quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Hier is je zusje, de pikante en marcabere foto's heb ik achterwege gelaten :
[ afbeelding ]
Dan zou je mismaakte incest kinderen bij haar verwekken?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:36 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Goeiemiddag zeg, als dat m'n zusje zou zijn wist ik het wel.
Bijzaak.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Dan zou je mismaakte incest kinderen bij haar verwekken?
incest thuis bestquote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Dan zou je mismaakte incest kinderen bij haar verwekken?
Wat ben jij een hersenloze mongool zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:38 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
Nou, dat was toevallig een gunstig genomen foto
[ afbeelding ]
Jij kijkt met 1 oog, ik met twee.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik vind het anders best een lekker wijf hoor
Flikkerop die kleine ThaiThaipop is ook echtquote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Frummpie het volgende:
Ik ben de enige die een keer ECHT zijn zusje heeft gepost!
Daar ging het mij ook omquote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij kijkt met 1 oog, ik met twee.
Nee, ze heeft zo'n typisch verwend Amerikaans sweet sixteen kuthoofd en een rare mond. Lichaam is wel
Ja voor mij telt het lichaam niet meer als het hoofd me niet aanstaatquote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Daar ging het mij ook omHoezo kijk ik met 1 oog eigenlijk?
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef MREn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een pic van mijn zusje. Heeft ze vorig jaar gemaakt
Alsof hetzelfde niet voor jou geld joh geile dondert.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja voor mij telt het lichaam niet meer als het hoofd me niet aanstaat![]()
En met 1 oog, je hebt geen 2 gaten in je piemel toch?
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef MREn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een pic van mijn zusje. Heeft ze vorig jaar gemaakt
Ik moet mijn ouders ook maar eens overhalen om een ThaiThaipop te importeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Flikkerop die kleine ThaiThaipop is ook echtMijn import zusje sinds 2010.
Het is de dochter van de geimporteerde Tha van mijn papsquote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik moet mijn ouders ook maar eens overhalen om een ThaiThaipop te importeren.![]()
![]()
![]()
Misschien omdat in Nederland teveel stekelteven rondlopen en daarom een eckte man liever een vrouw uit Thailand heeft.quote:
Waarom een molukker? Waarom niet een Fok!ker?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:07 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn pa heeft iets, geen idee wat maar hij heeft maar 1 keer een vriendin in Nederland gehad de rest was allemaal buitenland. Heel onze familie heeft dat eigenlijk. Sinds mijn Hollandse opa en oma en hun kinderen zijn er alleen maar buitenlandse aanverwanten bij gekomen.
Mijn pa trouwde een Maori en gaat nu met de derde Thai (hosselaar.. nee, al zn exen zijn weggegaan bij hem)
Mijn oom een Thai
Andere oom een Australische (de enige blonde in onze familie op oma na maar die is er niet meer)
En mijn tante trouwde met een Ier
Ik ga met een Molukker
Mijn zus met een Marokkaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nichtje, ohwmijn nichtje gaat met een Hollander
Neefje heeft nog geen chickie...
Heel multicultureel allemaal
Ik wil zoveel mogelijk Polynesia in het bloed van mijn kinderen houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom een molukker? Waarom niet een Fok!ker?
daarop selecterenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk Polynesia in het bloed van mijn kinderen houdenBen zelf 50% Maori 50% Nederlander, Maori's vind je hier bijna niet en degenen die er wel zijn zijn lelijk en wonen te ver weg dus dan maar Molukkers
Ik ben 1/8e Duitsquote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk Polynesia in het bloed van mijn kinderen houdenBen zelf 50% Maori 50% Nederlander, Maori's vind je hier bijna niet en degenen die er wel zijn zijn lelijk en wonen te ver weg dus dan maar Molukkers
Val niet op Hollanders, moet niks hebben van Marokkanen of ander moslimvolk en dan blijft er weinig over, tenzij ik een pool neemquote:
Als je alleen die laatste twee alineas leest val je nog wel mee. Maar ik wil zoveel mogelijk polinesie in het bloed van mijn kinderen houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Val niet op Hollanders, moet niks hebben van Marokkanen of ander moslimvolk en dan blijft er weinig over, tenzij ik een pool neem![]()
Nee, maar over het algemeen val ik gewoon op getinte mensen die niet al te zwart zijn en een schattig breed neusje hebbenNegers vallen daar ook onder maar dat zal vrij uitzonderlijk zijn, daar val ik kwa karakter vaak juist niet op en ze moeten wel gemixt zijn met iets blanks/lichts anders nee
![]()
En niet dat toen ik mn vriend leerde kennen ik dacht van 'Goh, hij is symmetrisch, tintje, daar wil ik kinderen mee!' Ik zag hem, we dansten, en we werden verliefd. Je ziet aan hem ook nauwelijks dat hij Moluks is hij lijkt meer Nederlands (is hij ook half).
Heeft iets met trots te maken denk ik. Ik ben er ongelofelijk trots op dat ik Maori ben, ik wil die roots erin houden. Eiland bloedquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als je alleen die laatste twee alineas leest val je nog wel mee. Maar ik wil zoveel mogelijk polinesie in het bloed van mijn kinderen houdenWaar kunnen mensen zich toch druk om maken..
Ik vind het echt fucking kansloos. Sorry. Alsof jou kinderen in het geval je hier voor de rest van je leven zou wonen echte maori roots hebben...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heeft iets met trots te maken denk ik. Ik ben er ongelofelijk trots op dat ik Maori ben, ik wil die roots erin houden. Eiland bloed
Was ook niet van plan om hier te blijvenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik vind het echt fucking kansloos. Sorry. Alsof jou kinderen in het geval je hier voor de rest van je leven zou wonen echte maori roots hebben...![]()
Weet niet in wat voor wereld jij leeft.
Je gaat aan de boodschap voorbij. Dat popi jopi gedoe siert je echt niet. Maakt mij verder niet uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om hier te blijven![]()
Maar stel ik word verliefd op iemand die niet eiland is, dan so be it
Eiland bloed is gewoon een andere benaming voor inteeltquote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heeft iets met trots te maken denk ik. Ik ben er ongelofelijk trots op dat ik Maori ben, ik wil die roots erin houden. Eiland bloed
Waar maak je je druk om dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je gaat aan de boodschap voorbij. Dat popi jopi gedoe siert je echt niet. Maakt mij verder niet uit.
Ik maak me er niet druk omquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om dan?Verder alles cool en aardig hoor, maar ik val gewoon op ze het is niet dat ik daar echt op ga selecteren. Als ik verliefd word dan word ik verliefd en dat is meestal op een Molukker. Een enkele keer een Nederlander en 1 keer een neger, verder Molukkers kan ik ook niets aan doen daar voel ik me tot aangetrokken
![]()
En ja dat mn kinderen dan in die roots blijven is bijzaak hoor, daar doe ik het heus niet voor maar ik zou het wel gewoon leuk vinden.
Mijn brein denkt elke 5 minuten iets andersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk omMolukse vrouwen zijn ook erg mooi. Mn beste maat mag zich er met een gelukkig prijzen. Maar de popi jopi manier waarop je dingen zegt siert je niet en klopt ook niet want je komt er blijkbaar telkens op terug
Ik ook, dat de meeste fok!kers dat niet geloven is jullie probleemquote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Frummpie het volgende:
Ik ben de enige die een keer ECHT zijn zusje heeft gepost!
Meer pics van je zusje? anders geloof ik het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:59 schreef Thundert het volgende:
Mijn zusje laat zich weer eens versieren.. [ afbeelding ]
Mooi toch? Helaas heb ik geen zusjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |