America today ja, alleen ik wil graag een winkel weten waar je het ook in grotere aantallen kan kopen, zoals een supermarkt o.i.d. Bij de America Today is het overigens ook best duur voor zo'n blikjequote:
Importeren dan, nergens kun je die shit hier groot krijgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
America today ja, alleen ik wil graag een winkel weten waar je het ook in grotere aantallen kan kopen, zoals een supermarkt o.i.d. Bij de America Today is het overigens ook best duur voor zo'n blikje
Dat is erg jammer om te horenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Importeren dan, nergens kun je die shit hier groot krijgen.
O coolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef ukga het volgende:
Sommige supermarkten hebben het. super de boer verkoopt het vaak
Ja zou ik wel willen maar er is nergens een Jumbo bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Killaht het volgende:
Godendrank. Haal het bij jumbo of in avondwinkels in grote steden als rotterdam en den haag
O chillquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Mr. Orange het volgende:
Elke benzine station/supermarkt hier in Engeland
Ja ik heb het opgezocht helaas is er geen enkele Jumbo bij mij in de buurtquote:
Standaard in het assortiment van de meeste supermarkten of daar ook alleen bij grotere?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef CrashO het volgende:
In Duitsland kan je het ook goed krijgen, even de grens over?
Is alweer een tijdje geleden dat ik in een super in duitsland ben geweest, zou het dus niet wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef GimmeGore het volgende:
Standaard in het assortiment van de meeste supermarkten of daar ook alleen bij grotere?
Handig, zo'n 65+ kortingskaart.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik naar Duitsland ga, ga ik met de trein, dat kost me 2 euro 80
=D Wat hebben ze daar dan voor smaken mountain dew?? En hebben ze daar ook andere producten die je niet vaak in supermarkten ziet??quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:54 schreef Mourik het volgende:
Ik zal je de goude tip geven..
Ga met de trein naar Venlo, zoek de supermarkt 2 Brüder von Venlo op, makkelijk te vinden overigens..
Daar is 1 blikje 0,31 cent, en alles in trayén van 24 stuks te verkrijgen!
Ik woon niet in Venlo, maar ik was er en er is erg veel dingen die niet meer in Nederland zijn, Mountain Dew smaak is die groene.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
=D Wat hebben ze daar dan voor smaken mountain dew?? En hebben ze daar ook andere producten die je niet vaak in supermarkten ziet??
Dit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:54 schreef Mourik het volgende:
Ga met de trein naar Venlo, zoek de supermarkt 2 Brüder von Venlo op, makkelijk te vinden overigens..
Morgen eens kijken, 3x goedkoper dan bij de tokoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:54 schreef Mourik het volgende:
Vandaag geweest, kost 0,35 per stuk en alleen de groene verkopen ze.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef Kwork het volgende:
[..]
Morgen eens kijken, 3x goedkoper dan bij de toko
Ja, nu alleen een gare concurrent..quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef linebear het volgende:
Vroeger verkochten ze het ook bij America Today
vroeger? heb een week of 2-3 geleden nog 3 blikjes gekocht...in Leeuwarden welteverstaan en daar lopen we toch al gauw zo'n 5 jaar achterquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef linebear het volgende:
Vroeger verkochten ze het ook bij America Today
http://www.candyonline.nl(...)55ml-12-blikjes.htmlquote:Op maandag 19 maart 2012 16:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey,
Ik weet dat het topic dood is, maar ik wil toch (nog maar eensxd) vragen of iemand nog nieuwe adresjes heeft. Online winkels bijvoorbeeld.
Ik hoor het wel!
Verkeerd landquote:Op maandag 2 april 2012 13:58 schreef GimmeGore het volgende:
Ik las ergens dat het ook Duitsland verkrijgbaar zou zijn, maar ik heb nu een aantal duitse supermarkten bezocht en het nog nergens gevonden.
Dus weet iemand misschien of het daar net zo moeilijk te verkrijgen is als hier?
Scheelt me weer een stuk fietsen namelijk
Men verkoopt het ook in Duitsland, hij was niet vekeerd, alleen op de verkeerde plekken. Gehoord dat het vooral bij tankstations verkocht wordt en alleen in 0,5liter flesjes met pfand (statiegeld dus).quote:Op maandag 2 april 2012 15:02 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Verkeerd landVoor als je Amerika wat te ver vind, in Engeland hebben ze het gewoon in bijna elke supermarkt te koop (Tesco, Sainsbury).
De Makro aan de overkant had laatst ook MD blikjes (geen normale meer, alleen de speciale). Best lekker, maar prijzig met zo'n 85 eurocent per blikje (uit mijn hoofd). En weinig voorraad ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef ShopAmericaNL het volgende:
-
Verder verkoopt de Food Village op Schiphol de blikjes en als je dicht bij Duivendrecht woont: Wah Nam Hong tegenover de Sligro verkoopt ze ook per 24. Ze leveren ook aan particulieren.
Idd, de Europese versie voor de Spaans/Duitse markt is behoorlijk verschillend van de originele qua smaak. De 33cl blikjes zijn degene die je moet laten staan..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:16 schreef tcr het volgende:
Trouwens de 1e link is de Duitse versie van MD, niet de Amerikaanse (ook te zien aan de hoeveelheid, een blikje in de States is 350ml ipv 330ml. Er is wel degelijk een verschil (in smaak) tussen beide versies.
Niet bijzonder veel, gewoon een andere frisdrank dan die eeuwige cola/sprite/cassis (of eventueel sinas, maar dat is voor kinderen).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:49 schreef CafeRoker het volgende:
Eens in de zoveel tijd komt een Mountain Dew adoratietopic voorbij. Ik heb het nooit geproefd, maar wat is er nu zo bijzonder aan dat spul. Wat heb ik altijd gemist?
Ah. Hebben we het over starbucks-effect?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:52 schreef CutCake het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel, gewoon een andere frisdrank dan die eeuwige cola/sprite/cassis (of eventueel sinas, maar dat is voor kinderen).
Nee dat is gewoon slechte koffie met een goede merkwaarde en marketingmodel. MD is best lekker als afwisseling maar niet voor dagelijks.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:00 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ah. Hebben we het over starbucks-effect?
Over smaak valt te twisten (zelf geen koffiedrinker), maar bij Starbucks is het vooral DURE koffie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:11 schreef CutCake het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon slechte koffie met een goede merkwaarde en marketingmodel. MD is best lekker als afwisseling maar niet voor dagelijks.
Ik heb ooit eens een blikje gekocht bij de America Today, omdat ik benieuwd was hoe het smaakte. Ik vond het smaken als een zoetere variant van Sprite/7-up.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:49 schreef CafeRoker het volgende:
Eens in de zoveel tijd komt een Mountain Dew adoratietopic voorbij. Ik heb het nooit geproefd, maar wat is er nu zo bijzonder aan dat spul. Wat heb ik altijd gemist?
Ik vind 7up al zoetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een blikje gekocht bij de America Today, omdat ik benieuwd was hoe het smaakte. Ik vond het smaken als een zoetere variant van Sprite/7-up.
Dat is de kracht van reclames, je ziet het vaak in tv-series voorbijkomen en je wil het daarom eens proeven
Uh, wat? Mountain Dew heeft wel degelijk prik...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:27 schreef Platina het volgende:
7-up - prik = Mountain Dew
zie hier je eigen recept voor MD, hoef je niet meer te zoeken.
jij hebt nog nooit Mtn Dew gedronken? er zit zeker prik aan. wel iets minder dan aan 7up en Sprite naar mijn idee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:27 schreef Platina het volgende:
7-up - prik = Mountain Dew
zie hier je eigen recept voor MD, hoef je niet meer te zoeken.
Nee, ik heb het wel eens gedronken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit Mtn Dew gedronken? er zit zeker prik aan. wel iets minder dan aan 7up en Sprite naar mijn idee.
Jumbo Leeuwarden Hoeksterend heeft btw blikjes Mtn Dew in de koeling. 3 smaken: Regular, Code Red en Voltage. 89cent per blikje. en voor de liefhebber is er ook Dr Pepper Cherry. lekkerder dan gewone Dr. Pepper imho.
dan weet je ook dat er wel prik aanzitquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:35 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee, ik heb het wel eens gedronken.
Waarom? Wat is het verschil tussen Mountain Dew en 7UP, behalve de kleur?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef biglift het volgende:
Goed nieuws voor alle Mnt. DEW fans in Nederland.
Vanmiddag in Eindhoven noord een vertegenwoordiger van pepsico Nederland tegen het lijf gelopen met boodschappen doen en deze liet los dat men druk bezig is om MNT Dew in nederland te gaan introduceren !!![]()
Eerst komt er een nieuwe versie van pepsi cola uit en dit word daarna gevolgd met de introductie van Mnt Dew YESSSS !! eindelijk.!!
ik ging erg vaak naar the USA in het verleden.
ging met holandse producten heen en terug met mnt dew.
Ja, net zo totaaaaal anders als Coca Cola en Pepsi zeker. Naast elkaar proef je verschil ja, maar om er nou echt voor naar het buitenland te gaan ...quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:28 schreef biglift het volgende:
de smaak is dag en nacht verschil !!! echt 7up is totaaaaal anders
Ik heb een blikje gekocht. Vol verwachting opengemaakt en geproefd en toen werd ik enorm teleurgesteld. Wat een anti-climax. Bovendien betaalde ik voor dat blikje net zo veel als ik voor anderhalve liter 7-UP betaal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef biglift het volgende:
ik kwam voor mn werk in Austin Texas en voor bezoek aan vrienden veel in Oklahoma en Alabama.
moest altijd stroopwafels en Nederlandse kaas meenemen voor ze.
7up kom echt niet in de buurt kwa smaak. 7up smaakt velen malen zuurder dan mnt dew en veel meer naar citroen. mnt dew is groen geel van kleur
ik raad je echt aan om eens een blikje mnt dew proberen te scoren bij voorkeur een echte uit the Usa die stijf staat van de cafeïne.
Hoe weet je nou dat ik lauwe MD dronk?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:45 schreef biglift het volgende:
je had dat blikje ook effe ijs en ijs en ijs koud moeten stoken en dan een handje ijsklontjes dr bij moeten doen.
maar goed smaken verschillen nu eenmaal.
ik vind bv red bull niet te zuipen. Daar kickt een ander bv weer helemaal op
Dat duurt dus nog wel een jaar of twee voordat we het kunnen kopen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef biglift het volgende:
Goed nieuws voor alle Mnt. DEW fans in Nederland.
Vanmiddag in Eindhoven noord een vertegenwoordiger van pepsico Nederland tegen het lijf gelopen met boodschappen doen en deze liet los dat men druk bezig is om MNT Dew in nederland te gaan introduceren !!![]()
Eerst komt er een nieuwe versie van pepsi cola uit en dit word daarna gevolgd met de introductie van Mnt Dew YESSSS !! eindelijk.!!
ik ging erg vaak naar the USA in het verleden.
ging met holandse producten heen en terug met mnt dew.
Plus dat het net als de Duitse versie wordt en dus niet de Amerikaanse 'smaak'. Maar ja alles beter dan niks dan maarquote:Op maandag 17 september 2012 04:00 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Dat duurt dus nog wel een jaar of twee voordat we het kunnen kopen.
de europese. kun je ook zien aan de inhoud. eu heeft 330ml en usa 355ml volgens mijquote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef PeterPastoor het volgende:
De Voltage is idd de lekkerste![]()
Shop America heeft ze ook maar twijfel of het de echte Amerikaanse is of de Duitse ivm de EU wat er achter staat.
http://www.shopamerica.nl(...)sdrank/mountain-dew/
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de europese. kun je ook zien aan de inhoud. eu heeft 330ml en usa 355ml volgens mij
wel een tikkie aan de prijs. America Today winkels hebben het voor 1euroquote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Woestijnvos het volgende:
www.candyonline.nl je kan het zelfs in de winkel afhalen.
Hahaha even offtopic maar de namen van het erotische snoep had ik toch even anders gekozen. Penis ipv lul enzoquote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Woestijnvos het volgende:
www.candyonline.nl je kan het zelfs in de winkel afhalen.
hang van het soort af. de gewone smaakt naar zoetere 7up, Red gooit er nog wat kers doorheen geloof ik. en Voltage blueberry ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar smaakt het eigenlijk ongeveer naar?
dat noemen ze goedkoop??? hier in leeuwarden kost een blikje 1euro bij de jumbo.... en laatst had ik mazzel. 6 blikjes voor half geld omdat de houdbaarheidsdatum bijna verstreken wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:55 schreef MaximusTG het volgende:
Bij de Jumbo. Check die spelfout:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Killaht het volgende:
Mountain Dew positioneert zich als dé frisdrank voor grensverleggende jongeren die alles uit het leven willen halen.
Welk verschil zit daar in?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef tcr het volgende:
Bij de Pathé Arena is het in flesjes te koop, maar ja de Europeese versie, leuk dat Pepsi ermee komt, maar zal wel nooit de US versie zijn...
In de VS gebruiken ze corn-syrup ipv suiker, maar je kan in de VS ook de 'sugar' versie kopen. Dat is het verschil niet wat ik bedoel, er is nog een verschil, iets wat in de EU niet toegestaan is, maar in de VS wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
De VS-variant zal wel nog zoeter zijn. Dus nog smeriger.
Wat een geheimzinnigheid.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:04 schreef tcr het volgende:
[..]
In de VS gebruiken ze corn-syrup ipv suiker, maar je kan in de VS ook de 'sugar' versie kopen. Dat is het verschil niet wat ik bedoel, er is nog een verschil, iets wat in de EU niet toegestaan is, maar in de VS wel.
Ach maandag tijdens mijn stop-over pak ik wel een lekkere grote beker op het vliegveld.
Geen geheimzinnigheid, kan het niet zo snel vinden, Google zelfquote:
Ik moet echt kotsen van dit verhaal. Walgelijk zelfingenomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:04 schreef tcr het volgende:
[..]
In de VS gebruiken ze corn-syrup ipv suiker, maar je kan in de VS ook de 'sugar' versie kopen. Dat is het verschil niet wat ik bedoel, er is nog een verschil, iets wat in de EU niet toegestaan is, maar in de VS wel.
Ach maandag tijdens mijn stop-over pak ik wel een lekkere grote beker op het vliegveld.
dat is volgens mij de USA-versie, die hebben standaard iets grotere blikjes dan in EU dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is volgens mij de USA-versie, die hebben standaard iets grotere blikjes dan in EU dacht ik
Ja, het is dan geen import meer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Zigger het volgende:
Betekent de officiële introductie ook dat de prijzen normaal worden?
De import zal altijd zo duur blijven, dat is immers een versie uit de VS die op kleine schaal geïmporteerd wordt. We krijgen nu gewoon de flesjes die in Duitsland ook al te koop was (op helaas weinig plekken).quote:
Ja, ik weet niet of MD in EU wordt geproduceerd ook? Dat zou nogal in de kosten schelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef tcr het volgende:
[..]
De import zal altijd zo duur blijven, dat is immers een versie uit de VS die op kleine schaal geïmporteerd wordt. We krijgen nu gewoon de flesjes die in Duitsland ook al te koop was (op helaas weinig plekken).
Iemand ze al in het wild gespot (supermarkt)?
In Duitsland zit een fabriek en volgens mij ook in Polen, daar hebben ze namelijk het ook in grote flessen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:29 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of MD in EU wordt geproduceerd ook? Dat zou nogal in de kosten schelen.
Ik spot altijd alleen de blikjes, soms bij de jumbo, meestal bij de plus.
Inderdaad gewoon 7-up/Sprite dit. Ik vind hem alleen niet zoeter, is gewoon hetzelfde voor mijn gevoel maar dan met toegevoegde cafeïne.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik zag het vandaag bij de Appie Heijn staan.
Niks bijzonders, gewoon een soort van mier- en mierzoete Sprite. De vullingen sprongen zowat uit mijn kiezen.
Als je dik wil worden en vaak naar de tandarts wil moet je deze rommel vooral kopen.
Jup, de AH hier heeft ze. 1,09 euro voor een flesje van 500 ml.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef tcr het volgende:
[..]
Iemand ze al in het wild gespot (supermarkt)?
Nog meer dan colaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Among the lemon-lime sodas, Mountain Dew contains the most sugar, at almost 46 g per can.
Oh jij kan dus het verschil proeven tussen 8 en 9 suikerklontjes? 1 suikerklontje meer op de 8 maakt het opeens 'mierenzoet'?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Among the lemon-lime sodas, Mountain Dew contains the most sugar, at almost 46 g per can. A can of Sprite has slightly less at 40.1 g, followed by 7-Up at 39 g. Not all the diet lemon-lime sodas are 100 percent sugar free. For example, a Diet 7-Up contains 0.5 g of sugar, and a Diet Mountain Dew contains 5.4 g of sugar.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:55 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oh jij kan dus het verschil proeven tussen 8 en 9 suikerklontjes? 1 suikerklontje meer op de 8 maakt het opeens 'mierenzoet'?
Heb die shit nog nooit op, maar dankzij deze post ga ik het ook niet doen. Is blijkbaar weer alleen maar gewild omdat het 'exotisch' is en slecht verkrijgbaar. Doe mij maar een Fria banaansmaak als we toch mierzoet en exotisch gaan doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik zag het vandaag bij de Appie Heijn staan.
Niks bijzonders, gewoon een soort van mier- en mierzoete Sprite. De vullingen sprongen zowat uit mijn kiezen.
Als je dik wil worden en vaak naar de tandarts wil moet je deze rommel vooral kopen.
Bijna altijd geloof ik ja. Schijnt ook een stuk viezer te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gebruiken ze in US ook geen corn syrup ipv suiker?
Zit alleen wel een stuk minder cafeïne in dan in Red Bull e.d.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mountain Dew is popi omdat het makkelijk in het rijtje energydrankjes valt vanwege het hoge suiker- en caffeinegehalte. Waarom die meuk zo popi is bij het middelbare grut vraag ik me nog steeds af, maar de supermarkten (en tandartsen en dietisten) verdienen er goud geld aan.
Ik zie scholieren trouwens nooit met een fles Pepsi Kick staan. Altijd met die goedkope energyrommel of Monster blikjes.
Tuurlijk wel, waarom anders? In gatorade zit trouwens helemaal geen cafeïne.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
Is het scholieren daar om te doen? Ik betwijfel het ten zeerste.
Zal voor veel van die kneusjes misschien zo zijn, maar in eerste instantie wordt die troep voor de cafeïne gekocht natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik denk eerder dat het meeloperij is.
Ze weten heus wel dat er veel cafeïne in zit, hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Denk niet dat scholieren achter op het blikje gaan checken wat het caffeinegehalte is, en het is ondertussen ook al bewezen dat het drinken van die zooi totaal geen effect heeft op de schoolprestaties.
Rot op met je spamquote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef cynie2012 het volgende:
Laatst Mountain Dew besteld op xxx hebben allerlei Amerikaanse en Engelse lekkers. Cola Vanilla is wel ¤ 1,39,- maar superlekker en snelle service. Ze hebben ook Reese's, M&m's en leuke Oreo's met Peanutbutter OMG.....
Ga snel weer bestellen..
Ligt toch echt aan de smaak die je hebt hoor. Mtn Dew Cherry is bijv veeeeel lekkerder dan DrPepper of Coke Cherry.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik in Amerika gekocht daar was het overal te koop. Maar ja, is gewoon 7up met cafeïne, maar wel lekker.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Flesje dreft 1/200ml werkt ook als het je om de smaak gaat.
Ik had in Arnhem wel de laatsten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Huh echt? Dan fiks ik zo een auto en ga naar de action,
"voor like".quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:26 schreef GimmeGore het volgende:
Van de week 6 blikjes gekocht bij de Action, voor like 34 cent. Volgens mij was het ook nog daadwerkelijk Amerikaanse ook.
Ik zag in Stadskanaal geen leeg vak en geen Dew.. Boehoehoe maandag maar een rondje in Groningen doen!quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had in Arnhem wel de laatsten.
en dat allemaal voor een blikje fris?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zag in Stadskanaal geen leeg vak en geen Dew.. Boehoehoe maandag maar een rondje in Groningen doen!
Ach ik kom wel regelmatig in de Action en woon momenteel op 2 locatiesquote:Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef Prego het volgende:
[..]
en dat allemaal voor een blikje fris?
etsy?quote:Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach ik kom wel regelmatig in de Action en woon momenteel op 2 locatiesbij mijn ouders en half in mijn eigen huis met ex
nouja en mountain dew he... Wij hebben zelfs mountain dew body lotion xD langleve etsy!
http://www.etsy.com/nl/li(...)a_facet=mountain+dewquote:Op zondag 24 november 2013 23:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach ik kom wel regelmatig in de Action en woon momenteel op 2 locatiesbij mijn ouders en half in mijn eigen huis met ex
nouja en mountain dew he... Wij hebben zelfs mountain dew body lotion xD langleve etsy!
Bedankt voor deze hele zinnige bijdrage.quote:
Goden drank..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Killaht het volgende:
Godendrank. Haal het bij jumbo of in avondwinkels in grote steden als rotterdam en den haag
Reageren op een bericht van 2 jaar oudquote:Op woensdag 18 december 2013 09:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goden drank.._____________!
Die ook gewoon verkrijgbaar is in elke willekeurige Chinese super voor een 1/4 van de prijs die de Hollandse supers voeren.
boeiendquote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Reageren op een bericht van 2 jaar oud
Nog maar eens noemen: Coca Cola Vanille Zero! Lekker en 0 (of 1?) calorieenquote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mountain Dew is vol op te kopen bij Hoogvliet. Daar verkopen ze de blauwe, rode en standaard groene varianten, zowel in blikvorm als in flesje. Flesje is 1 euro, blikje 80 cent (geloof ik).
Voro de liefhebber: ook coca cola vanilla is ruim verkrijgbaar bijd e Hoogvliet.
Prima spul om te drinken, maar ja, veel suiker en caffeine eh....
Net als water. Ze gebruiken ook zuurstof. En zonlicht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |