...)n-kutcher-car-cliff/

Volgens dit berichtje laten ze Charlie dus doodgaan. Ben benieuwd. Ik zit niet echt te wachten op een Charlie-loze 2,5 men.
pi_98765527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.tmz.com/2011/0(...)n-kutcher-car-cliff/

Volgens dit berichtje laten ze Charlie dus doodgaan. Ben benieuwd. Ik zit niet echt te wachten op een Charlie-loze 2,5 men.
Ik verwacht dat dit óf:
- De doodsteek wordt voor 2,5 men
- Weer populair om weet ik veel wat voor reden (o.a. de media aandacht de afgelopen maanden)

Persoonlijk denk ik niet dat ik 2,5 men met Ashton leuk ga vinden. Dit wordt gewoon een compleet andere serie die niets meer te maken heeft met het origineel, alleen maar om meer geld binnen te graaien. Maar goed, dat is bij alle Hollywood producties...
pi_98768337
Wanneer zouden de uitzendingen weer beginnen dan?

edit: Oh laat maar, lezen is ook een vak :')_!

Maar ik denk dat de serie niet tof meer wordt als Charlie weg is, hij was toch wel de baas van de show.
pi_98768436
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef Snuf. het volgende:
Wanneer zouden de uitzendingen weer beginnen dan?

edit: Oh laat maar, lezen is ook een vak :')_!

Maar ik denk dat de serie niet tof meer wordt als Charlie weg is, hij was toch wel de baas van de show.
In de VS ergens in september op tv, de opnames beginnen op 5 augustus.
pi_98787343
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

In de VS ergens in september op tv, de opnames beginnen op 5 augustus.
Ja ik zag het, maar pas nadat ik postte ;)
pi_98796973
Kom op... wees eerlijk.... 2½ men zonder Charlie is geen 2½ men.

Ashton Kutcher kan geen soortgelijk karakter dragen, dus wordt t heel iets anders.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_98797302
Ach ik vond de serie toch al aftakelen. Charlie was gewoon niet leuk meer en Alan begon de show te dragen. Ben wel benieuwd hoe Kutcher het gaat doen. Hij hoeft alleen maar een volwassen Kelso te spelen en dat weet je waar Jake zijn trekjes van heeft :P
pi_98797656
Vond de nieuwe verhaallijnen van Alan juist stom, vanaf het moment dat hij ging trouwen en toen een tweede exvrouw kreeg...

Alan is het leukst als hij gewoon die cheap bastard who never gets laid is.
pi_98798069
Ashton Kutcher gaat sowieso ook niet de nieuwe Charlie worden. Hij wordt wel een nieuw karakter; het is alleen de vraag wat voor karakter en hoe dat gaat uitpakken.

En verder houd het een keer op qua verhaal, je hebt (om het met Tegan's woorden te zeggen):
Alan: de cheap bastard who never gets laid.
Charlie: de tegenpool hiervan
Jake, klein kind die grote mensen dingen zegt/doet, maar daar is hij ook veel te groot voor geworden.

Met die waarden houdt het gewoon een keer op, vooral omdat dit de (weinige) punten zijn die heel belangrijk zijn voor de serie.
pi_98799041
De serie is wel groot geworden op stereotypes. En dus, waarom zou het niet werken als ze nu een nieuw ander stereotype erbijzetten met Kutcher? Zolang de grappen goed blijven. En blijkbaar kunnen ze sterk blijven zelfs na jaren met the same old jokes about being cheap zeg maar.
pi_98799464
Het is als een film die een deel 2 uitbrengt waar 1 van de hoofdrolspelers is vervangen.. dat is gewoon tering schraal..

Ik ben bang dat het ook niks word, seizoen 8 was qua niveau al behoorlijk gedaald.. maar we zullen zien. :P
pi_98799662
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef Tegan het volgende:
De serie is wel groot geworden op stereotypes. En dus, waarom zou het niet werken als ze nu een nieuw ander stereotype erbijzetten met Kutcher? Zolang de grappen goed blijven. En blijkbaar kunnen ze sterk blijven zelfs na jaren met the same old jokes about being cheap zeg maar.
Tja, ik weet even niet hoe ik het goed neer moet zetten, dus ik vind zelf mijn punt ook niet goed overkomen. ;)

Wat ik probeer te zeggen is; je hebt 2 tegenpolen, stereotypes die met elkaar confronteren die het elkaar ook flink inwrijven of vertellen. Maar die grappen houden een keer op; ik weet het nu wel; probeer origineel te blijven. Ik vond het dus ook minder grappig worden, ik ken het nu wel.

Maar origineel blijven met dit gegeven is moeilijk, heel veel series zijn niet vanwege onpopulariteit gestopt maar gewoon omdat de inspiratie/verhaalstof op was.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Maar een andere mening kunnen we natuurlijk wel hebben. ;)
pi_98808691
Ik denk gewoon zo: er komt een nieuwe serie van Chuck Lorre, leuk! Beter dan niets, kan altijd meevallen.

De oude 2,5men is gewoon afgelopen.
pi_98809492
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef JDx het volgende:
Ik denk gewoon zo: er komt een nieuwe serie van Chuck Lorre, leuk! Beter dan niets, kan altijd meevallen.

De oude 2,5men is gewoon afgelopen.
Mits ze niet het concept teveel overnemen.

_O_ "Prostitutes and Gelato" _O_
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:46:07 #57
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98856596
quote:
They're BACK! Two and a half Men Season 9 premieres Monday, September 19th at 9/8c on CBS!
pi_98893749
quote:
They're BACK! Two and a half Men Season 9 premieres Monday, September 19th at 9/8c on CBS!
Uhmmm, dat betekend dat Alan en Jake er nog wel in zitten. Anders is er niemand over om terug te komen van de hoofdrolspelers.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:55:17 #59
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98915620
quote:
Terwijl de premieredatum van Two and a half Men deze week bekend geworden is, maakt Charlie Sheen zich op om zijn nieuwe show te gaan maken. De eerste details zijn nu bij de New York Post bekend.

Sheen gaat een versie van zichzelf spelen in de nog titelloze show. Het breed uitgemeten privéleven van de acteur komt in de serie centraal te staan.

Bron: NoSoap
pi_98918919
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:03 schreef maarten1803 het volgende:

[..]

Uhmmm, dat betekend dat Alan en Jake er nog wel in zitten. Anders is er niemand over om terug te komen van de hoofdrolspelers.
Behalve iedereen?

Judith, Herb, Alan's moeder allemaal genoeg ties met Alan en Jake. Berta daar vinden ze wel een verhaal voor. Dan heb je nog Rose die misschien lastig wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')